15.07.2016

[SOY LUNA] CO BĘDZIE DALEJ?

[SOY LUNA] CO BĘDZIE DALEJ?

Za nami dwadzieścia wspaniałych i trzymającym w napięciu odcinków serialu ,,Soy Luna''. Na następne niestety będziemy musieli poczekać, a przecież skończyło się w takim momencie! Co dalej? Na szczęście na kanale DisneyChannelLA możemy znaleźć dużo krótkich scen pokazujących nam co dalej się wydarzyło w serialu. Jeśli ktoś nie może się doczekać dalszego rozwoju fabuły zapraszam do obejrzenia filmików z konkrecji tańca na wrotkach, do której przygotowywali się nasi bohaterowie. 

LUNA I SIMON


DELFIE I GASTON


JIM I NICO


AMBAR I MATTEO



JAK PODOBAŁY WAM SIĘ UKŁADY NASZYCH BOHATERÓW? 
KTO WASZYM ZDANIEM NAJLEPIEJ POJECHAŁ?

5 komentarzy:

  1. Chyba najbardziej podobał mi się układ Delfi i Gastona, oraz Nico i Jim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW!!! Zawsze wiedziałam, że Luna i Simon są bardzo utalentowanymi wrotkarzami, ale w tym występie pokazali taki poziom, jakiego jeszcze nigdy nie widziałam w ich autorstwie - jestem z nich dumna! Delfina i Gaston pięknie zatańczyli mimo tego, że większość układu było improwizacją, ponieważ było widać po oczach Delfiny, że ma żal do Gastona za to, że zakłócił porządek w zaplanowanym układzie przez improwizację. Jim i Nico pokazali prawdziwą chemię, która ich łączy - kibicuję im w związku! Ambar i Matteo dali z siebie wszystko, ja bardzo jestem zakochana w zdolnościach wrotkarskich Ambar, więc to występ Ambar i Matteo podobał mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi bardzo podobał się występ Ambar i Matteo oraz Fim i Nico ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie wszystkie występy były niesamowite! Każda para miała swój własny styl, który pokazała na scenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam ulubionego wystepu dlatego ze juz srednio je pamietam, a nie chce spoilerowac. Czekam na nastepne!

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!