25.08.2016

[TINI SHOW] KOCERT TINI 20.08.2016

[TINI] KONCERT W ''TENGO PORTENO''

20 sierpnia 2016 roku w teatrze ''Tango Porteno'' odbył się zapowiadany przez Tini Stoessel jej pierwszy oficjalny koncert na drodze solowej kariery. Młoda gwiazda zorganizowała wydarzenie podczas Dnia Dziecka obchodzonego w Argentynie właśnie 20 sierpnia. Tini wyglądała zjawiskowo w czarnym krótkim kombinezonie z długimi rękawami i w swoich naturalnych włosach zawiniętych w śliczne loki. Gościem specjalnym towarzyszącym naszej gwieździe był Ruggero Pasquarelli. Tini oprócz swoich piosenek, takich jak: ''Lo Que Tu Alma Escribe'', ''Confia En Mi'', ''Sigo Adelante'', ''Great Escape'', ''Siempre Brillaras'', ''Si Tu Te Vas'', zrobiła niespodziankę swoim wiernym fanom i zaśpiewała parę utworów z ''Violetty', takich jak ''Veo Veo'', ''Te Creo'' czy ''Ser Mejor'', natomiast z filmu ''TINI - Nowe Życie Violetty'' piosenkę ''Yo Te Amo A Ti'' zaśpiewała w duecie z Rugge'm. W rozwinięciu znajdziecie zdjęcia z tego wydarzenia.


ZDJĘCIA #1


TINI MA WYRUSZYĆ W SOLOWĄ TRASĘ KONCERTOWĄ, PODCZAS KTÓREJ MA ODWIEDZIĆ RÓWNIEŻ EUROPĘ, CHCIELIBYŚCIE, ABY ZAWITAŁA TAKŻE DO NAS? 

3 komentarze:

  1. Gdyby przyjechała do nas, to na pewno pojechałabym na jej koncert! Oglądałam występ Tini i Ruggero! Bardzo mi się podoba ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Koncert Tini był świetny! Argentyńczycy mieli ogromne szczeście być na nim. Wszytskie piosenki zaśpiewane przez nią brzmialy doskonale ♥ Mam nadzieję że Martina zawita także do naszego kraju

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi chyba przeszła mania na jej punkcie :( Teraz patrząc jak na zwykła artystkę, Tini nie wyróżnia się dla mnie ani głosem, ani stylem .

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!