6.09.2016

[WYWIAD] NIKKI HAHN

[NIANIE W AKCJI] WYWIAD Z NIKKI HAHN

Już 9 września o godz. 18:00 na Disney Channel będzie miał premierę najnowszy film Disney'a ''Nianie w akcji''. Jedną z gwiazd występujących w filmie jest czternastoletnia Nikki Hahn, która, mimo młodego wieku, ma już spore doświadczenie i od lat współpracuje z Disney'em. Zagrała małe role w serialu ''Jessie'' oraz filmie ''Powrót Czarodziejów: Alex kontra Alex''. Niedługo zobaczymy jak radzi sobie w roli zbuntowanej dziewczyny - Emily, która uważa, że bycie pod opieką niani to wstyd!


Chociaż urodziła się w Teksasie, Nikki Hahn od dawna współpracuje z The Walt Disney Company.  Po przyjeździe do Hollywood w wieku trzech lat, zaczęła pracę dla różnych kampanii Disney'a. Po wielu zadaniach jako modelka dostałą swoją pierwszą komercyjną rolę w ''Kopciuszku''.
''Pracuje z Disney'em prawie całe moje życie'' - mówi Nikki i wyjaśnia, że jej pierwsze pojawienie się w serialu w oryginalnej serii Disney Channel była rola w ''Jessie''.

''Nianie w akcji'' nie będzie też pierwszym filmem z Disney Channel Original Movie, w którym wystąpiła.
"Właściwie mój pierwszy film DCOM to "Powrót Czarodziejów: Alex kontra Alex'' - wyjaśnia Nikki. Grała Biancę, kuzynkę rodzeństwa Russo.
"To było takie błogosławieństwo być częścią rodziny Disney'a" - mówi o czasie spędzonym w firmie do tej pory. "Wszyscy wspierają się nawzajem, wszyscy rozmawiają ze sobą, jest to naprawdę wielka rodzina."

Jej rodzina tylko się powiększyła, gdy dołączyła do obsady ''Nianie w akcji''. Nikki pamięta dzień, w którym będąc akurat na treningu karate ze swoim sensei dostała wiadomość. 
"Tam są takie duże okna i widziałam, jak moja mama odbiera telefon'' - wspomina. 

Młoda aktorka opowiada, że starała się zapytać co się stało, a matka bezgłośnie wypowiedziała słowa, aby wyszła na zewnątrz.
"Powiedziałam mojemu sensei, że muszę się napić trochę wody, więc kiedy wyszłam spytałam się (mamy) co się stało. A ona mówi: Dostałaś rolę w ''Nianie w akcji!! Wariowałam przez resztę dnia w klasie. Miałam taki uśmiech na mojej twarzy i nikt nie wiedział dlaczego. Kiedy wróciłam do samochodu, krzyczałam głośno'' - wspomina Nikki.

Jednak obsada nawet nie wiedziała, że będzie to setny film z kanonu Disney Channel Original Movie, aż do tygodnia przed emisją wszystkich filmów. Powiedziano im na spotkaniu z producentem wykonawczym w ich dniu wolnym.
''Powiedział nam: 'Wiecie, że jest to setny film Disney Channel Original Movie?' Wszyscy na to 'Co?' Nawet nie wiedziałam, że Disney ma ich już tak wiele!.''

Emocje i podziw jest oczywiście słyszalny w jej głosie, gdy opowiada tą historię.

Nikki gra Emily Cooper w ''Nianie w akcji'' postać, która na pewno jest bardziej nerwowa niż reszta. Ona opisuje swoją postać jako bardzo niezależną.
"[Emily] nie czuje się, by potrzebowała opiekunki. Ona jest emo, ma zielone włosy i tatuaż z henny''. Odtwarzanie takiego innego charakteru było bardzo zabawne dla Nikki. "Pokochałam [Emily] garderobę. Bardzo podobały mi się włosy, makijaż" - Nikki zatrzymuje się na chwilę i wybucha: "Makijaż był po prostu naprawdę piękny! Pokochałam budzić ką do życia, pokochałam nią być, czyniąc ją częścią tego filmu.''

Emily Cooper jest jedną dwóch najlepiej ulubionych ról Nikki, druga jest postać Jenny Reynolds w "American Horror Story", której przypisuje pomoc w staniu się bardziej wszechstronną aktorką.
"Kocham podejmować się ról, które są dla mnie wyzwaniem'' - dodaje Nikki. "'American Horror Story był po prostu bardzo fajny. Musiałam zagrać złoczyńcę. I kocham zakrzepłą krew, nigdy nie byłem przestraszona [zakrzepłą krwią]. Jestem typem dziecka, które uwielbia Halloween. Kocham efekty specjalne. Uwielbiam tego rodzaju rzeczy.''
Dla tych, którzy nie są wielkimi fanami thrilleru, ''Nianie w akcji'' są zabawą dla całej rodziny, która zapewni mnóstwo śmiechu, a niektóre sceny nie były planowane w ogóle. Nikki mówi, że ma wiele ulubionych wspomnień na planie, które najprawdopodobniej zostaną wprowadzone w bloopers przygód w Pilnowanie. Ona nie może się doczekać wszystkich tych wszystkich śmiesznych rzeczy, które miały miejsce na planie. Nikki przez chwilę opowiada o niektórych śmiesznych scenach wyciętych z filmu.


Opowiada o swojej ulubionej wyciętej scenie, kiedy Sabrina [Carpenter] Kevin [Quinn] Max [Llyod-Jones] i ona byli w windzie w hotelu, kiedy się sama zerwała sama zerwała. Pomiędzy napadami śmiechu, udaje jej się wytłumaczyć, że to przez  naciskanie różnych przycisków jednocześnie. 
"Winda prostu zaczęła wariować i wszyscy pytali: Co się dzieje?! A winda prostu spadła! Wszyscy byliśmy tak przestraszeni na początku. Kiedy w końcu wysiedliśmy, śmialiśmy się - dosłownie tarzaliśmy się po podłodze ze śmiechu!"

W odróżnieniu od jej postaci Emily, Nikki nigdy nie miała niani. Twierdzi, że chodziła tam, gdzie poszli jej rodzice. Ale gdyby nagle ona stała się opiekunką, Nikki uważa, że byłaby bardziej podobna do postaci Jenny, odgrywaną przez Sabrinę Carpenter.
"W prawdziwym życiu, jestem zdecydowanie jak Lola [Sofia Carson]. Jestem naprawdę towarzyska, jestem bardzo energiczna. Ale myślę, że gdybym była opiekunką, myślę, byłabym bardziej jak Jenny, bo nie chciałabym stracić dzieci!" - wykrzykuje ze śmiechem. "Zdecydowanie będę jak Jenny, bardziej odpowiedzialna."

Podsumowując swój czas kręcenia DCOM, znajduje dwa słowa, które najbardziej się nasuwają - rodzina i zabawa.
"To nie było jak praca, bo jesteśmy jak rodzina" - mówi Nikki. "Wszyscy jesteśmy najlepszymi przyjaciółmi, wszyscy się dogadujemy. Było naprawdę zabawnie. Podczas przerw śpiewaliśmy piosenki: Beatlesów, Eda Sheerana, Bruno Marsa. Śpiew i śmiech to naprawdę dobra zabawa.''

Nikki mówi, że z planu wyniosła rodzinę. 
"Wróciłam do Stanów Zjednoczonych z rodziną" (film był nagrywany w Londynie) - mówi, miłość i sentyment oczywiście. "Ciągle spędzamy ze sobą czas, jesteśmy po prostu bardzo blisko. Sofia i Sabrina, to moje starsze siostry. Oni naprawdę są jak moje rodzeństwo. Myślę, że to największa rzecz, jaką dostałam. Nigdy nie pracowałam z tyloma dziećmi, i że wszyscy się tak dogadywali. To jedna z tych rzeczy co zdarzają się raz w życiu.'' 

Nikki zdradza, że każdy dzień był wyjątkowy. Zapytaliśmy też młodą gwiazdę, którą gwiazdą z poprzednich 99 filmów chciałaby być, gdyby miała taką szansę.
"Kocham wiele filmów DCOMs" - przyznaje przed wyborem tego jednego. "Prawdopodobnie High School Musical". Postacią, którą chciałaby grać to Sharpay! "Kocham High School Musical, jest moim ulubionym filmem."

Większość jej fanów na pewno też się z tym zgodzi.
"Social media są naprawdę dużą część mojego życia do interakcji z nimi" - mówi o swoich fanach. "Jestem bardzo wdzięczna za nich, oni wszyscy mnie wspierają. I aktualnie założyłam Tumblr, więc mogłam opublikować część prac swoich fanów, bo są tak utalentowani. Oni wszyscy mają talent" - zachwyca się, mówiąc o ich rysunkach. "To wszystko jest takie słodkie! Mają najładniejsze nazwy użytkowników i zdjęcia profilu. I zawsze patrze na ich konta! Są one bardzo pomocne i pełne miłości."
ŹRÓDŁO #1

CZEKACIE NA PREMIERĘ? PODOBAŁ WAM SIĘ WYWIAD?

5 komentarzy:

  1. Ona strasznie przypomina mi Carly z serialu "icarly" :)
    I już nie mogę się doczekać filmu,zapowiada się świetnie, tym bardziej, że gra tam Sofia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wywiad :) Nie mogę się doczekać filmu Nianie w akcji ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny wywiad oby do piątku.:-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nikki to bardzo interesująca osoba. Nie mogę sie doczekać, aż zobaczymy ją w tym filmie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post! Nie mogę się doczekać filmu! :)
    disneychannelpolskablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!