26.09.2016

[LAURA MARANO] MIRACULOUS

[LAURA MARANO] PIOSENKA "MIRACULOUS"

Pamiętacie, jak jakiś czas temu pisaliśmy o teledysku do serialu "Miraculuos: Biedronka i Czarny Kot", do którego nagrywać miała Laura Marano [TUTAJ]? Po kilku miesiącach oczekiwań wreszcie przyszedł czas na to, aby zobaczyć efekty pracy artystki! Jesteście ciekawi jak prezentuje się teledysk i piosenka przewodnia serialu zaśpiewana po angielsku? Pozwoliłam sobie również napisać słowa i dosłowne tłumaczenie utworu. Mam nadzieję, że wam się spodoba! Koniecznie przeczytajcie post do końca, bo mam dla was również kilka zdjęć z teledysku. Oglądaj "Miraculous: Biedronka i Czarny Kot" codziennie o 17:00 na Disney Channel!

TELEDYSK


TEKST

Another day, I don’t know why
He looks my way, and I get so shy
So insecure all in myself
’Till someone says they need my help
Oh, oh, oh...
Oh, yeah, they’ll never know
Oh, oh, oh...
’Cause I’m unstoppable
Oh, oh, oh...
And when it’s time to go
That’s when I become...

Miraculous, simply the best
Up to the test, when things go wrong
Miraculous, yeah, I got this
I gotta confess, I feel so strong

I’m watching him, he looks at me
We know our names, not our identities
 He’s super cool, he’s really fast
And he knows how, how to make me laugh
Oh, oh, oh...
He’s got me spinning round
Oh, oh, oh...
My feet are off the ground
Oh, oh, oh...
And when it’s time to go
That’s when I become

Miraculous, simply the best
Up to the test, when things go wrong
Miraculous, yeah, I got this
I gotta confess, I feel so strong

Miraculous, simply the best
Up to the test, when things go wrong
Miraculous, yeah, I got this
I gotta confess, I feel so strong

Miraculous, simply the best
Up to the test, when things go wrong
Miraculous, yeah, I got this
I gotta confess, I feel so strong

Miraculous...
TŁUMACZENIE

Innego dnia, nie wiem dlaczego
On spojrzał w moją stronę, a ja się rumienię
Całkiem siebie niepewna
Aż ktoś wezwie mnie na pomoc
Oh, oh, oh...
Oh, tak, nigdy się nie dowiedzą
Oh, oh, oh...
Że jestem niepowstrzymana
Oh, oh, oh...
A kiedy przychodzi czas
Wtedy przemieniam się...
 
Cudowna, po prostu najlepsza
Podołam zadaniu, kiedy przyjdzie zło
Cudowna, tak, rozumiem
Muszę coś wyznać, czuję się tak silna
 
Obserwuję go, on spojrzał na mnie
Znamy nasze imiona, ale nie znamy tożsamości
On jest super fajny, jest bardzo szybki
I doskonale wie, jak mnie rozśmieszyć
Oh, oh, oh...
On zawrócił mi w głowie
Oh, oh, oh...
Unoszę się nad ziemią
Oh, oh, oh...
A kiedy przychodzi czas
Wtedy przemieniam się...
 
Cudowna, po prostu najlepsza
Podołam zadaniu, kiedy przyjdzie zło
Cudowna, tak, rozumiem
Muszę coś wyznać, czuję się tak silna
 
Cudowna, po prostu najlepsza
Podołam zadaniu, kiedy przyjdzie zło
Cudowna, tak, rozumiem
Muszę coś wyznać, czuję się tak silna
 
Cudowna, po prostu najlepsza
Podołam zadaniu, kiedy przyjdzie zło
Cudowna, tak, rozumiem
Muszę coś wyznać, czuję się tak silna
 
Cudowna...


6 komentarzy:

  1. Juz się nie moge doczekać nowych odcinków zmirakulizowanych. Dobrze by było, gdyby kanał emitujacy je byl dostępny w ofercie naziemnej telewizji cyfrowej, najlepiej jako niekodowany (fta). Wówczas wystarczyłoby sie zaopatrzyć w antenę siatkowa, symetryzator lub zmacniacz w zależności od położenia wzglendem nadajnika, troche kabla antenowego, koncowke z zasilaczem lub bez, dekoder naziemnej telewizji cyfrowej podłączany do telewizora lub komputera aby moc oglądać przygody biedronki i kociaka niezależnie od rodziców. Aktualnie ci co nie maja kanału DC w domu, muszą negocjować z rodzicami aby zgodzili sie podpisać nowa umowę z operatorem.

    Dekodery NTC oparte na chipsecie BDA9135 podłączane do komputera moga byc obsługiwane przy pomocy darmowego programu Vlc Media Player.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem po raz który to powiem, ale kocham miraculum ♥ Laura zaśpiewała cudownie, a teledysk wyszedł pięknie! Nie mogę się doczekać kolejnych odcinków i nowych sezonów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna piosenka! Ogladałam miraculum przelotne ale coś mnie do tego ciągnie, nazwę się fanką. Ta wersja jest niezwykła! Nic nie zmieni jednak tego że polska jest numerem 1 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piosenka jest świetna i podoba mi się ;)
    Laura wykonała ją genialnie. Ma ogromny talent!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten utwór w wersji, z zupełnie innym tekstem, zaśpiewanym przez Lanberry i Kubę Jurzyka. Jednak ten tekst także mi się spodobał, a wykonanie go przez Laurę Marano jest wprost niepowtarzalne! Teledysk mi się bardzo spodobał, a zdjęcia idealnie uchwyciły jego klimat i atmosferę. Długo wyczekiwany utwór, wreszcie ujrzały moje oczy, więc jestem w bardzo dobrym humorze. Laura wyjątkowo wczuła się w rolę swojej postaci, więc to pewnie ta cecha sprawiła, że Panna Marano nadała magii całemu klipu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piosenka niesamowicie wpada w ucho, a zwłaszcza jest z jednego z moich ulubionych seriali! ♥ Brakuje mi jednak Rossa jako Adriena. :)

    http://karolsevillapoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!