4.08.2016

[BACKSTAGE] SOCIAL MEDIA OBSADY

[BACKSTAGE] SOCIAL MEDIA OBSADY

Właśnie spędziłam całe trzy godziny, żeby skompletować wszystkie oficjalne i dostępne profile gwiazd z "Backstage". Każde konto bardzo dokładnie sprawdziłam, żeby mieć pewność, że jest osobiście prowadzone przez danego aktora. Nigdzie w internecie na chwilę obecną nie znajdziecie podobnej listy, dlatego możecie czuć się wyróżnieni, bo złożyłam ją specjalnie dla czytelników naszego bloga KrainaDisneya! Niektórzy aktorzy nie posiadają facebooka, inni snapchata, ale każdy z nich najbardziej aktywny jest właśnie na twitterze i instagramie, więc koniecznie obserwujcie ich konta! Gdyby coś się zmieniło, a któryś z aktorów założył gdzieś dodatkowe konto, listę oczywiście zaktualizuję!

AVIVA MONGILLO [ALYA]



JOSH BOGERT [MILES]


FACEBOOK | INSTAGRAM | TWITTER | SNAPCHAT @josh_bogert

MCKENZIE SMALL [SCARLETT]


FACEBOOK | INSTAGRAM | TWITTER | SNAPCHAT @MckenzieSmallXO

KYAL LEGEND [JULIE]


FACEBOOK | INSTAGRAM | TWITTER | SNAPCHAT @kyallegend

JULIA TOMASONE [BIANCA]


INSTAGRAM | TWITTER | SNAPCHAT @juliatom

ALYSSA TRASK [CARLY]



DEVYN NEKODA [VANESSA]


FACEBOOK | INSTAGRAM | TWITTER | SNAPCHAT @devyn_nekoda

COLIN PETIERRE [SASHA]


FACEBOOK | INSTAGRAM | TWITTER | SNAPCHAT @ohsnapitscolinp

ROMY WELTMAN [KIT]


 INSTAGRAM | TWITTER | SNAPCHAT @romyweltman

MATTHEW ISEN [JAX]



ISIAH HALL [DENZEL]



ADRIANNA DI LIELLO [JENNA]


INSTAGRAM

Zachęcam wszystkich do obserwowania
oficjalnych social mediów aktorów z serialu "Backstage"!

7 komentarzy:

  1. Idealny post dla tych,którzy chcieliby się jeszcze więcej dowiedzieć na temat samych aktorów występujących w serialu "Backstage".
    http://ludmi234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! Już ich wszystkich zaobserwowałem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Właśnie nie mogłam znaleźć niektórych kont, ale teram mam wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że powstał ten post ponieważ teraz będę mogła zaobserwowac niektóre z social mediów obsady Backstage ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz mam wszystkie konta w jednym miejscu. Świetny post! ♥

    https://sofiacarsonpolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla fanów ten post to błogosławieństwo :) Ja niestety nie mam portali społecznościowych :;

    OdpowiedzUsuń
  7. Instagram Alyssy: alyssatrask
    I dziekuje za te konta!

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!