19.04.2016

TANIE KSIĄŻKI W BIEDRONCE!

TANIE KSIĄŻKI W BIEDRONCE!

Od 18 kwietnia 2016 w sklepach sieci Biedronka można zakupić bardzo tanie książki o disneyowskiej tematyce od Egmont. Wśród wielu różnych pozycji możemy znaleźć książeczki z serii Następcy, Lwia Straż, Księżniczki, Kubuś Puchatek, Jej Wysokość Zosia, Kraina Lodu i wiele, wiele innych! Ceny książeczek to 4,99zł lub 9,99zł, czyli praktycznie połowa tego, co zapłacimy w zwykłym sklepie. Osobiście skorzystałam z oferty i uzupełniłam kolekcję w książki "Następcy. Za kulisami" cz.1 i cz.3, których recenzje już niedługo na blogu! Serdecznie polecam!

KSIĄŻKI



Oferta obejmuje wiele innych książek, a te widoczne wyżej to jedynie przykłady. Książki można zakupić od 18 kwietnia do wyczerpania zapasów, a więc radzę się pośpieszyć, bo gdy ja wieczorem wyskoczyłam po książeczki, już były poprzebierane i nie załapałam się na Lwią Straż. Muszę skoczyć do innej Biedronki. ^^"

7 komentarzy:

  1. U mnie w Biedronce wybór był dość spory. Kusiła mnie książeczka Następcy tom 3 xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Pytanie jak się załapiesz na Lwią Straż wrzucisz skany? Jam 3 Biedronki w regionie i nie było Lwiej Straży

    `Marzycielka

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post. Zapraszam na mojego bloga polska-soyluna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post. Tanie ze biedronka zrobiła takie przeceny, na pewno w najbliższym czasie wybiore się do tego sklepu. Z niecierpliwością czekam na tsum tsumy

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanie dotyczący nowego odcinka Miraculum Biedronka i Czarny kot. Dlaczego dzisaj leciał Kamienne serce początek (czy jakkś tak) cz 2? Wczoraj leciało coś innego nie było cz 1. Czy wiesz dlaczego tak?
    Pozdrawiam:-)

    Ps. Kiedy nowe ciekawistki związane z tym serialem?

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba jednak kupię Za Kulisami z Następców, odkąd widziałam Waszą recenzję, chyba warto! Przydatny post :)

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!