11.03.2017

[KONKURS] SOY LUNA | WYGRAJ KALENDARZ 2017!

[KONKURS] SOY LUNA | WYGRAJ KALENDARZ 2017!

Mamy już nowy rok, w którym nie było okazji organizować konkursu, dlatego postanowiłam przygotować dla was coś specjalnego na dobry początek. Koniecznie weźcie udział i zgarnijcie jeden z wyjątkowych kalendarzy z "Soy Luną". Każdy kolejny dzień z takim kalendarzem w ręku będzie niezapomniany, dlatego nie zwlekajcie i piszcie! Zadanie jest banalnie proste i nie wymaga od was zbyt dużej ilości poświęconego czasu. Im więcej osób weźmie udział, tym lepsza zabawa! Zapraszam!

NAGRODY:
1 x Soy Luna. Kalendarz szkolny 2017 od Zielonej Sowy
2 x Soy Luna. Kalendarz szkolny 2017 od Verte

   

REGULAMIN

1) Konkurs organizowany jest przez bloga KrainaDisneya! Sponsorem nagród jest założycielka bloga KrainaDisneya.

2) Nagrodzone zostaną 3 osoby, które obowiązkowo dostosują się do wszystkich zasad konkursu. 

3) Zadanie konkursowe polega na zaobserwowaniu bloga oraz napisaniu komentarza TYLKO pod tym postem, w którym należy opisać w kilku zdaniach najlepsze wspomnienie z minionego roku. Im ciekawiej tym lepiej! Pamiętajcie, aby się zalogować!

4) Konkurs trwa od 11 marca do 19 marca 2017 roku (do 23:59).

5) W konkursie może wziąć udział każdy zalogowany czytelnik bloga! Komentarzy od anonimowych czytelników nie będziemy brać pod uwagę. Obowiązkowo również należy mieszkać na terenie Polski, ponieważ nagrody nie wysyłamy za granicę.

6) Wyniki konkursu zostaną opublikowane na blogu dnia 21 marca 2017 roku, w aktualizacji tego postu oraz nieco wcześniej na snapchatcie @krainadisneya.

7) Ze zwycięzcą skontaktujemy się poprzez e-mail, gdzie poprosimy o podanie danych adresowych (imię, nazwisko, adres zamieszkania, kod pocztowy i miejscowość) do wysyłki nagrody. Dane te nie zostaną nigdzie upubliczniane!

8) Zwycięzca ma dokładnie całe 7 dni, licząc od dnia ogłoszenia wyników, na przesłanie nam swoich danych, w innym wypadku nagroda przepada! Pamiętajcie, że jeśli się zgłaszacie, to po ogłoszeniu wyników, sprawdzajcie swoje skrzynki z wiadomościami, bo zwykle na wasze dane czekamy bardzo długo, co niepotrzebnie przedłuża wysłanie nagrody!


WYNIKI KONKURSU

Kalendarze wygrywają:

EmciaTini Stoessel
(emiliazawadzka.66@gmail.com)

OliDancee
(oliwiakacz@op.pl)

DaRiA
(daria.10.751@gmail.com)

GRATULUJEMY!

13 komentarzy:

  1. Moje najlepsze wspomnienie z zeszłego roku to:
    Kiedy z chórem zaśpiewałam na dużym koncercie z w Domu Muzyki i Tańca w Zabrzu!

    E~mail: letysia@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm.. Moje najlepsze wspomnienie z roku 2016 jest koncert Szklany Sen Tour Sylwii Lipki + M&g z Sysią . Nie sądziłam , że uda mi się ją spotkać , było to moim marzeniem . W dzień ogłoszenia Rzeszowa mówiłam w szkole koleżance , że fajnie by było , gdyby Sylwia zagrała koncert w Rzeszowie . Przychodzę do domu , patrzę na insta , a tam pisze , że Sylwia zagra koncert w Rzeszowie . Byłam bardzo szczęśliwa , a zarazem chciało mi się śmiać , ponieważ kilka godzin temu mówiłam o tym koleżance. Gdy przyszedł już dzień 17 grudnia wyjechałam z domu i około godz. 17 (dokładnie nie pamiętam ) spotkałam się z nią na m&g , przytuliła mnie , zapytała się czy jestem wyspana ,i , gdy zobaczyła pamiętnik w którym są różnych osób autografy , zapytała się czy je zbieram ,a ja odpowiedziałam , że tak . Po M&G odbył się koncert na którym wszystkie ananasy śpiewały z Sylwią bardzo głośno . Ten dzień wspominam bardzo dobrze i uważam , że był to najlepszy dzień w 2016 roku . :) E-mail: OliwiaKacz@op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściara :). Być na m&g i koncercie u Sylwii <3 Życzę powodzenia :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. moje najlepsze wspomnienie to spotkanie się z dziećmi z downem. Było to w 1 stycznia.Te dzieci nie są wcale gorsi od nas,są tylko trochę inni, ale o takim samym poczuciu humoru.Spotkanie tych uroczych buzieg było jednym z moich ulubionych dni.Email :juliaozog@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy konkurs jednak nie jestem fanką Soy Luny i nie wezmę udziału w konkursie. Jednak innym życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim najlepszym wspomnieniem z minionego roku jest dzień, w którym pojechałam na spotkanie z moją idolką Cande Molfese. Jest ona dla mnie kimś bardzo wyjątkowym, tak jak reszta moich idoli. Był wtedy 30 styczeń i byłam chora - przeziębiona :) , ale i tak pojechałam razem z wujkiem i siostrą cioteczną. Dostałam od niej 2 autografy i jestem bardzo zadowolona, że ją zobaczyłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim najlepszym wspomnieniem z tego rok (a zarazem było marzeniem) to zostanie załóważoną przez Karol. Otóż to Karol dała mi rt na twitterze i 5 fav. NIigdy tego nie zapomne ❤ Mój e-mail: sandi.malik1306@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim chyba najlepszym wspomnieniem z ubiegłego roku była wizyta w domu dziecka wraz z wolontariatem szkolnym. Kilka dni przed świętami w naszej szkole zorganizowana została akcja - zbiórka zabawek i słodyczy dla dzieci z domu dziecka. Po zakończeniu zbiórki wyruszyliśmy do domu dziecka, aby rozdać prezenty i spędzić trochę czasu z tymi dziećmi. Ta wizyta była naprawdę wzruszająca. Uśmiechy na twarzach tych dzieci były bardzo ''satysfakcjonujące''. Dziwne było to, że mimo tragedii w życiu dzieciaków, one umiały się uśmiechać, śmiać. To dało nam wszystkim dość dużo do myślenia i pokazało nam, że powinniśmy cieszyć się z tego co mamy. I szczerze nie pomyślałabym nigdy, że wyjazd do takiego miejsca może sprawić mi tyle radości i wzruszeń. Chyba nigdy tego nie zapomnę. ☺
    Daria.10.751@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim najlepszym wspomnieniem z minionego roku, była przeprowadzka. Pewnie niektórzy sobie pomyślą, że to dziwne, no, bo wkońcu każdy narzeka na nie, bo wtedy odcinasz się od znajomych. Ale u mnie wcale tak nie było, wręcz przeciwnie, zostałam przy nich. Już wszystko opowiadam. Kiedyś z małej wsi, z której chodziłam do szkoły na pieszo, przeprowadziłam się do dużego miasta. Tata dowoził mnie jeszcze do końca roku szkolnego, ale potem stanowczo powiedział, że w następnym roku nie będzie mnie woził, i że będę musiała zmienić szkołę. Aż tu nagle nadarzyła się oferta, w której był do sprzedaży dom w małej wiosce. W wiosce niedaleko mojej szkoły, z której dowóz do niej był darmowy! Bardzo się ucieszyłam! Chociaż po przeprowadzce było ciężko, to i tak te wspomnienia, i ta radość zostaną u mnie na zawsze!


    EMAIL: alicja.bubela.2555@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim najwspanialszym wspomnieniem z minionego roku było dołączenie do waszej redakcji. To był dla mnie początek nowej przygody, którą chcę kontynuować w następującym czasie. Będę walczyć o waszą akceptację i stanie się częścią waszej rodziny. Ten kalendarz będzie idealnym miejscem na przechowywanie moich kolejnych pomysłów na posty u was, które zamierzam opublikować w dawnych dniach. Liczę na to, że wpadnie w moje ręce. Sonia.cwalina@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń