19.02.2016

[JORGESOLISTA]

JORGE BLANCO SOLISTĄ!

Około godziny temu Jorge Blanco dodał na swoim kanale na YouTube nowiutki filmik. Fani wiedzą o co to całe zamieszanie. Mianowicie Jorge miał do przekazania dla Nas (fanów) wiele ciekawych i wspaniałych wieści. Chcecie dowiedzieć się jakie? A może się domyślacie? Zapraszam.


Jorge Blanco już od dłuższego czasu przebywa w Los Angeles. Pokazuje Nam kilka zdjęć i krótkich vinów ze swojego życia, ciągle trzymając Nas w niepewności. Na szczęście koniec z domysłami! Chociaż bądźmy szczerzy, wszyscy fani wiedzieli co oznaczał ten wyjazd do ''miasta gdzie wszytko jest możliwe''. Już nie przedłużając, Jorge ogłosił Nam właśnie, że pracuje nad swoim solowym krążkiem, który mamy usłyszeć jeszcze w tym roku! Oprócz tego Nasz idol podpisał kontrakt z Hollywood Records! Gratulujemy Panie Blanco :)

JORGE SOLISTA

Poniżej znajdziecie filmik oraz tłumaczenie tej części wypowiedzi Jorge, która dotyczy jego solowej kariery :)


''Jestem w LA ponieważ pracuję. Jestem pewien, że macie już jakieś domysły, bo widzieliście zdjęcia, video w studiu z pewnymi nowymi osobami, tworząc rzeczy, Jakie rzeczy? Cóż, komponuję własne piosenki. Po co? dla Was oraz dla mnie. Pracuję nad moimi własnymi piosenkami, jako solowy artysta. Jestem bardzo szczęśliwy, ponieważ tworzę moją własną muzykę i jestem częścią wytwórni, która nazywa się Hollywood Records. Pracuję nad tym od miesiąca i mam nadzieję... Mam nadzieję, że wkrótce będę mógł pokazać Wam niektóre z moich prac. Ale będziecie słuchać mojej muzyki w tym miesiącu na pewno. To jest wielki moment w mojej karierze, podpisałem kontrakt z Hollywood Records . Jestem bardzo szczęśliwy i mam nadzieję, że Wy też. Teraz mogę powiedzieć wszystko co tutaj robię, bo to już nie jest dłużej tajemnicą. Teraz już wiecie wszystko i bardzo dobrze. Jestem szczęśliwy, dziękuje za całe wsparcie. Aktualnie jestem w studiu i czekam na moją kolej by tworzyć muzykę , tworząc wiele rzeczy dla Was. ''  

Oprócz tych wspaniałych wieści jest jeszcze specjalna wiadomość od Jorge: 

TRANSMISJA NA ŻYWO W NASTĘPNY PIĄTEK O 12:30 (CZASU LA) NA OFICJALNYM KOCIE JORGE NA FB 
 


ZAPOWIEDŹ

Dzięki uprzejmości Jorge do internetu trafiły krótkie kawałki piosenek, które śpiewa. Prawdopodobnie są one jego autorstwa i znajdą się na płycie :) A to jeden z nich:

 

Co o tym sądzicie? Kibicowaliście Jorge? Też nie możecie się doczekać by usłyszeć jego własne piosenki?

3 komentarze:

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!