11.09.2016

[STAR DARLING] GEMMA

[STAR DARLINGS] GEMMA

To już ostatnia z 12 głównych bohaterek serialu "Star Darlings", którą mam zaszczyt wam przedstawić! Ale nie bójcie się, bo więcej ciekawostek już niedługo. A teraz poznajcie kolejną bohaterkę: Gemma  jest wyjątkowo koleżeńska, miła i uwielbia dyskutować na wszelkiego rodzaju tematy. Tej dziewczyny nikt nie przegada, ale kiedy trzeba potrafi również słuchać i pomóc rozwiązać problem. Chcecie poznać więcej jej przygód? Oglądajcie serial! "Star Darlings: Życzenia do spełnienia" możemy oglądać codziennie o godz. 7:25 i 13:25 na Disney Channel!

GEMMA

Rola: maskotka
Rocznik: I
Urodziny: 2 czerwca
Kolor: pomarańczowy
Hobby:  rozśmieszanie przyjaciół
Marzenie: Być lubianą przez wszystkich w Gwiezdnej Krainie!
Zalety: otwartość, ekstrawertyzm, koleżeńskość, duże poczucie humoru
Wady: roztrzepanie, nadmierna szczerość, gadatliwość, cynizm
Zainteresowania: dzielenie się swoimi opiniami na wszelkiego rodzaju tematy
Zodiak: Bliźnięta (trzeci znak zodiaku, w kolejności Gemma również wymieniana jest jako trzecia w grupie, jej imię pochodzi od łacińskiej nazwy Gemini)


INFORMACJE

Gemma jest dość popularna, stara się być obecna i aktywne w wszelkiego rodzaju spotkaniach. Bywa bardzo gadatliwa, a słowa z jej ust wypływając z prędkością spadających gwiazd. Zdarza się również, że czasem nie pomyśli, a już powie za dużo. Jej komentarze mimo że są szczere bywają niemiłe i sarkastyczne. Dziewczyna bardzo chciałaby aby każdy ją lubił, a kiedy wydaje jej się, że zrobiła coś nie tak, stresuje się tym przez całe dnie i szybko próbuje naprawić sytuację.  W towarzystwie Gemmy nigdy nie jest cicho, zawsze dużo mówi, nawet przez sen! Istnieje jednak chwila, kiedy milknie - podczas relaksujących wycieczek w łodzi po jeziorze. Uważa, że te chwile są tylko dla niej i jej myśli.


Gemma wychowała się ze swoją siostrą Tessą na rodzinnej farmie w Solar Springs, a ich mama jest znanym szefem kuchni. Nastolatka uwielbia swoją straszą siostrę, więc doskonale zdaje sobie sprawę, że jest ona doskonała we wszystkim. Skrycie jednak pragnie zabłyszczeć bardziej niż ona. Nie chce być rozpoznawana tylko jako młodsza siostra "tej wspaniałej", więc stara się robić wszystko, aby zasłużyć sobie na swoją rozpoznawalność. W dzieciństwie uwielbiała rozmawiać ze zwierzętami na swojej domowej farmie, które okazały się być bardzo dobrymi słuchaczami. Jej współlokatorką w szkolnym akademiku jest Libby. 


KWIAT ŻYCZEŃ - CHATTERBURST; AMULET ŻYCZEŃ - KOLCZYKI; KRYSZTAŁ MOCY - SCATTERITE

ŚWIAT ŻYCZEŃ


Star Darlings muszą podróżować do Świata Życzeń, aby pomagać spełniać marzenia. Z racji tego, że ich wygląd bardzo różni się od mieszkańców tego świata, muszą zmieniać swoją postać. Dzięki Amuletowi Życzeń są zdolne wtopić się w tłum i nie wzbudzać podejrzeń. Po przemianie Gemma ma ciemno brązowe włosy związane w dwa kucyki, a także pomarańczowe pasemko. Jej błyszcząca skóra traci swój blask i staje się matowa, ale za to bardzo opalona. Gemma naturalnie ma czerwono-pomarańczowe oczy, jednak teraz zmieniły one kolor na piwny. W dalszym ciągu jednak jest bardzo rozmowna i pełna życia.

3 komentarze:

  1. Jej kwiat życzeń jest taki piękny! Super opis ;) Czekam na więcej ciekawostek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, smutek :( Chyba nie znajdę postaci zupełnie jak ja, tylko znajdę postacie podobne do mnie. Jest ta jak ja koleżeńska, i ma ogroomne poczucie humoru, oraz też jest roztrzepana. I w końcu, najważniejsze, jej znak zodiaku to bliżnięta! Ja jestem z maja, a ona z czerwca. No cóż, nie mam postaci wręcz takiej samej jak ja, ale chociaż znalazły się pdobne postacie, co jest wielkim plusem. A może po prostu jestem tak wyjątkowa, i nie ma drugiej takiej osoby jak ja? :D <3 Ja niestety, nie obejrzałam Star Darlings, ale już zabieram sie na oglądanie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!