01.09.2016

[WYWIAD] ADRIAN SALZEDO | "CHŁOPAK Z KLASĄ"

ADRIAN SALZEDO | "CHŁOPAK Z KLASĄ"

Adrián Salzedo czerpie energię ze swojej ostatniej roli! W filmie "Tini - Nowe Życie Violetty" Adrián Salzedo gra Caio- pełnego energii chłopaka, który marzy o tańcu. Czy uda mu się to spełnić spełnić? Dzięki Tini na pewno! Ta postać grana przez aktora jest bardzo barwna w filmie. W magazynie "Czas na Tini" pojawił się wywiad z aktorem, który opowiada w nim o swojej postaci, o tym jak do roli w filmie musiał nauczyć się tańczyć, a także wiele innych! Jeśli jesteście ciekawi , co powiedział, to zapraszam do rozwinięcia!


Opowiedz nam o postaci, którą grasz, o Caio...
Caio ma mnóstwo energii. Potrafi dostrzec i zachwycić się drobiazgami. Lubi to, co robi i zawsze postępuje zgodnie ze swoimi zasadami. Myślę, że jest bardzo  uczciwy, w pewnym sensie czysty- to człowiek, który nie ma złych intencji. Jeśli trzeba coś zrobić, po prostu to robi. Od małego musiał pracować i opiekować się rodziną. Ale ma też dużo szczęścia: przyjaciół, rodzinę, pracę... Caio jest bogaty, bo ma wszystko, czego mu potrzeba. Ja i Caio jesteśmy dość podobni- tyle, że ja fatalnie łowię ryby! Ale obaj łatwo się zakochujemy i jesteśmy bardzo energiczni. Nie umiem usiedzieć w jednym miejscu, a buzia mi się nie zamyka. Caio zaś ciągle pracuje- wykonuje setki czynności. Obaj lubimy też tańczyć, choć Caio tańczy znacznie lepiej niż ja. 
Co Ci się podoba w tej roli? 
Szlachetność i czystość tej postaci. To ktoś pełen słońca. Ma w sobie ogromną radość - zawsze jest szczęśliwy. To bardzo mi się podoba. Caio jest prawdziwym Sycylijczykiem. Nie nauczyłem się tego dialektu, ale musiałem podjąć próbę nadania mu włoskiej, a nie hiszpańskiej melodii. 

Jak Tini pomaga Caio spełniać jego marzenia? 
Caio przez całe życie chciał być zawodowym tancerzem, ale ma wiele wątpliwości. Boj się opuścić rodzinę i Sycylię. Tini pomaga mu spojrzeć na to wszystko z innej perspektywy. Uświadamia, że jest stworzony do tańca, a nie pracy w sadzie. Pod jej wpływem Caio postanawia, że będzie tańczył, a całą rodzina mocno go wspiera w jego decyzji. Tini dodaje mu wiary i pewności siebie. 
Caio próbuje zdobyć miłość Tini. W jaki sposób? 
Na żaglowce. Scena z żaglówką mnie zachwyciła. Kiedy ktoś zabiera cię łódką w jakiś zakątek z dala od cywilizacji, pokazuje jaskinie, patrzycie na morze, to musi ludzi zbliżyć. Wspaniały dzień zdjęciowy. 
Zrobiłeś coś podobnego w prawdziwym życiu? 
W prawdziwym życiu zdarzało mi się zrobić bardzo głupie rzeczy tylko po to, by komuś pokazać, na co mnie stać. Założyłem się z kimś, że zjawię się u niego w domu z palmą. W Madrycie nie ma palm, ale ja już byłem przygotowany. Poszedłem więc do tego domu z liściem palmy i powiedziałem "proszę, jest!". To było głupie, ale ja bardzo lubię robić takie zwariowane rzeczy. 

Do tej roli musiałeś nauczyć się tańczyć? 
Tak, musiałem poświęcić na to więcej godzin, niż się spodziewałem. Jak mówiłem, Caio tańczy lepiej ode mnie, więc musiałem naprawdę bardzo się starać, by zagrać tę rolę. Od pierwszej sekwencji, którą nakręciliśmy, a należała do najtrudniejszych, był to bowiem finałowy taniec, w którym Caio demonstruje swój talent. 
Opowiesz o śmiesznej sytuacji, która wydarzyła się podczas zdjęć? 
Na żaglowce Tini nie czuła się zbyt pewnie. Była bardzo dzielna, ale łódka tak się kołysała, jakby za chwilę miała wywrócić się do góry nogami. Dzięki magii kina w tych scenach morze wygląda pięknie i spokojnie. Ale tamtego dnia były duże fale. I chwilami mówili nam, że jeśli wiatr powieje, powinniśmy siedzieć dokładnie w danym miejscu, inaczej łódź się wywróci. Naprawdę mocno bujało! Dla mnie to była niezła zabawa, bo lubię takie rzeczy. Ale widok wyrazu twarzy Tini był niezapomniany. 

Kto najwięcej psoci na planie? 
Myślę, że Jorge. Lubi płatać mi figle. Umawiamy się: "No dobra, o takiej a takiej godzinie, w tym a tym miejscu, ty przyniesiesz to, a ja tamto, i wykręcimy numer, który wszystkich przestraszy". Sądzę, że jesteśmy najgorsi w ekipie. 
Gdybyś miał udzielić rady tym, którzy dopiero zaczynają przygodę z aktorstwem lub śpiewem, co byś im powiedział? 
Nie poddawajcie się nigdy, i słuchajcie siebie. Ja w wieku 9 lat zacząłem naukę gry na fortepianie, a kiedy miałem 16 lat, zupełnie odpuściłem. Nie miałem do tego przekonania. Teraz, gdy jestem trochę starszy, żal mi zmarnowanego czasu. Mówię więc z własnego doświadczenia: nie poddawajcie się, nie rezygnujcie. 

4 komentarze:

  1. Ja tam go nie polubiłam w filmie. Bardziej pasowałby mi do jakiejś włoskiej opery, ale nie dla młodzieżowego filmu :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wywiad jest super! Dzięki niemu można bylo bardziej poznać odtworcę Caio i dowiedziec sie wiecej o filmie

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wywiad! Adrian super odegrał rolę Caio!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wywiad! Chociaż nie za bardzo polubiłam go w filmie... ♥

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!

E T Y K I E T Y

MUZYKA (124) SOY LUNA (123) DISNEY CHANNEL (99) WYWIADY (98) MARTINA STOESSEL (68) SERIALE (65) RECENZJA (58) #DISNEY (45) YOUTUBE (44) TINI NOWE ŻYCIE VIOLETTY (43) MIRACULUM: BIEDRONKA I CZARNY KOT (39) VIOLETTA (36) RAMÓWKA (34) NASTĘPCY (32) EGMONT (31) WALT DISNEY PICTURES (26) KONKURSY (25) ZAPOWIEDZI (25) BACKSTAGE (23) FILMY PEŁNOMETRAŻOWE (22) STAR DARLINGS (22) EVERMOOR (21) JORGE BLANCO (21) DOVE CAMERON (19) KAROL SEVILLA (19) SYLWIA LIPKA (19) IMPREZY (18) KSIĄŻKI (18) KSIĘŻNICZKI DISNEYA (18) DISNEY JUNIOR (17) SOFIA CARSON (17) DISNEY XD (16) GWIAZDY DISNEYA (16) PORADNIKI (16) TSUM TSUM (16) ZIELONA SOWA (16) RUGGERO PASQUARELLI (14) ALEX & SPÓŁKA (13) GADŻETY (13) MAGICZNA PRZYSTAŃ (12) MARVEL (12) HOLLYWOOD RECORDS (11) KRAINA LODU (11) PRZYJACIÓŁKI OD CZASU DO CZASU (11) SABRINA CARPENTER (11) CANDE MOLFESE (10) DISNEY CHANNEL ORIGINAL MOVIES (10) TINI (10) JESSIE (9) LWIA STRAŻ (9) WALT DISNEY ANIMATION STUDIOS (9) AKCJE (8) ELENA Z AVALORU (8) MAGAZYNY (8) OBÓZ KIKIWAKA (8) GALAPAGOS (7) RADIO DISNEY (7) THE LODGE (7) AMEET (6) DZIEWCZYNA POZNAJE ŚWIAT (6) KRÓL LEW (6) LODOVICA COMELLO (6) MOANA (6) MÓJ KUMPEL DUCH (6) NIANIE W AKCJI (6) SOCIAL MEDIA (6) WICKED WORLD (6) CIEKAWOSTKI (5) KSIĘGA DŻUNGLI (5) LAURA MARANO (5) LOLIROCK (5) MICHAEL RONDA (5) ONCE UPON A TIME (5) VIOLETTALIVE (5) WALT DISNEY STUDIOS (5) ZAPLĄTANI (5) A CINDERELLA STORY (4) ALICJA W KRAINIE CZARÓW (4) AVIVA MONGILLO (4) BIZAARDVARK (4) DEMI LOVATO (4) DZWONECZEK (4) GDZIE JEST DORY? (4) GOT ME STARTED TOUR (4) MODA (4) ORGANIZACYJNE (4) PALACE PETS (4) PIĘKNA I BESTIA (4) RODZINKA OD ŚRODKA (4) SAMUEL NASCIMENTO (4) STAR WARS (4) VALENTINA ZENERE (4) ZWIERZOGRÓD (4) AGUSTIN BARNASCONI (3) DOBRY DINOZAUR (3) HIGH SCHOOL MUSICAL (3) KATHERINE MCNAMARA (3) MERCEDES LAMBRE (3) NADZDOLNI (3) OBRÓT ŻYCIA (3) PEYTON LIST (3) PIOSENKI (3) PIXAR (3) RIDDER VAN KOTTEN (3) SELENA GOMEZ (3) SHADOWHUNTERS (3) SKATEPRO (3) TANIEC RZĄDZI (3) THE GIRL AND THE DREAMCATCHER (3) TO NIE JA (3) ŚWIAT RAVEN (3) AGUSTÍN BERNASCONI (2) ALADYN (2) BLOG NA CZTERY ŁAPY (2) CAMERON BOYCE (2) CAROLINA KOPELIOFF (2) D23 EXPO (2) DEBBY RYAN (2) DISNEY ON ICE (2) DISNEYLAND (2) DZIEWCZYNA KONTRA POTWÓR (2) FILMY KRÓTKOMETRAŻOWE (2) GDZIE JEST NEMO? (2) JEJ WYSOKOŚĆ ZOSIA (2) JOSH BOGERT (2) KACZOR DONALD (2) KAPITAN AMERYKA (2) KASIA ŁASKA (2) KELLI BERGLUND (2) KONCERTY (2) KOPCIUSZEK (2) LIONEL FERRO (2) LIV I MADDIE (2) MAGDALENA WASYLIK (2) MERLE JUSCHKA (2) MILEY CYRUS (2) MYSZKA MINNIE (2) NASTOLETNIA AGENTKA (2) OLIVIA HOLT (2) PANINI (2) PIOTRUŚ PAN (2) PIRACI Z KARAIBÓW (2) PORADNIK ZAKRĘCONEGO GRACZA (2) POWODZENIA CHARLIE (2) RAISING THE BAR (2) SKAI JACKSON (2) STERLING KNIGHT (2) SZCZURY LABORATORYJNE (2) SŁONECZNA SONNY (2) TARAN I MAGICZNY KOCIOŁ (2) TINISTAS (2) WIELKA SZÓSTKA (2) WROTKI (2) X-MEN (2) ZACK EFRON (2) 7K (1) ADRIAN SALZEDO (1) AGUSTIN BERNASCONI (1) ALYSSA TRASK (1) ANA JARA (1) ANDI MACK (1) ARIANA GRANDE (1) BEATRICE VENDRAMIN (1) BUNT FM (1) CANDE W POLSCE (1) CHIARA PARRAVICINI (1) CLARA ALONSO (1) CLOUD 9 (1) CRACKE (1) DERFORM (1) DIEGO DOMINGUEZ (1) DISNEY PRZYJACIELE NA SAFARI (1) ERA RONKÓW (1) FILM (1) GEORGIA LOCK (1) GRY (1) GWIEZDNE WOJNY (1) GÓRA CZAROWNIC (1) HACHETTE (1) HANK ZIPZER (1) HANNAH MONTANA (1) HOTEL TRANSYLWANIA (1) IL CIELO NON MI BASTA (1) JENNA ORTEGA (1) JONAS (1) KACZE OPOWIEŚCI (1) KATJA MARTINEZ (1) KAYLA MAISONET (1) KIM KOLWIEK (1) KRÓLEWNA ŚNIEŻKA (1) KRÓLEWNA ŚNIEŻKA I SIEDMIU KRASNOLUDKÓW (1) KSIĘŻNICZKA NA LODZIE (1) LAUREN TAYLOR (1) LEGO (1) LILO I STITCH (1) MARIKA (1) MARY POPPINS (1) MATKA I CÓRKA: PODRÓŻ DO MARZEŃ (1) MAŁA KSIĘGA DŻUNGLI (1) MAŁA SYRENKA (1) MCKENZIE SMALL (1) MOJA NIEWIDZIALNA SIOSTRA (1) MONICA CHEF (1) MYSZKA MICKEY (1) MÓJ PRZYJACIEL SMOK (1) NAOMI SEQUEIRA (1) NIE MA TO JAK BLIŹNIAKI (1) NIE MA TO JAK STATEK (1) NIEWIDZIALNA SIOSTRA (1) NIKKI HAHN (1) ODDZIAŁ SPECJALNY (1) ONE NACION (1) PAMIĘTNIK MAL (1) PAYTON LIST (1) PEWNEGO RAZU W NIBYLANDII (1) PINOKIO (1) POKEMON (1) POVERI MA RICCHI (1) PROGRAM OCHRONY KSIĘŻNICZEK (1) PROGRAMY (1) PRZYGODY ICHABODA I PANA ROPUCHA (1) QUIERO VIVIR A TU LADO (1) RAINI RODRIGUEZ (1) RODZINKA ROBINSONÓW (1) ROSS LYCH (1) SAGA OGNIA I WODY (1) SAN REMO 2017 (1) SOY LUNA EN CONCIERTO (1) STAR BUTTERFLY (1) STRAŻNICY GALAKTYKI (1) SUPER BALOO (1) SYRENY Z MAKO (1) SZESNAŚCIE ŻYCZEŃ (1) THE SWAP (1) TINI: MOJE NOWE ŻYCIE (1) TM-TOYS (1) TOY STORY (1) VALERIA BARONI (1) VANESSA HUDGENS (1) W.I.T.C.H. (1) WALT DISNEY PRODUCTIONS (1) WOLFBLOOD (1) WRINKLE IN TIME (1) WRÓŻKI DISNEY (1) ZHU ZHU (1) ZNÓW WIGILIA (1) ZODIAK (1) ZOMBIES (1)