7.11.2016

[VAIANA] PÓŁ KROKU STĄD | NATALIA NYKIEL

[VAIANA] PÓŁ KROKU STĄD | NATALIA NYKIEL

Ostatnim razem przybliżałam wam angielską wersję piosenki "How Far I'll Go" (śpiewa Alessia Cara) z najnowszego filmu Disneya pt. "Vaiana: Skarb Oceanu". Teraz przyszedł wreszcie czas na oficjalną polską wersję w wykonaniu Natalii Nykiel. Piosenka wyszła niesamowicie i przyznaję, że od kilku godzin słucham jej w kółko! Osobiście czekam jeszcze tylko na teledysk i mogę iść do kina, by bliżej poznać nową księżniczkę Disneya. Idziecie ze mną? ;) "Vaiana: Skarb Oceanu" już od 25 listopada 2016 w polskich kinach!


Patrzę w wodę i te fale na brzegu
Odkąd sięgam pamięcią
Nie wiem sama, czemu tak
Żal mi, ale widać tak być musi
Nowy dzień mnie słońcem kusi
Jak oprzeć się mam, no jak?

Każda z nowych dróg, każdy świeży ślad
Każdej ścieżki łuk wiodą znowu w świat
Który z marzeń znam, który jest gdzieś tam
Tam gdzie pragnę być

Gdzie się niebo i morze chcą zejść coś woła
Daleko stąd marzenia są
Jeśli łódź moją pchał będzie wiatr i mnie wesprze
Te sny za mgłą zdołam znaleźć
Wcale nie tak daleko stąd

Ja znam wszystkich ludzi na tej wyspie
Robią swoje na tej wyspie
Czy im dobrze jest czy źle
Znam tu wszystkich ludzi na tej wyspie
Tu jest ład na tej wyspie
Czy będzie dobrze tu i mnie?

Mogę wzorem być, ludziom siłę dać
Jakby nigdy nic, swoją rolę grać
Lecz ten głos, jak zbyć kiedy szepcze tak
Czemu gnębi mnie?

Widzę światło na wodzie co lśni, jak ogień
Daleko stąd marzenia są
Dobrze wiem, że to światło woła mnie, woła w drogę
Chcę znaleźć je
Za horyzont biec, dosyć siły mieć

Gdzie się niebo i morze chcą zejść coś woła
Czy blisko stąd marzenia są?
Wiem, że łódź moją pchał będzie wiatr i mnie wesprze
Pół kroku stąd marzenia są

13 komentarzy:

  1. Piosenki jeszcze nie słuchałam, bo na Spotify mi nie chce działać��. Za to obrazek na końcu jest słodki��������.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna piosenka! Bardzo mi się poodba ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenka jest cudowna! Film będzie świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna piosenka <3 Uwielbiam Natalię

    disney-ourworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Natalia ma piękny głos,więc piosenka jest świetna.
    Zapraszam również do mnie :* tinistoesselpol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Natalia Nykiel ma śliczny głos . Wjej wykonaniu piosenka jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Natalia zaśpiewała cudownie ♥ Ochhhh nie mogę doczekać się filmu ♥ Zwłaszcza mała Vaiana jest przesłodka ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Piosenka cudowna. Nie wiem czy uda mi się pójść do kina na film z powodu mojego zdrowia, ale mam nadzieję że się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyszłam tutaj, bo myślałam, że znacie tekst i nie pomyliłam się. Uwielbiam śpiewać te piosenki z Disneya w wielu językach.:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham tą piosenkę oraz Natalię Nykiel. Wspaniale zaśpiewane. Byłam na filmie super ale najbardziej Vaiana

    OdpowiedzUsuń
  12. ...czy ma ktoś nuty do tej piosenki...

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!