29.04.2016

PŁYTA TINI JUŻ W SPRZEDAŻY!

PIOSENKI Z PŁYTY TINI STOESSEL JUŻ DO WYSŁUCHANIA

Mam dla Was niesamowitą wiadomość! Już dziś, 29 kwietnia 2016 roku, jest oficjalna premiera solowego albumu Martiny Stoessel! Nie byłoby to nic aż tak niezwykłego, szczególnie, że kilka dni temu zostaliśmy poinformowani, że możemy zamówić płytę Tini w salonach EMPIK. Artystka postanowiła jednak zaskoczyć swoich fanów i umieścić wszystkie swoje piosenki na swoim oficjalnym koncie na YouTube!  Zapraszam wszystkich do wysłuchania piosenek oraz obejrzenia krótkiego teledysku z filmu ,,TINI - nowe życie Violetty''!




Tini” to przydomek, którym miliony fanów na całym świecie obdarzyły Martinę Stoessel, jedną z największych gwiazd obecnego stulecia w Argentynie, młodą wokalistkę pochodzącą z Buenos Aires.

Tini zyskała sławę dzięki roli Violetty Castillo w telenoweli dla nastolatek 
pt. „Violetta”, która cieszy się globalną popularnością.

Wypełniona muzyką, dramatem, tańcem, romansem, przyjaźnią i komedią, „Violetta” opowiada historię utalentowanej nastolatki, która powraca z Europy do Buenos Aires, gdzie znajduje godnych zaufania przyjaciół, odkrywa czym jest prawdziwa miłość i rozwija swoją pasję muzyczną. Zamienia ją potem w udaną karierę wokalistki, a wszystko to podczas odnajdywania swojej własnej drogi i procesu dorastania, a także towarzyszących mu licznych udręk.

Płyta „Tini” to album dwupłytowy zawierający debiutancki 
album solowy Tini - serialowej Violetty.

Pierwszy raz usłyszymy Tini w jej autorskim repertuarze. Na drugiej płycie znajdują się piosenki z filmu pt. „Tini: Nowe życie Violetty”. W filmie Tini znajduje się na rozdrożach życia. Męcząca kariera muzyczna i skomplikowane życie osobiste doprowadziły ją do miejsca, gdzie walczy o uznanie i szuka swojego wewnętrznego głosu. Kiedy powraca z nużącej trasy koncertowej, otrzymuje wstrząsającą nowinę, która zmusza ją do zakwestionowania wszystkiego, co do tej pory znała. Szukając odpowiedzi, Tini akceptuje spontaniczne zaproszenie do krótkiego lotu dookoła świata. Wyrusza w kreatywną oraz osobistą podróż, podczas której lepiej pozna samą siebie. To zmieni jej życie na zawsze.

Album „Tini” to nesamowita mieszanka wspaniałych melodyjnych piosenek. To album nie tylko dla wiernych fanów serialowej Violetty.


GDY KLIKNIECIE NA TYTUŁ PIOSENKI BĘDZIE MOGLI JĄ ODSŁUCHAĆ!

Tracklista:

CD 1
1. Siempre Brillaras („Born To Shine” in Spanish)
2. Se Escapa Tu Amor („Losing the Love” in Spanish)
3. Te Amo A Ti („I Want You” (duet) in Spanish)
4. Confia En Mi („Hold On To Me” in Spanish)
5. Born to Shine (English)
6. I Want You (English)
7. Light Your Heart (Jorge) (English)
8. Losing the Love (English)
9. Acoustic version of „Born to Shine

CD 2
1. All You Gotta Do (English)
2. Great Escape (English)
3. Still Standinz (English)
4. Got Me Started (English)
5. My Stupid Heart (English)
6. Don’t Cry For Me (English)
7. Finders Keepers (English)
8. Handwritten (English)
9. Solo Dime Tu („All You Gotta Do” in Spanish)
10. Sigo Adelante („Still Standing” in Spanish)
11. Si Tu Te Vas („My Stupid Heart” in Spanish)
12. Lo Que Tu Alma Escribe („Handwritten” in Spanish)
OPIS ZE STRONY EMPIK

YO TE AMO A TI | DUET TINI ORAZ JORGE BLANCO Z FILMU

 



JAK PODOBAJĄ SIĘ WAM PIOSENKI? KTÓRA NAJLEPSZA?

10 komentarzy:

  1. Nie wiem jak wy, ale ja właśnie zamówiłam sobie płytę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogłam się doczekać tej płyty dlatego cieszę się ze w Polsce pojawi się w dsie premiery. Świetny wpis

    OdpowiedzUsuń
  3. Po szkole biegnę do Empiku w piątek :) A wy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie wracam z Empika i idę słuchac cała piosenkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tini nie jest moja idolka, dlatego płyty jeszcze w swoich raczkach nie mam i nie wiem czy się w nią zaopatrze. Część piosenek mi się podoba, druga część nie. Post fajny, bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem Tinista, i płytę kupiłam w dniu premiery. Fenomenalna <3

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mogę die doczekać aż kupię tą płyte i wysłucham piosenek narazie jej nie mam bo nie mogłam jej znaleść w sklepach ale już znalazłam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piosenki są świetne a ich tytułu niesamowite ♥

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!