3.05.2016

[SOY LUNA] ALAS | SKRZYDŁA

[SOY LUNA] ALAS | SKRZYDŁA

Ostatnio w kółko słucham jednej piosenki - Alas z "Soy Luna". Tak strasznie wpadła mi w ucho, że po kilku razach znałam ją już na pamięć. Możliwe, że miały na to większy wpływ reklamy na Disney Channel, a może po prostu ta piosenka jest genialna, jak myślicie? Dziś postanowiłam przygotować tłumaczenie słów tego utworu, który opowiada o wolności - alas to po hiszpańsku skrzydła. Piosenkę śpiewa Karol Sevilla, czyli odtwórczyni głównej roli w serialu "Soy Luna", który już niedługo zagości na ekranach naszych telewizorów. "Soy Luna" już 16 maja 2016 o godz. 18:00 na Disney Channel!

PIOSENKA


TEKST

Estoy cerca de alcanzar mi cielo
desafiando la gravedad
nadie puede detener este sueño
que es tan real

Se que no existe el miedo
si no dejo de intentar
la emoción que me mueve
es la fuerza de un huracán

Esto que hay en mi interior es mágico
por que todo puede suceder
y si caigo vuelvo voy yo voy
y vuelvo y voy

Y si no hay vuelta atrás
hay que arriesgarlo todo
bajo mis pies no hay gravedad
solo hay alas

Nunca hay que dudar
no esta prohibido nada
cuando un sueño es real
solo hay alas

Yo no espero más de lo que siento
es un reto para enfrentar
algo quiere despertar
mi destino es tan real

Se que no existe el miedo
si no dejo de avanzar
la emoción que me mueve
es la fuerza de un huracán

Esto que hay en mi interior es mágico
por que todo puede suceder
y si caigo vuelvo voy yo voy
y vuelvo y voy

Y si no hay vuelta atrás
hay que arriesgarlo todo
bajo mis pies no hay gravedad
solo hay alas

Nunca hay que dudar
no esta prohibido nada
cuando un sueño es real
solo hay alas

Es real solo hay alas
Con un puente en mi interior
deslizándome lejos, lejos
es real solo hay alas
en mi mundo libertad
deslizándome lejos
cada vez mas lejos

Y si no hay vuelta atrás
hay que arriesgarlo todo
bajo mis pies no hay gravedad
solo hay alas

Nunca hay que dudar
no esta prohibido nada
cuando un sueño es real
solo hay alas 
TŁUMACZENIE

Jestem już blisko nieba
Pokonując grawitację
Nikt nie zatrzyma tego snu
Bo jest tak realny

Nie istnieje strach
Nie przestanę próbować
Ta emocja która mnie napędza
Jest jak siła huraganu

To jest we mnie
To magia, więc wszystko może się zdarzyć
Jeśli spadnę to znowu lecę dalej i lecę
I znowu spadnę i lecę

Nie ma już odwrotu
Muszę zaryzykować wszystko
Pod stopami nie ma grawitacji
Są tylko skrzydła

Nie ulega wątpliwości
Nic nie jest zakazane
Gdy sen staje się prawdą
Są tylko skrzydła

Nie ma nic więcej niż moje uczucia
To wyzwanie któremu muszę sprostać
Coś się we mnie budzi
 Mój los staje się prawdą

Nie istnieje strach
Nie przestanę próbować
Ta emocja która mnie napędza
Jest jak siła huraganu

To co jest we mnie to magia
Więc wszystko może się zdarzyć
Jeśli spadnę to znowu lecę dalej i lecę
I znowu spadnę i lecę

Nie ma już odwrotu
Muszę zaryzykować wszystko
Pod stopami nie ma grawitacji
Są tylko skrzydła

Nie ulega wątpliwości
Nic nie jest zakazane
Gdy sen staje się prawdą
Są tylko skrzydła

Prawdziwe są tylko skrzydła
Przemierzając drogę do mojego wnętrza
Odchodzi coraz dalej, dalej
Prawdziwe są tylko skrzydła
W moim świecie wolność
Odchodzi coraz dalej
I jeszcze dalej

Nie ma już odwrotu
Muszę zaryzykować wszystko
Pod stopami nie ma grawitacji
Są tylko skrzydła

Nie ulega wątpliwości
Nic nie jest zakazane
Gdy sen staje się prawdą
Są tylko skrzydła


"Soy Luna" już 16 maja 2016 o godz. 18:00 na Disney Channel!

9 komentarzy:

  1. Przydatne tłumaczenie, bo sama wczoraj nuciłam, ale nie skupiłam się na znaczeniu. Teraz wiem co śpiewam xD Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Alas jest moją ukubioną piosenką z serialu i teraz wiem, jakie ma znaczenie :D
    simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ta piosenkę, wiec fajnie ze zrobiłaś jej opracowankw, które wyszło ci świetnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło świetnie :D Piosenka jest po prostu genialna i też już któryś raz wciskam replay. Oby było ich więcej ^^

    Zapraszam na mojego bloga o Dixie z "Lis i Pies 2" - po prostu Dixie | LINK

    Pozdrawiam ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też przez te reklamy bardzo się spodobała i zaczęłam jej słuchać :) Karol świetnie ją zaśpiewała.
    dovecameronpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne tłumaczenie jak zawsze :)
    Pozdrawiam
    http://swiatdisneyapl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham tę piosenkę <3
    http://jednorozcowodisneya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że to dlatego, że piosenka jest genialna. Też już ją umiem na pamięć :D Tekst bardzo pozytywny i taki motywująco-inspirujący :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta piosenka to coś niesamowitego! Mogłabym jej słuchać wkółko i w kółko, aż mi się nie znudzi.

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!