12.03.2017

[SKATEPRO] WROTKI "SOY LUNA"

[SKATEPRO] WROTKI "SOY LUNA"

Minęła zima, przyszedł marzec i powolutku zaczyna się robić ciepło. Za oknem już niektórzy korzystają z rowerów, inni z fiszek, a my zachęcamy do włożenia na nogi wrotek! Wiosna to idealny czas na nowe wyzwania, a w tym wypadku rozpoczęcie nauki jazdy na wrotkach. Idealnymi do tego będą podobne do tych jak te głównej bohaterki w serialu "Soy Luna". Nie dość, że są wygodne i zaprojektowane specjalnie dla początkujących, to jeszcze świetnie się prezentują. Ale gdzie dostać takie wrotki? Moja odpowiedź brzmi SKATEPRO!


Wrotki Soy Luna sprawią, że będziesz nie tylko wyglądać jak tytułowa bohaterka serialu, ale dzięki solidnemu i przemyślanemu wykonaniu wrotek, wkrótce będziesz też jeździć jak Luna! Dzięki konstrukcji wrotek nauka jazdy jest prosta jak nigdy wcześniej! Wrotki Soy Luna wyposażone są w wysoką cholewkę, która zapewni wsparcie kostki, dzięki czemu unikniesz ewentualnej kontuzji. But wykonany jest ze skóry PVC zapewniającej wytrzymałość i komfort. Klasyczny wygląd i koła z wysokiej jakości łożyskami. A dodatkowo piękne, żywe kolory w stylu serialowej Luny, których pozazdrości niejedna koleżanka!


WROTKI DOSTĘPNE SĄ W ROZMIARACH 30-37
W CENIE 329,00zł TYLKO W SKATEPRO!


10 komentarzy:

  1. Moim zdaniem, ta cena jest zbyt astronomiczna. Poza tym, czy takie wrotki nadają się dla chłopca?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wrotki są śliczne jednak nie jestem fanką serialu i nie jeżdżę również na wrotkach. Minusem jest także ta ogromna cena :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym takie, ale ta cena zniechęca do zakupienia, może za trochę czasu się zmniejszy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne wrotki , jednak ja już swoje posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wrotki prezentują sie bardzo ładnie. Może skuszę się kiedyś na zakup jakichś, ale na razie wystarczą mi rolki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wrotki cudne <3 Ludzie, ceny są takie jakie są. Chociaż nie jestem ekspertem, swoje wrotki posiadam, a te które widać na zdjęciu nie są aż tak drogie... Oczywiście jeżeli patrzeć pod kątem wykonania, a najdroższe równie dobrze wykonane widziałam za 800 parę złotych, więc nie jest aż tak źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wrotki świetnie odwzorowane, idealne dla prawdziwych fanów Soy Luny. Ja na razie muszę się nacieszyć rolkami, ale może kiedyś to się zmieni. :D

    http://karolsevillapoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam już swoje wrotki, więc jak na razie nie mam zamiaru kupować nowych. Chociaż te bardzo ładnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  9. różnią się trochę ale i tak są superr

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo spodobały mi się te wrotki, z chęcią je zamówię. ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!