5.04.2016

[EVERMOOR] THE FUTURE IS STILL UNTOLD

[EVERMOOR] PIOSENKA Z SERIALU

Piosenkę przewodnią w nadchodzącym nowym serialu Disney Channel "Evermoor: Kroniki" śpiewa Naomi Sequeira, aktorka grająca główną rolę Tary. Utwór nosi tytuł "The Future Is Still Untold", a sam tekst bardzo dobrze odzwierciedla charakter całej serii. W momencie, kiedy dokładniej wsłuchałam się w tekst piosenki, zauważyłam ciekawą grę słów. Naomi śpiewa "For Evermoor" (dla Evermoor) jednak można ten tekst zamienić na "Forever more" (wymawia się identycznie!), co oznaczać może na zawsze / jeszcze bardziej / jeszcze dalej. W rozwinięciu newsa możecie obejrzeć teledysk, zaśpiewać razem z Naomi i spróbować nieco przeinaczyć moje tłumaczenie, używając właśnie tej gry słów, o której napisałam! Co z tego wyjdzie? Sprawdźmy!

"Evermoor: Kroniki" będziemy mogli oglądać już
od 11 kwietnia 2016 o godzinie 19:00 na kanale Disney Channel!

TELEDYSK


TEKST

I left my friends for my new life
How will I know it's gonna be alright?
I got to take control
And write my destiny

The future's still untold
Nobody else can see
If this will be for Evermoor

Winding thread, old stepping stones
I need to weave a circle of my own
This worlds got to learn
That where is destiny?

The future's still untold
Nobody else can see
That this will be for Evermoor
From here I see for Evermoor
It's calling me for Evermoor

I walk this path to find my place
and name a home you can't erase
Don't need your history
Tomorrow's all I need

The future's still untold
Nobody else can see
That this will be for Evermoor
From here I see for Evermoor
It's calling me for Evermoor

Gotta turn the page
Gotta find my voice
Only my words can make this choice
Every chapter's new
Every single line is meek

The future's still untold
Nobody else can see
That this will be for Evermoor
From here I see for Evermoor
It's calling me for Evermoor

For Evermoor (x2)
TŁUMACZENIE

Zostawiłam przyjaciół dla nowego życia
Skąd mam wiedzieć czy będzie dobrze?
Muszę przejąć kontrolę
I napisać swoje przeznaczenie

Przyszłość wciąż niejasna
Nikt inny nie wie
Że to dla Evermoor

Nawijanie nici, stare kroczące kamienie
Muszę zaznaczyć okrąg wokół siebie
Te światy muszą się nauczyć
Gdzie to przeznaczenie?

Przyszłość wciąż niejasna
Nikt inny nie wie
Że to dla Evermoor
Aż stąd widzę Evermoor
Wzywa mnie Evermoor

Idę tą ścieżką by znaleźć swe miejsce
 I nazwać je domem, którego nie wymarzę
Nie potrzeba historii
Jutro to wszystko czego potrzebuję

Przyszłość wciąż niejasna
Nikt inny nie wie
Że to dla Evermoor
Aż stąd widzę Evermoor
Wzywa mnie Evermoor

Muszę przewrócić stronę
Muszę odnaleźć swój głos
Tylko moje słowa mogą podjąć decyzję
Każdy rozdział jest nowy
Każdy pojedynczy wers jest cichy

 Przyszłość wciąż niejasna
Nikt inny nie wie
Że to dla Evermoor
Aż stąd widzę Evermoor
Wzywa mnie Evermoor

Dla Evermoor (x2)

FOTKI

4 komentarze:

  1. Świetna piosenka, ciągle ją nucę xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenka naprawdę przypadła mu do gustu. Już nie mogę doczekać się odcinków tego serialu

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenka bardzo mi się podoba. Chociaż tłumaczenie jest dziwne. Zawsze mi się to nie podoba, że nawet jak zmienimy szyk zdań, zamienimy je to i tak dziwnie wychodza tłumaczenia i tracą sens.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ta piosenka. Naomi ma świetną barwę głosu! :)

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!