29.01.2016

PIOSENKA "MIRACULOUS"

PIOSENKA "MIRACULOUS"

"Miraculous: Biedronka i Czarny Kot" to jeden z popularniejszych seriali animowanych Disney Channel, który swoją premierą miał w lutym 2016 roku. Dużą oglądalność zdobył nie tylko dzięki barwnym postaciom, ciekawej fabule, ale także dzięki wpadającej w ucho muzyce! A oto przed wami piosenka tytułowa w wykonaniu Lanberry i Kuby Jurzyka! Zapraszamy do wspólnego śpiewania!

TELEDYSK


TEKST

Tak na co dzień?
Jestem Marinette, 
zwyczajna dziewczyna ze zwyczajnym życiem,
ale skrywam w sobie coś, o czym nie wie nikt.
To moja tajemnica!

Każdego dnia
do szkoły gnam,
bo tam jest on - cudowny tak.
Gdy spojrzę, ja wnet chowam się.
Co o mnie myśli? Kto to wie?

Oh-oh-o. Zakręcił w głowie mi.
Oh-oh-o. On chyba mi się śni.
Oh-oh-o. A gdy ktoś kłopot ma, zmieniam się raz dwa!

Mam super dar, gaśnie zły czar
Tak działa moc Miraculum!
Mam super dar, a w sercu żar.
Dodaje mi sił miłości duch!

To ja ten kot, co wielbi ją,
lecz wszystkie me starania na nic są.
Gdy blisko jest, na sercu lżej.
Tak wiele już zawdzięczam jej.

Oh-oh-o. Miłość prowadzi mnie.
Oh-oh-o. Zawsze być przy niej chcę.
Oh-oh-o. Niech szczęście dłużej trwa, zmieniaj się raz dwa!

Mam super dar, gaśnie zły czar
Tak działa moc Miraculum!
Mam super dar, a w sercu żar.
Dodaje mi sił miłości duch!

Mam super dar, gaśnie zły czar
Tak działa moc Miraculum!
Mam super dar, a w sercu żar.
Dodaje mi sił miłości duch!

Mam super dar (Mam super dar!)
Gaśnie zły czar (Zły gaśnie czar!)
Tak działa moc Miraculum!
Mam super dar, a w sercu żar. (A w sercu żar!)
Dodaje mi sił miłości duch.
Mam super dar!

FOTKI

3 komentarze:

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!