31.08.2016

[ZABAWKI] TM-TOYS JESIEŃ-ZIMA 2016

[ZABAWKI] TM-TOYS JESIEŃ-ZIMA 2016

Kto z nas nie kocha zabawek, tym bardziej tych z wizerunkiem naszych disneyowskich ulubieńców? Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam przeglądać gadżetowe nowości z logiem wytwórni. Sporo z nich kupuję dla siostrzenicy. Wybierając dla niej prezent, zawsze fascynuje mnie, jak bardzo różnią się od zabawek którymi ja się bawiłem gdy byłem dzieckiem. W swoim pierwszym poście na blogu przedstawię wam zabawkowe nowości od Disneya i TM-Toys, które właśnie pojawiły się w ich katalogu. Wyglądają zachęcająco?

ZABAWKI PLUSZOWE


Najbardziej lubianą zabawką na świecie jest chyba po prostu pluszak. Większość osób ma w swoim pokoju przynajmniej jednego misia. Wśród nowości pluszaków nie brakuje, a na pierwszym miejscu królują oczywiście Tsum Tsum. Te urocze pluszaki podbijają nasze serca już od marca 2016. Gdy naciśniesz takiego Tsum Tsuma, jego policzki zaczynają świecić, a on sam wydaje z siebie zabawny dźwięk. TM-Toys oferuje dwanaście postaci, wśród których znajdziemy m. in. Donalda, Elsę, Alicję z Krainy Czarów czy też śliczną, białą kotkę Marie z Aryskotratów. Ja osobiście chyba zdecyduję się na pluszowego Kłapouchego. A już niedługo do wesołej gromadki dołączy Kubuś Puchatek!


A skoro już mowa o postaciach z Kubusia Puchatka, to i ich nie brakuje wśród nowości. Kubuś był jedną z moich ulubionych bajek w dzieciństwie i ogromnie cieszy mnie spory wybór zabawek z nim związanych. Są wśród nich mięciutkie kocyki i grzechotki dla najmłodszych.

ZABAWKI INTERAKTYWNE


Jeszcze większy wybór pojawia się przy zabawkach interaktywnych. Fani "Gdzie jest Dory?" znajdą tu dla siebie zabawkowe rybki, które po wrzuceniu do wody pływają jak prawdziwe. Najwięcej zabawek poświęcono jednak Myszce Miki i jego przyjaciołom. W katalogu znaleźć możemy wydające dźwięki pluszaki, czy też takie które posyłają ci całusa ;). Dla mnie wyjątkowo ciekawe wydają się chrapiące pluszaki. Jestem przekonany, że pomogłyby w zaśnięciu niejednemu nocnemu markowi :).

SZKICOWNIKI


Takie szkicowniki to świetna zabawa dla osób, które jak ja uwielbiają kreatywne prace. Zawierają szablony, przy pomocy których można rysować i kolorować, jak również naklejki z postaciami Disneya. Do wyboru wzory z m. in. Krainą Lodu, Jej Wysokością Zosią i Księżniczkami.

GRY, PUZZLE


Większość z was zapewne ciekawią gadżety z "Soy Luną". TM-Toys oferuje trzy warianty puzzli 3D. Po ułożeniu utworzą całkiem nowy przedmiot! Z jednych ułożycie przybornik, z drugich drzewko na biżuterię, a z trzecich niesamowity kuferek. Mi się pomysł na nie niesamowicie podoba, a wam?


W swoim katalogu TM-Toys oferuje również inne niesamowite puzzle i gry. Specjalnie zostawiłem je na koniec. Z puzzli 3D możemy ułożyć najrozmaitsze kształty, nawet zamek Disneya. Zestawy i gry poświęcono również "Krainie Lodu", "Gdzie jest Dory?" oraz... Tsum Tsum oczywiście :).



 

A wam które zabawki podobają się najbardziej?

9 komentarzy:

  1. Powiem tak, jak miałabym kilka lat mniej to błagałabym rodziców o wszytkie propozycje z tej listy. Teraz, kończąc gimnazjum mogłabym pokazać młodszej sąsiadce te oferty. Jednak może skuszę się na puzzle? One taaak odprężają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie najlepsze są Tsum Tsumy!A najlepsze te ogromne służące jako poduszka i specjalnie stworzone do przytulania.
    http://ludmi234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wszytskie zabawki są świetne! Najbardziej urzekły mnie Tsum Tsumy i Kubusie Puchatki ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się pluszowe Tsum Tsumy! Na pewno któryś z nich zakupie, bo uwielbiam takie pluszaki 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Tsum Tsumy są genialne, strasznie się mi podobają. Dla dziecka idealne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zabawki na pewno każde dziecko chciałoby mieć takie gry. Oby więcej takich inspiracji oraz pomysłów na zabawki dla dzieci. Bardzo dobrze prowadzony blog i czekam na kolejny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  7. Już same katalogi wyglądają bardzo kolorowo. Co dopiero mówić o zabawkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!