14.04.2016

[EVERMOOR] WYWIAD Z NAOMI

[EVERMOOR] WYWIAD | NAOMI O PRACY NA PLANIE

Dostałam od Disneya wywiad z Naomi Sequerią, który został przeprowadzony podczas nagrań do serialu "Evermoor: Kroniki". Wywiad otrzymałam w języku angielskim i sama musiałam go przetłumaczyć, więc mam nadzieję, że podołałam zadaniu. Naomi opowiada w nim o śmiesznych sytuacjach, jakie miały miejsce podczas kręcenia scen, a także jak świetnie bawiła się w towarzystwie innych aktorów. Chcecie wiedzieć więcej? Koniecznie przeczytajcie!


JAK SIĘ ŻYJE NA PLANIE "EVERMOOR: KRONIKI"?
Jest wspaniale! Jestem bardzo podekscytowana nową serią, ponieważ zapowiada się wyjątkowo niesamowicie. Zobaczymy o wiele więcej magii i humoru niż poprzednio - mieliśmy naprawdę dużo zabawy przy kręceniu.
CZY MIAŁAŚ DO WYKONANIA NA PLANIE JAKIEŚ FAJNE AKROBACJE?
Musiałam upadać na matę kilka razy, co było naprawdę zabawne. Miałam także wykonać bardzo ciekawy taniec zwany "Lantern Dance". Wyglądało to bardzo fajnie przez kamerę, ponieważ na scenie mieliśmy wtedy mnóstwo osób. Taniec miał specjalną choreografie i było tam bodajże jakieś 50 osób, które nam wówczas pomagało, dlatego musiało to wyglądać fantastycznie.
ZDARZAŁO SIĘ, ŻE NA PLANIE POJAWIAŁY SIĘ JAKIEŚ DOWCIPY?
Tym razem mieliśmy całą masę żartów. Na planie pojawił się także tajemniczy żartowniś! Nie mam pojęcia, kto za tym stał, ale ktoś wysmarował masłem klamki do drzwi naszych przyczep, tak że było trudno je otworzyć. Zostałam nawet oskarżona o bycie tym dowcipnisiem, ale to serio nie była ja! Nie mogę się doczekać, żeby dowiedzieć się, kto to zrobił!
JAKIE JESZCZE ŻARTY POJAWIŁY SIĘ NA PLANIE?
Do tej pory nic więcej nie miało miejsca - ale i tak jestem ciekawa, co nas jeszcze czeka! Wyglądało to naprawdę zabawnie, kiedy ludzie brali ten maślany żart tak na poważnie. Niektórzy jedynie się śmiali, ale byli też tacy, którzy się okropnie poirytowali.  Nikt nie mógł rozgryźć, kto stał za tym wszystkim!

TWÓJ NAJZABAWNIEJSZY MOMENT NA PLANIE?
Najzabawniejszy moment? Och, nie… Jestem straszna, jeśli chodzi o zapamiętywanie podobnych rzeczy! Zdarzyło się kilka zabawnych wpadek podczas kręcenia scen - ale zwykle ich nie zauważam. Nie dociera do mnie, że zrobiłam coś śmiesznego, dopóki nie jest za późno.
A TWOJA NAJŚMIESZNIEJSZA WPADKA?
Była taka scena, kiedy Eweryny szły przed siebie, a ja musiałam ich unikać, bo Tara nie chciała zostać zauważona. Zamiast się schować, pomyślałam, że dobrze będzie po prostu iść tuż za nimi, nie wydając z siebie żadnego dźwięku. Mimo że byłam z tyłu, oczywiste było, że w ten sposób mnie zobaczą!
KIEDY ZROZUMIAŁAŚ, ŻE POPEŁNIŁAŚ GAFĘ?
Wydawało mi się, że to wyglądało mega tajemniczo, ale nagle wszyscy wybuchli śmiechem - i to był ten moment, kiedy dotarło do mnie, że zrobiłam głupstwo. Krzyczeli do mnie: "Naomi, nie rób tak, nadal mogą cię zobaczyć!". To było naprawdę śmieszne, ponieważ początkowo nie zdawałam sobie z tego sprawy.
JAKĄ JESZCZE ŚMIESZNĄ SYTUACJĘ MOŻESZ NAM ZDRADZIĆ?
Mamy naprawdę wielki ubaw podczas nagrań "Evermoor: Kroniki". Nagrywamy sceny z kilkoma zwierzakami i zawsze zabawnie wychodzi kiedy muszę być w pobliżu tarantuli!
JAKIE INNE ZWIERZĘTA ZOBACZYMY W SERIALU?
Na pewno będzie sowa, mamy także na planie konia i papugę. Musiałam nosić papugę przez cały odcinek, to dopiero była zabawa.
CZY NA PLANIE POJAWIA SIĘ JAKAŚ MUZYKA?
Wszyscy z obsady uwielbiamy śpiewać. Jak tylko kamera zostaje wyłączona, Georgie Glen [grająca ciotkę Bridget] i ja wspólnie śpiewamy. To wygląda bardzo teatralnie! Zawsze cieszy mnie fakt, kiedy Georgie jest na planie. Nigdy nie zawodzi, kiedy chodzi o przywrócenie uśmiechu na mojej twarzy. Kiedy zaczyna grać jest taka szczęśliwa, genialna i utalentowana. Sprawia, że moja praca jest naprawdę łatwa.

KTO Z OBSADY ŚPIEWA NAJCZĘŚCIEJ?
Ja zawsze śpiewam zanim kamery zostaną włączone - i kiedy tylko zacznę, to Georgie zawsze się dołącza. Zaczynamy się wygłupiać i tańczyć. Trzymamy się za ręce i obracamy wokół siebie. Z nią jest jak w bajce! Wydaje mi się, że jesteśmy najbardziej rozśpiewane z całej ekipy.
WYGLĄDA NA TO, ŻE DOBRZE SIĘ DOGADUJESZ Z GEORGIE GLEN...
Uwielbiam ją! Jest genialna. Wiecie dlaczego? Próbuję sobie teraz przypomnieć najzabawniejsze momenty z planu - we wszystkich jest Georgie. Któregoś razu przy jednym ujęciu oświetlenie było bardzo dziwne i zauważyłam, że Georgie ma coś na szyi. Powiedziałam do niej: "Masz coś na szyi!" i próbowałam pozbyć się tego, bo nie chciałam, żeby to dziwnie wyglądała na nagraniu - a później zdałam sobie sprawę, że to były tylko włosy! Stwierdziła, że to było przekomiczne. Nie mogłyśmy przestać się śmiać.
JAKĄ PIOSENKĘ LUBISZ ŚPIEWAĆ PODCZAS NAGRAŃ DO "EVERMOOR: KRONIKI"?
Kiedy jestem z Georgie, najczęściej śpiewamy "Somewhere Over The Rainbow" od Judy Garland. To nasza ulubiona, ale czasem także nieco improwizujemy. Zaczynamy śpiewać jakieś randomowe piosenki o starym człowieku na ganku.
POCZEKAJ CHWILĘ… JESTEŚ RAPERKĄ, NAOMI?
Nie, nie rapuje! To nie rapowanie, bo raczej jestem piosenkarką country i śpiewam co mi przyjdzie do głowy. To naprawdę wyśmienita zabawa śpiewać razem z Georgie, ponieważ zna się na muzyce i jest bardzo wesoła.

CZY ŚPIEWANIE TO DOBRY SPOSÓB NA RELAKS NA KONIEC DNIA?
Tak, śpiewanie to świetny sposób, aby odpłynąć, ale lubię również wyluzować się przy słuchaniu samej muzyki bez śpiewania. Na planie jestem każdego dnia i godziny czasem się dłużą. Praca sprawia mi wielką radość i uwielbiam pracować, ale miło jest zapomnieć o wszystkim, kiedy dzień się już kończy.
JAKI JEST NAJLEPSZY SPOSÓB NA ODPOCZYNEK?
Dla mnie najlepszym sposobem jest właśnie słuchanie muzyki, najczęściej w drodze do domu, gdy jadę samochodem. Po prostu siadam, odpoczywam i zamykam oczy. Zdarza się także, że taka zwykła rozmowa o niczym z towarzyszem podróży w drodze do domu jest świetną sprawą na odprężenie. To naprawdę relaksuje.
JAK CZĘSTO JESTEŚ ROZPOZNAWANA JAKO TARA Z SERIALU?
Jestem również prezenterką Disney Channel w Australii, gdzie mieszkam i myślę, że częściej rozpoznają mnie z tego powodu - ale zdarzało się, że i w innych miejscach też mnie ktoś zaczepiał. Kiedyś byłam w Singapurze, gdzie kilka osób podeszło i się przywitało. Zapytali mnie: "Ty jesteś Naomi z Disney Channel? Oglądaliśmy "Evermoor" i myślimy, że odwaliłaś kawał dobrej roboty! To naprawdę fajne widowisko!". Miło usłyszeć coś takiego. To zawsze poprawia mi humor.

Nowe odcinki "Evermoor: Kroniki"
możemy oglądać od poniedziałku do czwartku
o godz. 19:00 na Disney Channel!

3 komentarze:

  1. Świetny wywiad. Widać ze wlozylyscie dużo pracy w tlumaczenie jego. Wiele dowiedzialam się o Neomi, jaka jest, co lubi robic, najlepszy jednak jest kawałek z śmiesznymi wpadkami na planie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wywiad! Zapraszamy do udziału w konkursie Tsum Tsum- http://swiatdisneya123.blogspot.com/2016/04/tsum-tsum-konkurs-dla-czytelnikow.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo jak fajnie ;) Pozdrawiamy Polskę <3

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!