3.06.2016

[ALICJA] SESJA BANSHEE & IGORA DLA DISNEY POLSKA!

BANSHEE & IGOR DLA DISNEY POLSKA!

Premiera "Alicji po drugiej stronie lustra" już za nami! A z okazji premiery nowego filmu dwójka znanych youtuberów, przy współpracy z The Walt Disney Company Polska, podjęli się wyjątkowego projektu. Banshee i Wielmożny Igor wcielili się w postacie z baśni i wzięli udział w niesamowicie zwariowanej sesji zdjęciowej! Cała scenografia i kostiumy skupiały się na magicznej i lekko szalonej historii Alicji, która po raz kolejny trafia do Krainy Czarów, gdzie przeżywa mnóstwo przygód. Koniecznie zobaczcie, jak wyszły zdjęcia! "Alicja po drugiej stronie lustra" już od 26 maja 2016 w polskich kinach!


Wielmożny Igor miał zaszczyt wcielić się w postać Szalonego Kapelusznika, co moim zdaniem wyszło mu znakomicie. I wcale nie mówię o charakteryzacji czy kostiumie (oczywiście one dopełniały efektu), ale sama jego gra aktorka czy mimika twarzy wyszły naprawdę przekonująco - wierzyłam, że naprawdę pochodzi z Krainy Czarów! Natomiast Banshee najpierw stała się słodką, drobną i niezwykle uroczą Alicją, żeby po chwili przemienić się w potężną i dumną Królową Kier. Najbardziej przekonała mnie zła królowa w wykonaniu Banshee. Ubóstwiam tę długą, czerwoną suknię i wyniosłe spojrzenie, które z miejsca nakazuje mi się bać. Chętnie zobaczyłabym więcej innych postaci w wykonaniu tej dwójki - razem tworzą świetny duet. Sesja odbyła się w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie. Koniecznie sami musicie zobaczyć zdjęcia!


NA PORTALACH







Podobała wam się sesja zdjęciowa z Banshee i Igorem
w stylu "Alicji w Krainie Czarów"?

5 komentarzy:

  1. Mnie sie mega podoba!
    disneymagicall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sesja jest mega. Bardzo mi się podoba. Niektóre zdjęcia są na prawdę świetne!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sesja wyszła naprawdę magicznie! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sesja jest nawet fajna ale jednak nie przekonuje mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłam się tego spodziewać po Zuzannie Boruckiej, ona zawsze miała, ma i będzie miała w sobie dziecko - właśnie to w niej kocham <3 Disney i Youtuber - idealne połączenie <3 Magiczny post, fascynujące nawiązanie <3

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!