23.03.2016

Violetta i Leon w nowej historii!

[TINI: NOWE ŻYCIE VIOLETTY] NOWY ZWIASTUN

Dziś Disney zrobił nam niesamowitą niespodziankę i udostępnił tak bardzo wyczekiwany, kolejny, zwiastun filmu ,,Tini: Nowe Życie Violetty''. Poprzedni zwiastun pojawił się pod koniec 2015 roku, więc naprawdę długo musieliśmy czekać na  kolejne informacje na temat filmu. Zapowiada się naprawdę niesamowite widowisko! Zapraszam.

Film trafi do kin już 1 lipca 2016! 

NOWY ZWIASTUN


NOWY PLAKAT


KILKA FOTEK






Jak podoba Wam się zwiastun? Czekacie na film?

4 komentarze:

  1. Super zwiastun!!! Z niecierpliwością czekam na film!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię Violetty, ale i tak mnie zaciekawiło : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam ten zwiastun już z milion razy, a nadal mi się nie znudził... To takie niesamowite, że jeszcze niecałe dwa miesiące i będziemy mogli obejrzeć film na wielkim ekranie w kinach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam ten zwiastun już z milion razy, a nadal mi się nie znudził... To takie niesamowite, że jeszcze niecałe dwa miesiące i będziemy mogli obejrzeć film na wielkim ekranie w kinach.

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!