20.07.2016

[KONKURS] WYGRAJ KSIĄŻKĘ TINI!

[KONKURS] WYGRAJ KSIĄŻKI TINI!

Mam dla was niesamowitą wiadomość! Cinema City Poland zorganizował fantastyczny konkurs dla wszystkich Tinistas! Do wygrania jest 5 zestawów książek: "Tini. Moje nowe życie" + czasopisma "Czas na Tini" wydawnictwa Egmont! Konkurs trwa od dziś do 31 lipca 2016 roku do godz. 23:59! Zadanie konkursowe jest bardzo proste, nie czekajcie i od razu weźcie udział!


Co trzeba zrobić aby wygrać?

- polubić fan page https://www.facebook.com/galaktykaczytelnika 
- napisać w komentarzu dlaczego to właśnie ty powinnaś wygrać ten konkurs!


8 komentarzy:

  1. Świetny konkurs! ♥ Z pewnością wezmę udział. :D

    http://karolsevillapoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny konkurs. Zastanowię się nad wzięciem udziału ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pewna, że wezmę udział, lecz najpierw wolałabym lepiej zaopatrzyć się w regulamin konkursu 😉 Nie chodzi o to, że do udziału w konkursie zachęciły mnie nagrody, tylko po prostu ja zawsze jestem otwarta na każdy nowy konkurs, w którym można wykazać swoje zdolności pisarskie 😇 Zależy mi na wygranej książki, ponieważ oglądając tony recenzji i reklam wiem, że jest naprawdę świetna ❤ Życzę wszystkim powodzenia, to super, że będziemy razem się wojować w dziedzinie pisarstwa ✌

    OdpowiedzUsuń
  6. Liczyłam od Cinema City jakąś lepszą nagrodę :P Nie narzekam na tą ale nie ukrywam że oczekiwałam czegoś innego. Być może wezmę udział a innym życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Konkurs fajny i zadanie też według mnie ciekawe, ale nie wezmę raczej udziału. Książka Tini jest super! :-) Życzę za to powodzenia innym!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wzięłam udział po 10 minutach, jestem zachwycona, ta książka to moje marzenie, ale mam w planach za dużo wydatków <3

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!