3.08.2016

[SOY LUNA] OPEN MUSIC #2

[SOY LUNA] OPEN MUSIC #2

Uwielbiam piosenki z serialu ''Soy Luna'' dlatego nie mogę się doczekać kolejnych odcinków i kolejnego ''Open Music''. Jednak na nowe przygody Luny będziemy musieli jeszcze trochę poczekać, ale możemy sobie przypomnieć kolejne występy naszych bohaterów, które mogliśmy oglądać w osiemnastym odcinku.

UN DESTINO | SIMON, NICO I PEDRO ORAZ FLOR


CORAZON | RICARDO I ANA


A RODAR MI VIDA | YAM, JIM I RAMIRO


PROFUGOS | MATTEO I LUNA



KTÓRY  WYSTĘP WASZYM ZDANIEM BYŁ NAJLEPSZY?

6 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobał występ Jim, Yam i Ramiro, ale fajnie zaśpiewali też Luna i Matteo. Cieżko wybrać, bo wszyscy świetnie wystąpili!
    dovecameronpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem tym razem najlepiej wyszedł Roller Band. Bardzo polubiłam piosenkę "Un destino", zwłaszcza refren.
    simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie najśmieszniejsi byli rodzice Niny z tym występem na Open Music,ale Lutteo wymiata!
    http://ludmi234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podoba występ Ricardo i Any. Nie lubię serialu Soy luna ale oni wyszli świetnie śpiewając to :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Luna i Matteo bli niezwykli! Tylko ja czułam tą chemię?

    OdpowiedzUsuń
  6. Wie ktoś który to odcinek jak to śpiewają dziewczyny gdy Ambar ma zielona błyszcząca sukienkę link:
    https://youtu.be/oZ6Q_buRkuU

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!