9.01.2017

[RECENZJA] NASTĘPCY | PAMIĘTNIK MAL

[RECENZJA] NASTĘPCY | PAMIĘTNIK MAL

Kojarzycie może dziewczynę o fioletowych włosach, która podbiła serca milionom ludzi na całym świecie? Jeśli myślicie o głównej bohaterce filmu „Następcy”, Mal, to wielkie brawa dla Was! Dzisiaj przygotowałam recenzję nie książki, lecz pamiętnika napisanego oczami głównej bohaterki. Jeśli myśleliście nad jego zakupem, ale jednak nie byliście co do tego w pełni przekonani, to dzisiaj właśnie mam nadzieję, że zachęcę Was do kupienia sekretnika, w którym dziewczyna opisuje swoje przeżycia i uczucia.


Tytuł: Pamiętnik Mal
Cena: 28, 49 złotych
Ilość stron: 224
Wydawnictwo: Egmont Polska

Na wstępie zacznijmy może od okładki, która według mnie została przedstawiona w fantastyczny sposób i nie brakuje jej żadnego detalu. Tak naprawdę cały jej wygląd jest mroczny, co dla mnie jeszcze bardziej zachęca do jego otworzenia. Oczywiście nie możemy pominąć tego, iż oprawę zdobi śliczne zdjęcie głównej bohaterki, a także tytuł pamiętnika i logo filmu. Plusem dla mnie jest też to, że kartki oprawione są w twardą okładkę, co przyczyni się do tego, iż czytanka szybko się nie poniszczy. Zapomniałam wspomnieć od czarnej gumeczce, która jest przepasana przez oprawę i dzięki temu mamy wrażenie tego, że nikt nie może dostać się do sekretów skrywanych w środku.


Przejdźmy w końcu do środka, bo zapewne najbardziej ciekawi Was to czy warto go przeczytać i czy dowiemy się stamtąd czegoś ciekawego. Zacznę od tego. Otóż bardzo spodobała mi się kolorystyka, która z pewnością oddaje charakter Mal, a także zdania pisane wygodną czcionką. W sekretniku znajduje się również wiele rysunków, które bardzo mi się spodobały. Lektura zawiera też różne porady odpowiadające osobowości bohaterki. Jednak najważniejsze dla mnie jest to, iż zdecydowanie wspaniale są tu opisywane jej uczucia względem rodziny, przyjaciół, jej życia. Opowiada o relacjach z jej mamą, i o tym jak przeżywa pobyt w Auredonie.


Cóż, nie chciałabym Wam więcej zdradzać, ponieważ sami powinniście to przeczytać i zobaczyć! Według mnie naprawdę warto i niczego nie pożałujecie. Zresztą czasami, gdy dorośniemy fajnie jest powrócić do starych dobrych czasów i zasięgnąć po coś co czytało się w młodzieńczych latach, zresztą Disney’a nie kochają tylko dzieci, ponieważ dorośli też go uwielbiają. A teraz napiszę Wam 3 pytania z tylnej okładki napisane przez Mal, może spróbujecie odpowiedzieć na nie w komentarzu?


"Gdybyście ty i twoi przyjaciele  zostali zmuszeni do opuszczenia miejsca, w którym dorastaliście, i przeniesienia się do nowego liceum, gdzie wszyscy nienawidziliby Was na dzień dobry, co wtedy?"

"Gdyby Twoja matka była najnikczemniejszą kobietą, jaka kiedykolwiek stąpała po ziemi, i oczekiwała od Ciebie, że pomożesz jej dokonać totalnej destrukcji?"


"I gdybyś wtedy spotkała kogoś naprawdę wyjątkowego… i to wywróciłoby Twój świat do góry nogami?"


Podoba Wam się recenzja? 
A może macie już zakupiny Pamiętnik Mal? 

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna recenzja! Ja też mam ten pamiętnik i uważam, że jest naprawdę fajny! :D
    dovecameronpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super recenzja , ale raczej nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się Twoja recenzja ☻ Na pewno skuszę się na zakup ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja recenzja to złoto i diamenty! Jestem bardzo przekonana do kupna pamiętnika Mal, ponieważ wydaje się on być świetny! Może uda mi się go nabyć w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :) Cieszę się,że dzięki temu postowi się przekonałaś do twj lektury ☺

      Usuń
  6. super pamiętnik chyba sobie go kupię.:):):):):):):):):)

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!