7.05.2016

[SOY LUNA] ZA KULISAMI

[SOY LUNA] ZAJRZYJMY ZA KULISY

Dzień premiery serialu ,,Soy Luna'' zbliża się z każdą chwilą coraz bardziej! Nie mogę się już doczekać. Jednak już teraz możemy zajrzeć za kulisy, gdzie Ruggero Pasquarelli oprowadza nas po planie filmowym. Opowiada pokrótce jak się pracowało, a także przedstawia nam aktorów grających główne postacie w serialu. Serdecznie zapraszam. Przygodę z Luną zaczynamy już 16 maja 2016 roku o godz. 18:00 na Disney Channel!


POZNAJMY SIĘ | JESTEM....

Poznajcie bliżej bohaterów nowego serialu "Soy Luna"! Dzięki Disney Channel Polska, który zamieścił niedawno filmiki na swoim oficjalnym koncie na YouTube możemy bliżej poznać głównych bohaterów nowego, niesamowitego serialu!

LUNA


MATTEO


AMBAR

 

SIMON 


CO SIĘ DZIEJE ZA KULISAMI?

Zajrzyjcie za kulisy nowego serialu Disney Channel "Soy Luna"! razem z Ruggero Pasquarelli, który zdradza nam kilka ciekawych informacji na temat głównych bohaterów oraz planu zdjęciowego!

ZA KULISAMI #1


ZA KULISAMI #2


ZA KULISAMI #3

 

ZA KULISAMI #4
 

JAK PODOBAJĄ WAM SIĘ ZAPOWIEDZI? MACIE JUŻ ULUBIONYCH BOHATERÓW?

5 komentarzy:

  1. Ogladalam te filmiki, są bardzo ciekawe o zachęcają każdego do obejrzenia serialu. Juz nie mogę się go doczekać. Fajny pomysł na post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je oglądałam, ale fajnie, że są tu wszystkie zebrane ;)
      http://jednorozcowodisneya.blogspot.com/

      Usuń
  2. Świetne filmiki, zgodze się, bardzo zachęcające. Jeszcze tylko 9 dni! Zapowiedzi świetne, a bohatera znajdę, jak zacznę oglądać - na razie jest to Luna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Obejrzałam filmiki. Ekipa wydaje się być bardzo sympatyczna, jestem ciekawa jacy będą bohaterowie grani przez nich :D


    Pozdrawiam, Dixie z bloga po prostu Dixie

    OdpowiedzUsuń
  4. Od razu pokochałam Simona, jest moim ulubionym bohaterem. Podoba mi się to, że wspiera Lunę - chciałabym mieć takiego dobrego przyjaciela, jakim jest Simon. Bardzo polubiłam także Ambar, mimo jej charakteru. Soy Luna to prawdziwy Hit Disneya, a jej obsada jest bardzo przyjazna i zgrana <3 "Jestem sobą, jestem Luna" - kocham to <3

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!