15.03.2017

[KONKURS] WYGRAJ PŁYTĘ TINI !!!

[KONKURS] WYGRAJ PŁYTĘ TINI !!!

Już za trzy tygodnie do Polski ponownie przyjedzie Martina "Tini" Stoessel, która zagra dla nas aż dwa koncerty! Pamiętajcie, że bilety będą w sprzedaży do ostatniej chwili, dlatego macie jeszcze troszkę czasu, aby namówić rodziców na wspólny wyjazd do Łodzi lub Krakowa w dniach 4-6 kwietnia 2017. Natomiast my mamy dla was niesamowitą okazję zdobycia pierwszej solowej płyty artystki. Wystarczy, że weźmiecie udział w naszym konkursie i odpowiecie na jedno proste pytanie. Koniecznie sprawdźcie szczegóły i zapraszamy do wspólnej zabawy!

NAGRODA
1 x PŁYTA TINI MARTINA STOESSEL 


REGULAMIN

1) Konkurs organizowany jest przez bloga KrainaDisneya! Sponsorem nagrody jest założycielka bloga KrainaDisneya.

2) Nagrodzona zostanie 1 osoba, która obowiązkowo dostosuje się do wszystkich zasad konkursu. 

3) Zadanie konkursowe polega na zaobserwowaniu bloga oraz napisaniu komentarza TYLKO pod tym postem, w którym należy napisać w kilku słowach dlaczego właśnie ty powinieneś dostać tę płytę. Im ciekawiej tym lepiej! Pamiętajcie, aby się zalogować!

4) Konkurs trwa od 15 marca do 5 kwietnia 2017 roku (do 23:59).

5) W konkursie może wziąć udział każdy zalogowany czytelnik bloga! Komentarzy od anonimowych czytelników nie będziemy brać pod uwagę. Obowiązkowo również należy mieszkać na terenie Polski, ponieważ nagrody nie wysyłamy za granicę.

6) Wyniki konkursu zostaną opublikowane na blogu do dnia 8 kwietnia 2017 roku, w aktualizacji tego postu oraz nieco wcześniej na snapchatcie @krainadisneya.

7) Ze zwycięzcą skontaktujemy się poprzez e-mail, gdzie poprosimy o podanie danych adresowych (imię, nazwisko, adres zamieszkania, kod pocztowy i miejscowość) do wysyłki nagrody. Dane te nie zostaną nigdzie upubliczniane!

8) Zwycięzca ma dokładnie całe 7 dni, licząc od dnia ogłoszenia wyników, na przesłanie nam swoich danych, w innym wypadku nagroda przepada! Pamiętajcie, że jeśli się zgłaszacie, to po ogłoszeniu wyników, sprawdzajcie swoje skrzynki z wiadomościami, bo zwykle na wasze dane czekamy bardzo długo, co niepotrzebnie przedłuża wysłanie nagrody!

ŻYCZYMY WSZYSTKIM POWODZENIA!

10 komentarzy:

  1. Dlaczego to ja powinnam dostać płytę Tini ? Jestem z TINI od początków Violetty , niestety nie mam okazji być na jej koncercie w Krakowie , do którego mam bliżej niż do Łodzi . Więc w czzasie trwania koncertów słuchając muzyki TINI będe mogła słuchać jej płyty i wspierać ją :) . Oraz chciałabym także ją wygrać , ponieważ bardzo podobają mi się piosenki Tini <3 . Email: OliwiaKacz@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początku chciałabym wspomnieć że ten konkurs to coś na co czekałam! Bardzo chciałabym wygrać nagrodę czyli płytę Tini ponieważ Martina to moja idolka. Mam już jedną płytę którą kupiłam dzień po oficjalnej premierze. Jednak mam tylko jedną a tą którą bym wygrała chicałabym dać swojej siostrze. Ona tak samo jak ja jest Tinistas jednak nie było okazji by zakupić płytę. W pobliżu mnie niestety nie ma Empiku a przez Internet zawsze wychodzi drożej. Bardzo chciałabym ją wygrać by móc jej podarować ją w prezencie. Byśmy razem słuchały piosenek Martiny i pocieszały tym, że nie pojawimy się na jej koncercie a gdy uda nam się ją spotkać by również ona miała płytę którą może się pochwalić Tinicie oraz dać ją do podpisu! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałam bym dostać tą płytę dlatego że kocham tini całym sercem.Chciałam bym posłuchać jej piosennek dlatego że są bardzo orginalne i nowoczesne.Słuchałam bym ją cały czas, i mam nadzieje że mi się uda ją dostać.Pozdrawia , wielbicialka bloga.Email :juliaozog@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę dostać tę płytę, ponieważ kocham Martine. Ma wspaniałe piosenki i wręcz kocham film Tini: nowe życie Violetty. Uwielbiam ją i jest dla mnie wzorcem, jeżeli chodzi o śpiew.

    letysia@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chciałabym dostać płytę Martiny. A dlaczego? Dlatego, że ją kocham, jest po prostu moją idolką. Nie lubię jej, ponieważ ładnie śpiewa, tańczy itd, ale też za to jaką jest osobą. Ciągle płynie na nią fala hejtów, a ona się tym nie przejmuje. Wiem, że to dziwnie zabrzmiało, no, bo wkońcu skoro piosenek nie lubię najbardziej, tylko jej osobą, to po co biorę udział w tym konkursie? Po to by dowieść wam, i TINI, że jestem jej fanem, będę z nią do końca, choćby nie wiem co!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego powinnam dostać tę płytę? Ponieważ Martina była moją pierwszą idolką. To dzięki niej i dzięki ''Violetcie'' zaczęłam oglądać Disney Channel, oraz interesować się Disneyem. Można by powiedzieć, że to właśnie przez Tini zaczęłam blogować i że właśnie przez nią odkryłam to co kochm robić, czyli właśnie pisać. Od początku ''Violetty'' byłam wielką fanką Martiny, jeszcze trochę ponad rok temu nie odrywałam się od telefonu, z nadzieją że napiszę coś na swoim fanpage, wrzuci jakiegoś tweeta czy też filmik na YouTube. Mimo, że teraz już tego nie robię to z radością co jakiś czas czytam o tym jak rozwija się kariera Tini. Nie mam jeszcze tej płyty, dlatego wielką radość sprawiłaby mi wygrana. Mogłabym w pewien sposób poczuć się wtedy ''bliżej'' mojej idolki.

    Życzę wszystkim powodzenia! :)
    Daria.10.751@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlaczego to ja powinnam wygrać płytę Tini? Otóż jestem Tinistas już od ponad 5 lat i tak naprawdę mogę śmiało powiedzieć, że dorastałam razem z Martiną. Odkąd ją poznałam, śledziłam jej portale społecznościowe, chciałam, aby cały czas się rozwijała i spełniała swoje najskrytsze marzenia. Dzięki temu wszystkiemu, a głównie serialowi, w którym grała mogłam poznać, tak wspaniałą osóbkę, jaką jest Tini. Przez ten cały czas, tak jak wcześniej pisałam dorastałam razem z tą dziewczyną. Nauczyłam się, jak spełniać swoje marzenia, zaczęłam robić to, co uwielbiam i jeszcze bardziej uwierzyłam w siebie. To właśnie Martina pozwoliła mi poznać świat z zupełnie innej perspektywy, przez co jestem bardziej odpowiedzialna, dojrzalsza. Co mogę więcej napisać? Chyba nic, prócz tego, że Tini to wspaniała osoba, która zrobiła bardzo wiele i ciężko na to wszystko zapracowała, a ja, jak i wiele innych Tinistas będziemy ją wspierać, w tym co robi. Gdybym wygrała tą płytę, poczułabym, iż jestem z nią jeszcze bliżej, niż dotychczas.
    Mój e-mail: pauli840@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Dlaczego właśnie ja? Prosta odpowiedz, bardzo lubię Tini. Oglądałam wszystkie odcinki Violetty oraz oglądałam film. Niestety nie udało mi się iść na koncert. Czego potem bardzo żałowałam. Chciałabym ją spotkać, ponieważ jest naprawdę dobrą osobą. Kocham jej piosenki! Gdy ich słucham, naprawdę czuję że żyję.
    Mój email: wikusia06@o2.pl
    lub
    snapchat: wikaslota565

    OdpowiedzUsuń