31.03.2016

[RECENZJA] NASTĘPCY ZA KULISAMI CZ.2

[RECENZJA] NASTĘPCY ZA KULISAMI CZ.2

W dniu dzisiejszym odwiedził mnie kurier z pierwszą przesyłką prosto od Disneya. Od czasu gdy zaczęłam współpracować z tą firmą, miałam okazję napisać dla Was tylko kilka postów informacyjnych. Tym razem zaskoczyli mnie czymś więcej! Otwierając przesyłkę okazało się, że jest w niej książka z serii "Następcy. Za kulisami" wydana przez Egmont. Dodatkowo w paczce znalazłam jeszcze kartę z autografami Youtuberów, którzy brali udział w kampanii reklamującej serial animowany "Strażnicy Galaktyki" (po fotkę zapraszam na naszego ASKA). Dziękuję Disneyowi za możliwość napisania tej recenzji i mam nadzieję, że nasza współpraca będzie się jeszcze lepiej układać!

W moje dłonie trafiła właśnie prawdziwa gratka dla fanów Świata Potępionych. "Następcy. Za kulisami", to wyjątkowa seria, w której znajdziemy masę ciekawostek, zdjęć oraz testów. W tym numerze najbardziej urzekła mnie okładka, która ma naprawdę piękne kolory. Ukłony w stronę grafika za wykonanie takiego cuda. Nie mogę przestać patrzeć na Sofię Carson w postaci Evie, która pięknie się komponuje w swoim granatowym kostiumie na pomarańczowo-czerwonym tle... Mmm... Ale już wystarczy, lecimy dalej!


W tym wydaniu, a jest to druga część z tej serii, możemy dowiedzieć się czegoś więcej o Evie, Jayu oraz Lonnie. Lekturę zaczynamy oczywiście od córki Złej Królowej. Evie od małego było wpajane, że piękno i bogactwo to najważniejsze sprawy w życiu. Od przybycia do nowej szkoły dziewczyna kieruje się poszukiwaniami księcia z bajki, którego chciała uwieść swoją urodą. Wkrótce jednak dociera do niej, że jest bystrzejsza niż się zdaje, a jej ulubionym zajęciem (oprócz strojenia się, oczywiście!) jest nauka. Na temat samej aktorki, ku mojemu rozczarowaniu, zostało napisane naprawdę niewiele (tylko jedna ramka?). Podobna sytuacja zaistniała w przypadku Booboo Stewarta jako Jaya (syn Jafara) i Dianne Doan jako Lonnie (córka Mulan). O samych aktorach nie przeczytamy tutaj za dużo. W Auradonie Jay odkrywa zamiłowanie do sportu i wzajemnej grupowej rywalizacji, a Lonnie przyznaje, że uwielbia gotować i ma słabość do czekolady. Oprócz tego znajdziemy informacje o modzie, która zaczęła się zmieniać od kiedy próg szkoły w Auradonie przekroczyły dzieci potępionych i o dyscyplinie sportowej, którą uprawiają auradońscy uczniowie. Całość idealnie dopełniają piękne fotografie, testy, naklejki oraz gigantyczny plakat.


Okazuje się, że książka "Następcy. Za kulisami cz.2" bardzo za kulisy nas niestety nie wprowadza. Pierwsza myśl, jaka pojawiła mi się w głowie, to fakt, że zobaczymy w niej jakieś fotki z planu zdjęciowego albo chociaż jakieś ciekawostki dotyczące aktorów, np. czego doświadczyli podczas kręcenia filmu. W tej kwestii troszkę się zawiodłam, ale sama publikacja mimo wszystko podbiła moje serce. Wyjątkowo piękna oprawa graficzna, mnóstwo zdjęć, prosty przekaz i te cudowne naklejki. A dla takiego olbrzymiego plakatu każdy fan Następów byłby w stanie stanąć na głowie! Książka została wydana przez Egmont, w ich sklepie internetowym kosztuje 14,99zł. W sprzedaży są także części 1 i 3, które każdy szanujący się fan "Następców" powinien mieć! Jak najbardziej zachęcam do zakupu!

2 komentarze:

  1. Świetną recenja, jak zwykle bardzo dopracowana. Film Następcy przypadł mi do gustu więc z chcecia kupię ta oto książkę

    OdpowiedzUsuń
  2. Super recenzja, może jeszcze gdzieś upoluję tą książke

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!