18.07.2016

[SOY LUNA] OPEN MUSIC #1

[SOY LUNA] OPEN MUSIC #1

Open Music, czyli występy muzyczne  poprzedzające następne etapy konkursu tańca na wrotkach w serialu ''Soy Luna''. Do tej pory mieliśmy okazję obejrzeć kilka występów bohaterów przed pierwszym i drugim etapem, a w dzisiejszym poście chciałabym wam przypomnieć pierwsze z nich.

MIRAME A MI | MATTEO I AMBAR

 


VALIENTE | PEDRO, NICO I SIMON ORAZ LUNA




CUANDO BAILO | RAMIRO




A RODAR MI VIDA | YAM I JIM

 


KTÓRY WYSTĘP PODOBAŁ WAM SIĘ NAJBARDZIEJ? KTO MA NAJLEPSZY GŁOS? 

6 komentarzy:

  1. Nie potrafię wybrać najlepszego występu, bo każdy był wyjątkowy. :D Wszyscy mają powalające głosy. ♥

    http://karolsevillapoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi bardzo podobał się występ Matteo i Ambar oraz Jim i Yam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy, serialowy Open Music był wprost magiczny, więc bardzo się cieszę, skoro mi o nim przypomnieliście 😍 Najbardziej spodobał mi się utwór "I'd be crazy" (Cuando Bailo) w wykonaniu Ramiro 💖 - to było coś, nie z tego świata! Podobało mi się to, że Ramiro śpiewał całym sobą, całym ciałem, a nie tylko głosem. Dokładnie wczuł się w rytm utworu, widać, że w Ramiro gra muzyka ✌ Ten chłopak dokładnie wiedział, o czym śpiewał 💋 To, jak Ramiro wykonał ten utwór sprawiło, że zainteresowałam się nim. Oczywiście pozostałe utwory także podbiły moje serce, m. in. "Valiente", lecz to na Cuando Bailo, moja uwaga wbiła się najbardziej 💋

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszyscy świetnie zaprezentowali się na scenie! Najbardziej podobał mi się występ Matteo i Ambar!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie pamiętam dokładnie występów - będę szczera. Na pewno nie Ramiro, bo go nie lubię.. Pamiętam tylko piosenkę Jim i Yam która została mi w głowie i jest bardzo fajna do słuchania :)

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!