28.07.2016

[EVERMOOR] DIY | ZRÓB TO SAMA

[DIY] ZRÓB TO SAMA W STYLU EVERMOOR

Ostatnio jak weszłam na konto DisneyChannelPolska zauważyłam dodany filmik DIY jak zrobić sobie taką samą fryzurę jaką miała Sorsha z serialu ''Evermor''. Bardzo mi się spodobał, dlatego przeszukałam resztę filmików i znalazłam jeszcze kilka z innymi pomysłami, jak można zrobić samemu parę rzeczy w stylu Evermoor. Serial bardzo mnie zainteresował i chciałabym obejrzeć go jeszcze raz od początku jednak niestety leci na Disney Channel o późnej godzinie. Zapraszam was do obejrzenia tych ciekawych propozycji.

PAZNOKCIE W STYLU EVERMOOR


FRYZURA BELLI


WISIOREK W STYLU EVERMOOR


BRANSOLETKA W STYLU EVERMOOR


PAZNOKCIE ZE WZOREM NICI


FRYZURA SORSHY



PODOBAŁY WAM SIĘ FILMIKI? ZAMIERZACIE WYPRÓBOWAĆ KTÓRYŚ POMYSŁ?

7 komentarzy:

  1. Wszystkie filmiki są świetne! Na pewno spróbuję zrobić fryzurę Sorshy, bo bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre wrzucałam u siebie na blogu, więc je znam :D Wszystkie są niezwykłe, najbardziej podobają mi się dekoracje paznokci. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Filmiki z DIY są super! mi najbardziej podoba sie ten gdzie jest pokazane jak można zrobić fryzurę podobną do Belli

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam serial "Evermoor: Kroniki",a najlepsze jest DIY ze ślicznym wisiorkiem.
    http://ludmi234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Po przejrzeniu całego waszego posta, uznaję, że powinnam zorganizować razem z przyjaciółmi imprezę, zatytułowaną "Evermoor". Według mnie to świetny pomysł, ponieważ mogłabym wykorzystać każdy projekt "DIY" do mojej, imprezowej stylizacji, w stylu serialu Evermoor. Zainspirowałyście mnie i sądzę, że przyjęcie "Evermoor" to idealny początek sierpnia.💖

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ren serial, dlatego wykonał kilka rzeczy z waszego postu. Przede wszystkim przypadły mi do gustu paznokcie oraz fryzura Sorshy, ponieważ jak ona mam kręcone włosy i będzie łatwiej mi ja zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow ile DIY! Na pewno skuszę się na którąś z propozycji ;)

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!