20.06.2016

Rocznica filmu "Program Ochrony Księżniczek"

ROCZNICA FILMU "PROGRAM OCHRONY KSIĘŻNICZEK"

Dokładnie dzisiaj mija już siódma rocznica wyemitowania filmu "Program Ochrony Księżniczek" w Polsce. Dnia 20 czerwca 2009 roku odbyła się premiera filmu z polskim dubbingiem na Disney Channel. Demi Lovato oraz Selena Gomez wcieliły się tam w dwie główne postacie, które według mnie zagrały rewelacyjnie. Dzisiaj przypomnimy sobie kilka najważniejszych informacji i powspominamy niektóre najciekawsze wątki. Zapraszam!


"Program Ochrony Księżniczek" to amerykański film, wyreżyserowany przez Allison Liddi. Światowa premiera produkcji miała miejsce 20 maja 2009 roku, a w Polsce miesiąc później. Kiedy księżniczka Rosalinda (Demi Lovato) ma zostać królową swojego kraju, Costa Luny, to na państwo napada zły dyktator. Dziewczyna zostaje wywieziona z kraju i objęta Programem Ochrony Księżniczek, tajną organizacją, która ma na celu ochronę i opiekę nad zagrożonymi w jakikolwiek sposób księżniczkami z całego świata. Rosalinda zamieszkuje u agenta Masona, w Louisianie. Tam spotyka jego córkę, Carter (Selena Gomez), która pracuje w sklepie swego ojca, sprzedając przynęty.


Carter marzy, by pójść na szkolny bal z Donnim, szkolnym "przystojniakiem". Rosalinda z dnia na dzień musi przemienić się w normalną nastolatką o imieniu Rosie. Razem z Carter idzie do publicznej szkoły, gdzie staje się coraz bardziej lubiana i popularna. Po wielu wzlotach i upadkach, Rosie i Carter zostają przyjaciółkami, a dziewczyna uczy księżniczkę jak być zwykłą Amerykanką, za to Rosalinda pomaga przyjaciółce znaleźć w sobie coś z księżniczki. W efekcie końcowym Carter mówi Donniemu, co o nim myśli i udaje się tańczyć z Edem, który jest jej najlepszym przyjacielem, a w dodatku jest w niej od dawna zakochany. Rosie zostaje królową Costa Luny. Na koronacji Carter i Ed krzyczą "Niech żyje królowa Rosie!", a Rosalinda podchodzi do przyjaciółki serdecznie się uśmiechając. 



Oczywiście jak to w filmach bywa, nie brakuje również tych złych postaci. Mówię tu o Brook i Chelsea, które od razu wyczuwają zagrożenie, gdy w szkole pojawia się nowa uczennica. Robią wszystko, aby pogrążyć Rosie w jak najgorszy sposób, dając jej pracę w barze z mrożonymi jogurtami. Jednak nastolatka nie poddaje się i dalej próbuje wyglądać, jak normalna Amerykanka. Jej tajemnica w pewnym momencie wychodzi na jaw, a Brooke zaczyna ją szantażować, tylko po to, żeby zdobyć koronę na tegorocznym balu jesiennym. 



Cała historia dwóch przyjaciółek z zupełnie dwóch rożnych światów kończy się szczęśliwym zakończeniem. Wszyscy obecni są na koronacji Rosalindy i świętują. 

Oglądaliście?
Jeśli tak, to co najbardziej podobało Wam się w tej historii?

5 komentarzy:

  1. Oglądałam już jakiś czas temu ten film, bardzo mi się podobał.:-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam! Zawsze na DC leciała reklama i był urywek z tego filmu, a ja zastanawiałam się o czym on jest i bardzo chciałąm go obejrzeć. W końcu oglądnęłam i spodobał mi się. Spodobało mi się to, że Carter i Rosalinda póżniej zaczęły się ze sobą dogadywać i pomagały innym dziewczynom stać się księżniczkami!

    OdpowiedzUsuń
  3. W dzieciństwie kochałam ten film! :D Oglądałam pare razy, i zawsze potem chciałam się zachowywać jak ksieżniczka, ale byłam młodsza o wiele ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest jeden z moicj ulubionych filmów ♥ Jest najlepszy a przyjaźń w nim Seleny i Demi to goal!!! bardzo mi się podobał film i jak dla mnie był idealny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie kojarzę filmu, lecz postaram się znaleźć na YouTube jakiś urywek z serialu lub zwiastun :)

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!