17.08.2016

[WYWIAD] SOFIA CARSON | JESTEM NOWYM KOPCIUSZKIEM!

[SOFIA CARSON] "JESTEM NOWYM KOPCIUSZKIEM!"

Niedawno swoją światową premierę miała najnowsza młodzieżowa adaptacja "Kopciuszka", gdzie w główną rolę wcieliła się Sofia Carson. Artystka udzieliła wywiadu na temat nowej produkcji, w którym zdradziła kilka ciekawostek o filmie, opowiedziała o pracy na planie i o sile jaką posiada jej bohaterka. Wywiad tłumaczyłam ze słuchu, a źródłem jest video, które również umieściłam w poście. Mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu! Osobiście już się nie mogę doczekać "Historii Kopciuszka" z Sofią Carson w polskiej wersji, a wy?! Przy okazji polecam również inne posty o tym filmie TUTAJ!

CZYM RÓŻNI SIĘ TWOJA HISTORIA KOPCIUSZKA OD TYCH, KTÓRE WIDZIELIŚMY WCZEŚNIEJ?
Muszę zaznaczyć, że jestem zachwycona wszystkimi adaptacjami Kopciuszka, już od tej z Hilary Duff. To klasyk! Jestem zaszczycona, że stanę się częścią tego dziedzictwa. Nasza wersja jest nico inna, ponieważ jest w całości musicalem. Michelle Johnson, nasza reżyserka i niesamowity choreograf, to dzięki niej taniec i śpiew wyszły wspaniale. Wszystko jest wciągające, płynne i nadaje charakter każdej musicalowej scenie. Na dodatek mamy genialny soundtrack. Szczególnie polecam "Why Don't I" - utwór przewodni do filmu, piękna ballada. Uwielbiam Tessę, postać w którą się wcielam i która jest współczesnym Kopciuszkiem. Uwielbiam fakt, że jej szczęśliwe zakończenie nie skupia się tylko na byciu z księciem, w którym oczywiście zakochuje się w trakcie historii, co jest piękne, ale dla niej prawdziwe szczęśliwe zakończenie to spełnienie marzeń o śpiewaniu, tańczeniu, występowaniu na wielkich scenach. A najlepsze, że po prostu wsiada na motor, jedzie przed siebie i całkiem sama o wszystko walczy!
BYŁ JUŻ KLASYCZNY BUCIK, TELEFON, A NAWET IPOD - CO TYM RAZEM ZOBACZYMY W ROLI NOWOCZESNEGO SZKLANEGO PANTOFELKA?
Na pewno pojawią się trampki oraz glany, bo wiadomo Tessa nie jest tylko tancerką, ale również mechanikiem. A więc oba buty, które wyraźnie odzwierciedlają jej charakter są bardzo znaczące w całej opowieści. Tessę najczęściej będziemy widywać właśnie w delikatniejszej wersji damskich glanów. Dziewczyna kontynuuje działalność ojca jako mechanik i prowadzi jego warsztat. W sekrecie jednak marzy aby zostać tancerką. W pewnym momencie gubi swojego trampka i to jest znaczący moment dla całego filmu.

W OSTATNIM CZASIE PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE AŻ HUCZĄ ZA SPRAWĄ NIESAMOWITEJ ŚCIEŻKI DŹWIĘKOWEJ DO FILMU - JAK PRZEBIEGAŁA PRACA NAD PIOSENKAMI?
Piosenka otwierająca cały film to scena wyjęta ze snu, gdzie Tessa marzy jak to by było zostać wielką gwiazdą i występować na scenie. To taka inspiracja "greaceowym" stylem (dop. "Greace" - popularny musical z 1978 roku), a piosenka nosi tytuł "Full Throttle". Wygląda to tak, że utwór śpiewam ja, jest samochód, warsztat i cała masa skórzanych ciuchów! Mieliśmy mnóstwo zabawy przy kręceniu tych scen. To było takie wspaniałe! Jestem wielką szczęściarą, że w pracy mogę połączyć dwie miłości mojego życia - muzykę i aktorstwo. W "Następcach" co prawda pojawiały się sceny muzyczne, ale "Historia Kopciuszka" to już w pełni musical! Zawsze na początku staram się poznać moją postać, kiedy jestem w studio i próbuję się wcielić w jej skórę. Mieliśmy miesiąc na przygotowania z Michelle i jej asystentem Scottem, wyszukiwaliśmy najlepiej pasujących ruchów dla Tessy. Uwielbiałam pracować z Michelle, bo ona doskonale wiedziała jak przedstawić tę postać, żeby nie gryzła się z moim stylem. Podziwiam ją i jestem wdzięczna za tę szansę. To był zaszczyt móc tworzyć te musicalowe numery razem z nią.
GDYBYŚ MOGŁA STWORZYĆ WŁASNĄ KSIĘŻNICZKĘ DISNEYA, JAKA BY ONA BYŁA?
Chciałabym powiedzieć, że uwielbiam rozsądne rozwiązania, które widzimy nie tylko w Historii Kopciuszka, ale także w innych opowieściach Disneya. Zauważyłam, że ostatnio stało się modne odsuwanie na drugi plan wątku romansu pomiędzy księżniczką i księciem, a wyraźne pokazywanie dziewczęcej siły, jaką widzieliśmy np. w "Krainie Lodu", w "Następcach". Tak samo widzimy tę siłę w tej historii, bo Tessa nie czeka na rycerza w lśniącej zbroi na białym koniu, który przybędzie ją ocalić. Gotowa jest sama zatroszczyć się o to, aby jej szczęśliwe zakończenie się spełniło. Myślę, że właśnie taka by była moja księżniczka. I właśnie taką postać chciałabym zagrać.

WSPOMINAŁAŚ KIEDYŚ, ŻE ZAGRANIE ROLI EVIE W "NASTĘPCACH" CAŁKIEM ZMIENIŁO TWOJE ŻYCIE - A JAK JEST Z "HISTORIĄ KOPCIUSZKA"?
Stanowczo Evie była dla mnie wymarzoną postacią do zagrania! Była moją pierwszą poważną rolą w moim pierwszym prawdziwym filmie i zmieniła moje życie na zawsze. To dzięki niej, teraz te dwa lata później mogę być w tym miejscu i robię to, co kocham każdego następnego dnia. Otworzyła przede mną mnóstwo różnych drzwi, dzięki niej możemy teraz rozmawiać i z przyjemnością znowu się w nią wcielę w drugiej części "Następców". Ta cała przygoda była jak z bajki!
A JAKIE JEST TWOJE SZCZĘŚLIWE ZAKOŃCZENIE?
Moje szczęśliwe zakończenie? Myślę, że to wystarczy mi aby być spełnioną. Jak już mówiłam, jestem szczęśliwa, bo mogę robić to, co kocham i mam nadzieję, że już tak zostanie na długo. Pragnę również szczęścia dla swojej rodziny, to dla mnie bardzo ważne. Ale pozostanie taką szczęśliwą jak w tej chwili byłoby spełnieniem marzeń.
CZEGO MOŻEMY SIĘ SPODZIEWAĆ W DRUGIEJ CZĘŚCI "NASTĘPCÓW"?
Nawet nie wiesz jaka jest podekscytowana! Właśnie przeczytałam skrypt, więc przyznaję, że muszę się w tym momencie ugryźć w język, bo nie mogę nic powiedzieć, a korci strasznie. Ale zapewniam, będzie to piękna, magiczna podróż, którą wspólnie kontynuujemy. Nie mogę się doczekać aż dołączycie do nas w tej przygodzie! Będzie dużo pięknej muzyki, nowi złoczyńcy, kolejne dzieci Potępionych, a wśród nich niesamowita China McClain. Kenny Ortega znowu jest reżyserem - on jest taki genialny! To będzie wyjątkowe widowisko, już nie mogę się doczekać, aż to zobaczycie. Nic więcej nie mogę powiedzieć, niestety!

ŹRÓDŁO

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie mogę się doczekać tego wszystkiego! Uwielbiam Sofię!

    disney-ourworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem taka podekscytowana nową rolą Sofii i nie mogę się wprost doczekać,aby zobaczyć ją w postaci Tessy - nowego kopciuszka!
    http://ludmi234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się doczekać nowego filmu! :D Sofia na pewno zagra Kopciuszka idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Nie mogę się doczekać nowych filmów z jej udziałem! Sofia to cudowna aktorka. Świetny pomysł z tą peruką w "Kopciuszku". Od razu skojarzyło mi się to z Hanną Montaną :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Sofia jest taka słodka, skromna i miła, na pewno idealnie zagra Kopciuszka! :)

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!