1.05.2016

[SOY LUNA] BOHATEROWIE

[SOY LUNA] GŁÓWNI BOHATEROWIE

,,Soy Luna'' jest  argentyńską telenowelą, która pojawiła się na ekranach 14 marca 2016 roku w Ameryce Łacińskiej. Producentem serialu jest koncern telewizyjny Pol-ka, – ten sam, który wyprodukował serial ,,Violetta'', a twórcą: Disney Channel Latin América we współpracy z Disney Europe oraz Middle East & Africa.

Polska premiera ,,Soy Luny'' odbędzie się 16 maja o godz. 18:00 od poniedziałku 
do czwartku na Disney Channel!


LUNA

Luna Valente jest prostą, autentyczną i odważną dziewczyną. Ma dobre serce, jest marzycielką przez co często jest roztargniona.. Jej pasją jest jazda na wrotkach, ale cieszy się również śpiewem i tańcem. Jej najlepszym przyjacielem jest Simon. Na początku mieszka w Cancun (Meksyk), ale musi przeprowadzić się do Buenos Aires (Argentyna) i zostawić swoje stare życie, by zacząć nową przygodę. W nowym miejscu zatrudnia się na torze wrotkarskim oraz znajduje nową przyjaciółkę.


MATTEO

Matteo Balsano - jest synem dyplomatów i bardzo dużo podróżuje porusza, więc nie jest z nikim blisko, jego jedynym przyjacielem jest Gastón Perida. Jest bardzo pewny siebie. Po spotkaniu Luny, pomału zaczyna zakochiwać się w niej, choć jest jednocześnie chłopakiem Ambar. Jego pasją jest jazda na wrotkach. 

 


AMBAR

Ambar Smith - jest rozpieszczoną dziewczyną, która przez całe życie miała wszystko podane na tacy, nie potrafi docenić prostoty. Chce mieć wszystko pod kontrolą, a kiedy coś nie idzie po jej myśli staje się bardzo wredna. Spotyka się z Matteo. Nie znosi Luny, ponieważ uważa, że dziewczyna zabiera jej wszystko, jej dom, szkołę i tor.


SIMON 

Simon Alvarez - jest najlepszym przyjacielem Luny.
Zawsze jest gotów, aby dopingować swoich przyjaciół i podnosić ich na duchu. Jego pasją jest jazda na wrotkach i granie na gitarze. Na początku pracuje razem z Luną w Foodger Wheels, barze, który dostarcza jedzenie. Gdy Luna opuszcza Cancun (Meksyk), Simon nie potrafi się tam odnaleźć, a gdy zostaje zwolniony z pracy, postanawia polecieć za Luną do Buenos Aires (Argentyna).

 

NINA
 
Nina Simonetti - jest bardzo poważną, ale również ciekawską dziewczyną. Interesuje ją wszystko i uwielbia się uczyć. Gdy Luna przenosi się z Cancún do Buenos Aires, Nina zaprzyjaźnia się z nią, a jej życie całkowicie się zmienia. Jej rodzice są rozwiedzeni, więc musi dzielić czas między ich dwoje, albo w eleganckim domu z matką, albo w nowoczesnym apartamencie ojca.

 


GASTON
 
Gaston Perida - jest najlepszym przyjacielem Matteo. Ratuje go z opresji w różnych sytuacjach, zawsze stoi za nim murem. Pomaga przyjacielowi w planie zdobycia Luny, a także kryje go przed Ambar. Zakochana jest w nim Delfina, jednak on nie odwzajemnia jej uczuć i przeważnie stara się, by nie zostać z nią sam na sam. Jego serce będzie szybciej biło dla Niny. 



JAM
 
Jim - bardzo łatwo się zakochuje, często marzy i fantazjuje. Uwielbia jeździć na wrotkach, jednak jej prawdziwą pasją jest taniec. Jest najlepszą przyjaciółką jest Yam. Dużo czasu spędza na torze w barze Jam & Roller. Często jest wyprowadzana z równowagi przez Ramiro.



YAM

Yam - najlepsza przyjaciółka Jim. Ma ogromną wyobraźnię i świetnie śpiewa. Dużo czasu spędza razem z Jim w barze Jam & Roller. Często z równowagi wyprowadzają ją komentarze Ramiro. Poznała Lunę pierwszego dnia szkoły razem z Jim. 



RAMIRO

Ramiro - jest bardzo pewny siebie, często krytykuje innych i mówi, że stać ich na więcej. Uwielbia denerwować Jim i Yam. Jeździ na wrotkach, tańczy i bardzo dobrze śpiewa, innymi słowy jest wszechstronnie uzdolniony.


PEDRO

Pedro - pracuje w Jam & Roller z Nicolás'em, zajmuje się obsługą klientów, serwuje posiłki w barze. Jest razem w zespole z Simonem i Niciem. Jest uczciwy, pracowity, można czytać w nim jak w otwartej książce. Dla przyjaciół jest w stanie zrobić wszystko.




DELFINA

Delfina - ona jest najlepszą przyjaciółką Ambar Benson i Jazmin Gorjesi. Jest złośliwa i pewna siebie, jednak całą brawurę traci przy Gaston'nie, ponieważ jest w nim zakochana. Dużo czasu spędza na torze, jednak mało jeździ, nagrywa filmiki z udziałem Ambar. 




JAZMIN

Jazmin Gorjesi - jest najlepszą przyjaciółką Delfiny i Ambar. Jest osobą zakręconą i trochę głupiutką. Żyje z mediów społecznościowych i opinii innych ludzi. Dużo czasu spędza na torze razem z Ambar i Delfiną. 


NICOLAS

Nicolas - pracuje w Jam & Roller z Pedro jakot kierownik toru wrotkarskiego. Jest jedną z pierwszych osób jakie Luna poznaje w Buenos Aires. Od razu się ze sobą dogadują. Ma zespół wraz z Pedro, ale szukają jeszcze jednej osoby. Gdy Simon przenosi się do Buenos Aires, zaprzyjaźniają się ze sobą, a także proponują mu miejsce w zespole jako gitarzysta.

 

12 komentarzy:

  1. Wszystkie postacie wydają się być fajne, bardzo lubię Ninę, jednak Simon najmniej orzypadł mi do gustu. Świetny post!
    simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak juz wspominalam, nie mogę doczekać się tego serialu. Lubię wszystkie postacie, choć ta, na która zwracał największą uwagę jest Luna. Post jest bardzo dobrze napisany, uwzglednilas w nim wszystko, co ważne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju wszyscy teraz piszą o "Soy Luna" a ja serialu jeszcze nie obejrzałam chociażby z napisami. Chyba jednak poczekam do premiery na Disneyu. Poza tym ładnie napisane opisy :D

    Zapraszam na mojego bloga poświęconego Dixie z "Lisa i Psa 2" - "po prostu Dixie" | LINK

    Pozdrawiam ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie opisy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na premierę :) Super post, i idę ponadrabiać zaległości w komentarzach, bo czytałam a pracy nie pochwaliłam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Do mojego gustu najbardziej przypadły takie postacie jak: Nina, Luna, Matteo, Simon i Gaston. Myślę, że najwięcej wspólnego mam jednak z Luną ☺ Mamy podobne cechy charakteru jak i pasje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Luna-bardzo przyjemna myślę że osobiście zaprzyjaznila bym się z tą postacią Matteo-bardzo pozytywne odczucia od razu go polubiłam Ambar-może nie budzi we mnie pozytywnych emocji ale na pewno szacunek jest jedzowata ale posiada zalety których mi brak np. pewność siebie Simon-też go bardzo polubiłam może nie jest z tych za którymi bym szalała ale jako przyjaciel super podoba mi się to jego pozytywne podejście do świata a z tego co wynika z serialu nie miał najlatwiejszego życia Nina-bardzo ją lubię i to od pierwszej chwili gdy ją zobaczyłam zrobiło mi się jej wtedy bardzo szkoda kiedy zobaczyłam w jaki sposób traktują ją Jazmin i ta durna Delfie ja akurat ja wiem co mogła wtedy czuć (w ogóle całym sercem mam nadzieję że będzie z Gastonem) Gaston-odczucia podobne jak przy Matteo może nawet lepsze, ale on jest tylko Niny:D Jam-bardzo fajna ale jako koleżanka bo do przyjaźni z kimś takim to trzeba mieć mooocne nerwy Jim-to samo co u gory ale chyba trochę fajniejsza od Jam nie wiem może się myle (tak dla pewności Jim to ruda, a blondyna Jam nie?) Ramiro-no w realu to byśmy się raczej nie polubili ale jako postać serialowa bardzo go polubiłam a w ogóle to ma w sobie jakiś urok dużo większy niż Simon chociaż tamten ładniejszy Pedro-nic do niego nie mam dosyć sympatyczny ale ploki co mało mu czasu poświęcają więc z ocenianie tej postaci się wsztrzymam Delfina-tej to akurat nie lubię bardzo nie przyjemna jest nie miła dla Niny i mam nadzieję że się przeliczy gdy ta będzie w końcu z Gastonem ,ale jeśli ta cała Delfie waży się go tknac to chyba...wyrzuce telewizor przez okno Jazmin-przyjaciółka Ambar i Delfina(to akurat nie autokorekta) ale ją akurat lubię taka słodka wariatka śmie twierdzić że gdyby trafiła w lepsze towarzystwo byłaby lepszą osobą ,zresztą ona wcale nie jest zła jest kierowana przez koleżanki Nico-o nim też ploki co nie można za dużo powiedzieć sympatyczny osobiście nic do niego nie posiadam PS.sorry za chaos

    OdpowiedzUsuń
  8. Luna-bardzo przyjemna myślę że osobiście zaprzyjaznila bym się z tą postacią Matteo-bardzo pozytywne odczucia od razu go polubiłam Ambar-może nie budzi we mnie pozytywnych emocji ale na pewno szacunek jest jedzowata ale posiada zalety których mi brak np. pewność siebie Simon-też go bardzo polubiłam może nie jest z tych za którymi bym szalała ale jako przyjaciel super podoba mi się to jego pozytywne podejście do świata a z tego co wynika z serialu nie miał najlatwiejszego życia Nina-bardzo ją lubię i to od pierwszej chwili gdy ją zobaczyłam zrobiło mi się jej wtedy bardzo szkoda kiedy zobaczyłam w jaki sposób traktują ją Jazmin i ta durna Delfie ja akurat ja wiem co mogła wtedy czuć (w ogóle całym sercem mam nadzieję że będzie z Gastonem) Gaston-odczucia podobne jak przy Matteo może nawet lepsze, ale on jest tylko Niny:D Jam-bardzo fajna ale jako koleżanka bo do przyjaźni z kimś takim to trzeba mieć mooocne nerwy Jim-to samo co u gory ale chyba trochę fajniejsza od Jam nie wiem może się myle (tak dla pewności Jim to ruda, a blondyna Jam nie?) Ramiro-no w realu to byśmy się raczej nie polubili ale jako postać serialowa bardzo go polubiłam a w ogóle to ma w sobie jakiś urok dużo większy niż Simon chociaż tamten ładniejszy Pedro-nic do niego nie mam dosyć sympatyczny ale ploki co mało mu czasu poświęcają więc z ocenianie tej postaci się wsztrzymam Delfina-tej to akurat nie lubię bardzo nie przyjemna jest nie miła dla Niny i mam nadzieję że się przeliczy gdy ta będzie w końcu z Gastonem ,ale jeśli ta cała Delfie waży się go tknac to chyba...wyrzuce telewizor przez okno Jazmin-przyjaciółka Ambar i Delfina(to akurat nie autokorekta) ale ją akurat lubię taka słodka wariatka śmie twierdzić że gdyby trafiła w lepsze towarzystwo byłaby lepszą osobą ,zresztą ona wcale nie jest zła jest kierowana przez koleżanki Nico-o nim też ploki co nie można za dużo powiedzieć sympatyczny osobiście nic do niego nie posiadam PS.sorry za chaos

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej!
    Uwielbiam soy lunę i oglądam ją od pierwszego odcinka. Nie mogę się doczekać ostatniego. Moim zdaniem, Matteo śpiewa i wygląda super!Jednak zachowuje się jakby pożarł wszystkie rozumy xDDD.
    Ambar jest dość dziewną osobą. Raz udaje przed Luną milutką i słodziutką- raz jest okropna. Luna jest cudowna i podoba mi się, że spełnia marzenia i że jest taka ambitna. Yam jest spoko, ale wolę Jim. Chociaż muszę przyznać, że w niektórych odcinkach zachowywała się dość dziwnie, bo unikała rozmów z Ramiro. On jest moim zdaniem głupi, i ma dziwne piosenki. Najlepiej na OpenMusic śpiewają Matteo i Ambar. Super był odc. 19, bo uwielbiam dramatyczne historie- w nim był rozwód Ambar i Matteo.
    Nina- Jak powiedziała Emila, jest słodka i kochana. Mnie też jest jej żal, ale mam nadzieję, że kiedyś naprawdę zabłyśnie na scenie, i zauważyłam ostatnio, że Gaston ją trochę podrywa. I cieszę się, że nie podoba mi się Delfie, bo jest głupia i durna. Może i ładna, ale nie przyjemna.
    Jazmin- jest słodką wariatką np gdy powiedziała: Ta dziewczyna! Ma sliczne dodatki, oj Delfi chcę takie mieć!!!
    Słodka wariatka, to chyba jedyne słowo, jakim bym ją opisała.
    Nico i Pedro- pojawiają się niezbyt często, ale na Open szaleją, a ich piosenka jest niezła.
    Simon- pociesza Lunę, zawsze kiedy jest smutna lub ma zły dzień. Poza tym jest śmieszny, i mi się to podoba.
    To tyle, więc buziaczki i nie przegapcie następnych odcinków Soy Luny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham Elizabeth to mój ulubiony ��

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!