14.03.2017

[MIRACULUM] SERIA "TALES FROM PARIS"

[MIRACULUM] BIEDRONKA POWRACA W MINI ODCINKACH!

Zastanawiało was kiedyś, jak wyglądaliby bohaterowie "Miraculous: Biedronka i Czarny Kot" w prostej wersji rysunkowej? Przyznaję, że jestem zwolenniczką klasycznych animacji, dlatego osobiście jestem zachwycona pomysłem Zag Studio nad wykorzystaniem tej techniki w mini odcinkach specjalnych opowiadających o losach Marinette i Adriena, a także ich szkolnych kolegów. Nie wiecie o czym mowa? Zdradzę tyle: nowe przygody Biedronki już na was czekają! Wszystkich fanów zapraszam do zapoznania się z dalszą treścią posta!


Zag Studio oficjalnie zapowiedziało, że pojawią się 3 sezony serialu po 26 odcinków każdy (premiera w TV oraz na Netflix). Drugi sezon będzie miał swoją premierę już w maju 2017 roku. Na dodatek całość ma zostać ukoronowana kinowym filmem aktorskim z Biedronką w roli głównej (2019). Oprócz tego w planie jest kilka odcinków specjalnych oraz mini seria ok. 2 minutowych odcinków, które od stycznia 2017 publikowane są na oficjalnym biedronkowym kanale YOUTUBE pod tytułem "Miraculous: Tales from Paris". Na chwilę obecną możemy zobaczyć już 3 odcinki tego świeżego projektu, który został wykonany w technologii 2D. Moim zdaniem serial jest powalający! Sami zobaczcie!

MIRACULOUS: TALES FROM PARIS | ODCINEK #1


MIRACULOUS: TALES FROM PARIS | ODCINEK #2


MIRACULOUS: TALES FROM PARIS | ODCINEK #3


CO MYŚLICIE O TAKIEJ BIEDRONCE?
JAK WAM SIĘ PODOBA?

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie , mam nadzieeję , że będzie w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bohaterowie w tej wersji wyglądają świetnie! Jednak kolor włosów Marinette wygląda jakoś za mocno fioletowo. Mam nadzieję, że mini serial pojawi się w Polsce :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się całkiem ciekawie :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Wreszcie widzę, że mogę komentować posty, po paru miesiącach wczytało mi konto.. Ostatnio zakochałam się w Miraculum, i również kocham animacje, więc to połączenie chyba sprawiło, że mam dodatkowe zajęcie na wieczorki, i będę to z wielką chęcią oglądać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten serial i bardzo sie cieszę, że nagrywają nam takie webisody!

    OdpowiedzUsuń
  6. SUPER JEST TAKA PRZERÓBKA MIRACULUM

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!