8.08.2016

[BACKSTAGE] SHOT ME DOWN

[BACKSTAGE] PIOSENKA "SHOT ME DOWN"

To moja ulubiona piosenka z serialu "Backstage", którą śpiewa Alya (Aviva Mongilla). Dziewczyna ma niesamowity głos, a historia opowiedziana w tym utworze zostaje przez jej wokal genialnie podkreślona. Kiedy przygotowywałam post i pisałam tłumaczenie, przyznaję, że bardzo się wzruszyłam. "Shot Me Down" w dosłownym tłumaczeniu oznacza "Zastrzeliłeś mnie", a piosenka opowiada o nieszczęśliwej miłości i bólu jaki pozostawiła w sercu. Koniecznie jej posłuchajcie! Nowe odcinki "Backstage" od poniedziałku do piątku o 19:00 tylko na Disney Channel!


TEKST

Young love hearts so blind
Same song played about a million times
It all started as a friend in need
How did we end up as enemies?

It's a fatal love, a heart attack
No matter what we do, we can't come back
It's only one second 'till we run out of time
One life and we're livin' a lie

Picking up the pieces and hopin'
But how do you fix something
That started off broken

You shot me down
Like a bullseye through my heart
And when I hit the ground
Then you watch me fall apart

Yeah, you shot me down
Your like a bullet right to my brain
And when I hit the ground
Then you watch me fade away
Now I was never the same

True love is hard to find
It can twist and turn into a different kind
First I hate you then I love you more
We're locked in battle in a lovers war

It's a sad joke, I cry in shame
Sometimes a little smoke and extinguish the flame
It's only one second 'till we run out of time
One life and we're livin' a lie

Picking up the pieces and hopin'
But how do you fix something
That started off broken

You shot me down
Like a bullseye through my heart
And when I hit the ground
Then you watch me fall apart

Yeah, you shot me down
You like a bullet right to my brain
And when I hit the ground
Then you watch me fade away

When you love someone then you loose someone
You are never the same
When you love someone then you loose someone
You still remember the flame

When you're caught in a fire
And it burns you out 'till there's nothing left
Can you love someone to death?

Picking up the pieces and hopin'
But how do you fix something
That started off broken

You shot me down
Like a bullseye through my heart
And when I hit the ground
Then you watch me fall apart

Yeah, you shot me down
You like a bullet right to my brain
And when I hit the ground
Then you watch me fade away

Yeah, you shot me down
You shot me down

When I hit the ground
When I hit the ground

Yeah, you shot me down
You shot me down

When I hit the ground
Then you watch me fade away
Now I was never the same
I was never the same
TŁUMACZENIE

Pierwsze zakochania tak ślepe
Ta sama piosenka grana milion razy
Wszystko zaczęło się od przyjaciela w potrzebie
Jak udało nam się skończyć jako wrogowie?

To fatalna miłość, atak serca
Bez względu na to, co robimy, nie możemy wrócić
To tylko jedna sekund, dopóki nie zabraknie czasu
Jedno życie, a my żyjemy w tym kłamstwie

Zbieramy chwile i mamy nadzieję
Ale w jaki sposób naprawić coś,
Co zaczęło się w taki sposób

Zastrzeliłeś mnie
Trafiłeś w dziesiątkę w moje serce
I kiedy upadłam na ziemię
Po prostu patrzyłeś jak się rozsypuję

Tak, zastrzeliłeś mnie
Zupełnie jak pocisk prosto w mój umysł
I kiedy upadłam na ziemię
Po prostu patrzyłeś jak odchodzę
Teraz już nie jestem taka sama

Prawdziwą miłość jest trudno znaleźć
Potrafi przemienić się coś zupełnie innego
Najpierw cię nienawidzę, później kocham mocno
Jesteśmy zamknięci w walce między kochankami

To smutny żart, płaczę ze wstydu
Czasami trochę dymu i gaszenie płomienia
To tylko jedna sekund, dopóki nie zabraknie czasu
Jedno życie, a my żyjemy w tym kłamstwie

Zbieramy chwile i mamy nadzieję
Ale w jaki sposób naprawić coś,
Co zaczęło się w taki sposób

Zastrzeliłeś mnie
Trafiłeś w dziesiątkę w moje serce
I kiedy upadłam na ziemię
Po prostu patrzyłeś jak się rozsypuję

Tak, zastrzeliłeś mnie
Zupełnie jak pocisk prosto w mój umysł
I kiedy upadłam na ziemię
Po prostu patrzyłeś jak odchodzę

Kiedy kogoś kochasz, a potem go tracisz
Już nie jesteś taki sam
Kiedy kogoś kochasz, a potem go tracisz
Już na zawsze zapamiętasz ten płomień

Kiedy zostaniesz pochłonięty przez ogień
I spala cię, aż nic z ciebie nie zostanie
Potrafisz tak kogoś kochać do śmierci?

Zbieramy chwile i mamy nadzieję
Ale w jaki sposób naprawić coś,
Co zaczęło się w taki sposób

Zastrzeliłeś mnie
Trafiłeś w dziesiątkę w moje serce
I kiedy upadłam na ziemię
Po prostu patrzyłeś jak się rozsypuję

Tak, zastrzeliłeś mnie
Zupełnie jak pocisk prosto w mój umysł
I kiedy upadłam na ziemię
Po prostu patrzyłeś jak odchodzę

Tak, zastrzeliłeś mnie
Zastrzeliłeś mnie

Kiedy upadłam na ziemię
Kiedy upadłam na ziemię

Tak, zastrzeliłeś mnie
Zastrzeliłeś mnie

Kiedy upadłam na ziemię
Po prostu patrzyłeś jak odchodzę
Teraz już nie jestem taka sama
Nie jestem taka sama

5 komentarzy:

  1. Te piosenki z serialu "Backstage" są coraz lepsze!Świetny post i utwór.
    http://ludmi234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna piosenka ♥ Bardzo podoba mi się głos Avivy. Czekam na więcej piosenek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej głos jest niesamowity! ♥ Dziewczyna ma talent.

    https://sofiacarsonpolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z pierwszym zdaniem, które jest napisane :> Boska piosenka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna piosenka! Od razu mi się spodobała :D

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!