22.09.2015

[NADZDOLNI]

NADZDOLNI


"Nadzdolni" to serial opowiadający historię utalentowanych nastolatków, którzy biorą udział w specjalnym programie Advanced Natural Talent (ANT), gdzie pieszczotliwie nazywani są Insektami. Światowa premiera serialu miała miejsce 6 maja 2011 roku, a na polski Disney Channel trafił 10 grudnia 2011. Serial zakończono na 3 sezonach, w których skład wchodzi aż 65 odcinków. Główne rolę odgrywają tutaj China Anne McClain (Chyna), Sierra McCormick (Oliwka) i Jake Short (Fletcher).

7 komentarzy:

  1. Okok, dalej przypominają mi się stare czasy :D Mój ulubiony odcinek to był z klonowaniem Oliwki, a tak ogólnie to uwielbiałam serial, a poza nim Chine :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam ten serial kiedy leciał na Disney Ch, pamiętam że to nie był stracony czas bo świetnie się bawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musiał być fajny, ja niestety nie oglądałam serialu ale może trafię jeszcze na jakąś powtórkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też śledziłam ten serial, był super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serial był fantastyczny, uwielbiałam go oglądać a potem analizować każdy odcinek z osobna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym obejrzała bo niestety nigdy nie trafiłam na ten serial :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne dzieciaki w fajnym serialu, oglądałam razem z moją młodszą siostrą ::

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!