14.05.2016

[SOY LUNA] KONKURS

[SOY LUNA] KONKURS | MULTIMEDIA

Niedawno na stronie MULTIMEDIA został ogłoszony konkurs dotyczący nowego serialu ,,Soy Luna'', który będziemy mogli oglądać już 16 maja 2016 roku na Disney Channel. Konkurs jest bardzo prosty, trzeba odpowiedzieć na 5 pytań oraz opisać w kilku słowach swoją pasję. Główną nagrodą do wygrania jest kurs języka hiszpańskiego, a nagrodami pocieszenia jest 30 zestawów przeróżnych gadżetów związanych z serialem. Konkurs trwa do 31 maja 2016 roku, więc zostało jeszcze trochę czasu aby wziąć w nim udział.


https://www.multimedia.pl/disneykonkurs.aspx



PAMIĘTAJCIE, ŻE JEST TO KONKURS W KTÓRYM TRZEBA PODAĆ SWOJE DANE OSOBOWE, MIEJSCE ZAMIESZKANIA, DLATEGO NAJPIERW SPYTAJCIE SIĘ RODZICÓW CZY MOŻECIE WZIĄĆ W NIM UDZIAŁ JEŚLI JESTEŚCIE NIEPEŁNOLETNI! 

8 komentarzy:

  1. Konkurs jest świetny! Zastanawiam się nad wzięciem udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział!Moim marzeniem jest nauka języka hiszpańskiego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział! ♥ Już od dawna marzyłam o tym, żeby nauczyć się hiszpańskiego, a teraz znalazła się do tego okazja. :)
    http://karolsevillapoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. powiem wam że hiszpański jest nudny ja się jego ucze i to jest bardzo nudne

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajęłam w nim miejsce II - bardzo się cieszę! To jest dla mnie wprost ogromna motywacja do działania w kolejnych pisarskich konkursach. Moim talentem jest pisarstwo, więc cieszę się, że odnoszę sukcesy w dziedzinie pisarstwa. Tak naprawdę, to od początku wolałam zdobył miejsce II, ponieważ miejsce I to nagroda główna, czyli karnet na naukę hiszpańskiego, a ja nie mam możliwości spełnienia go w moim mieście, więc i tak nie mogłabym chodzić na te zajęcia, czyli lepiej być nie mogło - miejsce II to coś wspaniałego, jestem z siebie dumna <3 Nagrody za miejsce II są wprost wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  6. Konkurs jest fajny lubię takie konkursy

    OdpowiedzUsuń
  7. ja zajełam 3 miejsce

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!