19.11.2016

[WYWIAD] TINI STOESSEL DLA FAMOZA

[WYWIAD] TINI | "TA TRASA TO MOJE MARZENIE"

Tini Stoessel, to jedna z najzdolniejszych i najbardziej popularnych gwiazd na całych Bałkanach, Europie i reszcie świata. W najnowszym wywiadzie dla "Famoza", który dla Was przetłumaczyłam odpowiada na pytania od Tinistas. Opowiada o swojej solowej trasie, fanach, ulubionych piosenkach, Violetcie i wielu innych. Dlatego, jeśli jesteście ciekawi, co dokładnie powiedziała, zapraszam do rozwinięcia.





Jak się czujesz przed swoją pierwszą solową trasą?
Jestem tak podekscytowana, to było moje marzenie!! Tak długo, jak pamiętam chciałam śpiewać i być w stanie tworzyć własną muzykę, na własnej trasie. Dla mnie jest to spełnienie marzeń!
Czy będą jacyś specjalni goście podczas trasy?
Chciałabym! Pracujemy bardzo ciężko w tj chwili, aby przygotować się do trasy - to będzie niesamowite!!
Jaki jest Twój ulubiony utwór, który lubisz wykonywać?
Hm, kocham je wszystkie, ale w tej chwili, myślę że "Got Me Started", ponieważ każdy tańczy do tej piosenki!! Ale uwielbiam też wykonywać ballady, bo są one bardziej emocjonalne - podobnie jak "Handwritten"... Najlepszą rzeczą w wykonywaniu wszystkich utworów, jest zobaczenie Was wszystkich tańczących i śpiewających razem!!
Masz następny album w planach? Pierwszy jest doskonały!
Nic nie jest jeszcze potwierdzone, ale tak, na pewno chciałabym nagrać drugi album!! Mam nadzieję, że będzie to w przyszłym roku.

Czy masz specjalne miejsce, gdzie możesz tworzyć muzykę?
Gdy nagrywaliśmy album, mieszkałam w Los Angeles przez 2 miesiące, co mi się podobało. Jest to naprawdę niesamowite miejsce i dostanie szansy, aby tam pracować nad moją muzyką była bardzo wyjątkowe.
Czy kiedykolwiek nagrasz jeszcze piosenkę z Jorge? Jaka jest Twoja relacja z nim?
Jorge jest takim dobrym przyjacielem dla mnie, mam dużo szacunku dla niego jako osoby i jako artysty, On jest niesamowitym artystą! W tej chwili obydwoje pracujemy nad własną muzyką, ale kto wie, co wydarzy się w przyszłości...
Jeśli ktoś z "Soy Luny" zaprosiłby Cię do zagrania w jednym z odcinków, to przyjęłabyś ofertę?
Aktorstwo kochałam i zawsze będę kochać. Mam tyle wspaniałych przyjaciół w "Soy Lunie", są świetnym zespołem. Jestem tak bardzo zajęta swoją własną muzyką i informacjami na temat trasy, ale nigdy nie mów nigdy. Chciałabym ponownie działać w tym zawodzie, w nadchodzących latach.

Powiedz nam, który moment z Violetty i z filmu jest Twoim ulubionym.
Trudno jest wybrać jeden moment, w szczególności: Myślę, że moją ulubioną rzeczą było poznanie ludzi, z którymi musiałam pracować. Zdobyłam tak wielu przyjaciół, że wiem, iż będą nimi zawsze. Jesteśmy jak rodzina!
Czy mogłabyś powiedzieć coś o swoich perfumach i linii ubrań?
Kocham modę i perfumy oraz ideę pracy nad tym. Im jest to bliżej, tym bardziej się ekscytuję! Mam kilka projektów w głowie, i tak szybko, jak się one nieco bardziej rozwiną, to będę się nimi dzielić z moimi fanami. Jestem podekscytowana!
Jak jest Twój ulubiony detal mody?
Mam wiele kurtek! Czarną z cekinami, czarną skórę - Noszę ich dużo.
Jaka jest najbardziej ekscytująca rzecz, która Ci się przytrafiła?
Ahhh, to takie trudne pytanie, bo byłam szczęśliwa przy wielu rzeczach, które się wydarzyły. W tej chwili na pewno najbardziej ekscytującą rzeczą jest możliwość pracy na własnej trasie - Nie mogę się doczekać, aby wszystkich zobaczyć!!
Jaka jest najdziwniejsza rzecz dotycząca Ciebie? Jesteś z tego dumna?
Haha jestem dość dziwna, ale bycie dziwnym jest zabawne, nie? Myślę, że każdy powinien być dumny z każdej części siebie, dziwny, czy też nie!
Czy masz wspomnienia z dzieciństwa, których nie możesz zapomnieć?
Mam tyle wspaniałych wspomnień z mojego dzieciństwa z moją rodziną, są one najlepsze i najważniejsze dla mnie. I na pewno nie mogę bez nich żyć!
Który kolor jest Twoim ulubionym? Czasem mówią, że to czerwony, różowy, a czasami nawet turkus.
Haha, zmieniam zdanie wiele razy!! W tej chwili, myślę że turkusowy. Ale jutro może to być różowy.
Czy chcesz iść i zobaczyć się z Pepe w Los Angeles?
Nie mam żadnych planów, aby jechać do LA - jestem tak zajęta próbami, ale na pewno próbujemy widywać się na tyle, ile możemy.


Fran przyniósł domowy dżem z Chorwacji. Próbowałaś go?
Tak, bardzo mi smakował!!
Czy chciałabyś odwiedzić Serbię lub Chorwację i odwiedzić Tinistas z Bałkan? Powiedziałaś kiedyś, że jesteśmy w ogniu!
Chciałabym - jesteście zawsze w ogniu. Widzę wszystkie komentarze na moim facebooku, twitterze, instagramie, kanale youtube, wszystkim! Jesteście niesamowici!
Jaką radę dałabyś komuś, kto chce być taki jak ty?
Zawsze spełniajcie swoje marzenia i bądźcie wierni sobie. Najlepszą rzeczą, jaką możecie zrobić, to ciężko pracować, być sobą i robić to, co sprawia, że jesteście szczęśliwi!

Źródło: #1

6 komentarzy:

  1. Tini jest niesamowicie kochaną osobą, uwielbiam ją. Wywiad strasznie mi się spodobał <3

    disney-ourworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny wywiad! Bardzo mi się podobał :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Tini jest taka kochana ♥ Nie mogę doczekać się, aż zagra koncerty u nas w Polsce!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wywiad! Nie mogę SI3 nadziwić jak kulturalną osobą jest Tin

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!