24.04.2016

[ZWIERZOGRÓD] NIE BÓJ SIĘ CHCIEĆ

[ZWIERZOGRÓD] NIE BÓJ SIĘ CHCIEĆ

W dniu dzisiejszym mam dla Was bardzo pozytywną piosenkę z filmu "Zwierzogród", śpiewaną przez Paulinę Przybysz. W filmie świeżo upieczona policjantka Judy Hopps wpada na ślad ogromnego przestępstwa, w którym będzie potrzebowała pomocy przebiegłego lisa Nicka Bajera. Za to on nie do końca zdaje się być uczciwy... Co z tego wyniknie? Sprawdźcie sami, bo film nadal jest w kinach! A teraz na zachętę posłuchajmy piosenki...

TELEDYSK


TEKST

Niech mówią co chcą
Ja jestem wierna snom
I sama dobrze wiem gdzie jak i co
Nauczył mnie czas
Upada się żeby wstać
Bo ważne są tylko przyszłe dni

Uciekam stąd
W nudy mgle nie chce żyć
Czy do stracenia coś mam?
Chyba nic!

Nie poddam się
Mnie nie złamie nic
Każda z trudnych chwil tylko doda sił
Marzenia są w nas
Nie trzeba nic tylko chcieć
Kto się nie boje
Ten już góra jest
Nie poddam się
Mnie nie złamie nic
Zawsze przed siebie biec
Właśnie tak ma być
Marzenia są w nas
Nie trzeba nic tylko chcieć
Kto się nie boje
Ten już góra jest

Nie bój się chcieć (x4)

Choć nie ma lekko
Nie przejmuj się
Raz zrobisz błąd
Drugi raz już nie
Więc nie bój się

Nie bój się chcieć (x4)

Nie bój się chcieć!

2 komentarze:

  1. Fajny post. Widać ze spedzulas dużo czasu aby go napisać. Bardzo lubie czytać teksty piosenek a następnie je słuchać, wiec bardzo przydatny jest to wpis

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post. Piosenka jest bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!