26.08.2016

[JORGE BLANCO] PIOSENKA I NIESPODZIANKA

JORGE BLANCO ''PROPOSING TO MY GIRLFRIEND''

Są tu jakieś jorgistas? Jorge Blanco wystąpił w programie "Top Live Five" prowadzonego przez Huntera Marcha. Idol opowiadał w nim o swoim życiu prywatnym, miłosnym, a także o planowanej karierze solowej oraz o trasie koncertowej! Największą niespodzianką jednak było to, że zaprezentował tam swoją własną piosenkę! Nie jest to singiel promujący jego płytę, lecz piosenka, która zapowiada najszczęśliwszy dzień w jego życiu. W filmiku zobaczymy jak Jorge oświadczył się swojej dziewczynie Stephie Caire! Piosenka była napisana specjalnie na tę okazję!


 


TAK BARDZO SIĘ WZRUSZYŁAM, A WY?

6 komentarzy:

  1. Fajnie że Tini i Jorge nie zakończyli swojej kariery na serialu i nadal korzystają ze swoich pięknych głosów. Ja nie czekam na piosenkę, ja liczę na cały album! :D

    Pozdrawiam, Dixie z bloga "Planeta Disneya"

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam głos Jorge Blanco i nie mogę się doczekać jego solowej płyty.
    http://ludmi234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie mogę się doczekać! Pierwsza jego piosenka była niesamowita, więc druga na pewno też taka będzie ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się doczekać tego piątku! 😍😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta piosenka jest niesamowita! Gratulacje dla Jorge i Stephie! To było takie piękne jak się jej oświadczył ♥ Aż się popłakałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piosenka świetna, ale (zawsze musi być jakieś ale :D) nadal nie mogę patrzeć na tą Stephanie u jego boku

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!