7.12.2016

[RECENZJA] NASTĘPCY. MOJA KSIĘGA ZAKLĘĆ

[RECENZJA] NASTĘPCY. MOJA KSIĘGA ZAKLĘĆ

Czy ktoś z Was prowadził kiedyś osobisty pamiętnik? A może ktoś nadal go prowadzi? Zapisywaliście, bądź zapisujecie swoje najskrytsze myśli? Opisujecie jak bardzo jesteście złe na przyjaciółki, abo że tamten chłopak w niebieskiej bluzie jest naprawdę słodki i przystojny? Albo wymyślacie złowrogie wierszyki na temat tej okropnej pani od matmy? Wydawnictwo Egmont ma dla nas trochę inną wersję typowego pamiętnika. Jeśli ktoś jest fanem ''Następców'', a w szczególności Mal, powinien go mieć w swoim zbiorze! 

Najdroższa przyjaciółko! Oto leży przed tobą twoja własna księga zaklęć. Pewnie dopiero zaczynasz przygodę z magią, dlatego pozwoliłam sobie zostawić ci parę wskazówek. W księdze tej znaleźć możesz masę czarów i uroków, klątw i podstępnych sztuczek. Mam nadzieję, że zainspirują cię one do napisania własnych zaklęć oraz pomogą ci rozwinąć magiczne umiejętności. Pamiętaj jednak, aby księgi używać z rozwagą. Trzymam za ciebie kciuki!
Książka ''Następcy. Moja księga zaklęć'' jest bardzo ciekawym pomysłem na osobisty pamiętnik dla każdej dziewczyny.A może i chłopaki się nim zainteresują? Jak wszystko co dotyczy Mal, pamiętnik ma fioletową oprawę, ze złotymi wstawkami. Na górnej części okładki znajduje się logo filmu ''Następcy'', poniżej znajdziemy złoty napis ''Moja Księga Zaklęć'', na środku znajduje się wielki złoty smok, którego mogliśmy zobaczyć na filmowej księdze zaklęć, którą posiadała Mal. Z dolnego prawego roku spogląda na nas sprawczyni całego zamieszania, wzrokiem namawiając nas na małego psikusa. Okładka jest dosyć sztywna, co sprawia, że książeczka jest trwała i nie musimy się martwić, że zniszczy nam się po poru dniach.


Środek pamiętnika utrzymany jest w barwach fioletowo-biało-czarnych. Powiem szczerze, że jestem tą książeczką zachwycona, wygląda przepięknie. Na jednych z pierwszych stron wita nas przedmowa Mal, która tłumaczy nam w jaki sposób Księga Zaklęć trafiła w jej ręce, a na końcu namawia nas, abyśmy sami stworzyli swoją niepowtarzalną Księgę Zaklęć, w której znajdą się nie tylko nasze przemyślenia, wspomnienia, ale także zaklęcia i niezwykłe pomysły, które tylko przyjdą nam do głowy. Na każdej stronie są niesamowite rysunki, które tylko czekają, aby zostać pokolorowane według zamysłu właściciela.


Na następnych stronach czeka na nas kilka zdań, które powinniśmy dokończyć, alby pamiętnik stał się w stu procentach naszą własnością. Trzeba się nad nimi naprawdę zastanowić żeby nie napisać głupot, w końcu to nasz pamiętnik, a w pamiętnikach pisze się swoje najskrytsze sekrety. Znajdziemy tam też wytłumaczenie symboli i zwierząt totemicznych, kilka ciekawych zaklęć Mal np. zaklęcie miłosne, czy niewidzialności. Znajdziemy tam też, mnóstwo porad, modowych, a także kilka sekretów córki Diaboliny, które zapisała w tajemnicy przed wszystkimi. Tylko posiadacz tej Księgi Zaklęć będzie mógł odkryć, co siedzi w głowie Mal.


''Moja Księga Zaklęć'' jest wspaniałą książką, dzięki której będziemy mogli się świetnie bawić, zapisywać swoje sekrety, zapisywać wspaniałe pomysły, które przyjdą nam do głowy. Kolorystyka jest wspaniała, a dzięki białym ozdobom, możemy dodać swoje akcenty. Polecam każdej osobie, która uwielbia Mal, a także która uwielbia pisać. Książka kosztuje 22, 49 zł i możemy ją zakupić na stronie wydawnictwa EGMONT. W związku ze zbliżającymi się świętami, może będzie ona świetnym pomysłem na prezent?

5 komentarzy:

  1. Jest piękna !!!! Chyba ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna recenzja, bardzo mi się podobała. Książka jest niesamowita jednak osobiście nie mam zamiaru kupować jej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna i kreatywnie wykonana książka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna książka! Bardzo polecam jej zakup, bo będzie świetna dla wszystkich! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna mam ją w domu polecam

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!