16.10.2016

[WYWIAD] TINI | IDOLKA NASTOLATEK W POLSCE

[WYWIAD] TINI DLA "PYTANIE NA ŚNIADANIE"

"Tini" to przydomek, którym miliony fanów na całym świecie obdarzyły Martinę Stoessel, młodą wokalistkę pochodzącą z Argentyny. Tini zyskała na znaczeniu, dzięki głównej roli w telenoweli dla nastolatek pt. "Violetta", która cieszy się globalną popularnością. Serial ma obecnie więcej niż 1,4 biliona odsłon, sprzedano do niego ponad 3 miliony ścieżek dźwiękowych, więcej niż 7 milionów książek oraz 4 miliony dzienników, do serialu stworzono dubbing w osiemnastu językach. Artystka wystąpiła także w piątek na scenie programu "Pytanie na śniadanie". Za co fani kochają Tini?


Jak wrażenia z wizyty w Polsce? Bo masz tutaj rzeszę fanów. 
To niesamowite w jaki sposób powitali mnie fani. Nie spodziewałam się takiego powitania, to co dzieje się z Violettą, to jest szaleństwo dla nas wszystkich. Stworzyliśmy show, które zgromadziło 30 tysięcy ludzi w pierwszym... Za pierwszym razem kiedy przyjechaliśmy wszyscy śpiewali po hiszpańsku i wszyscy proszą mnie o autografy też mówią do mnie po hiszpańsku i dają mi prezenty, proszą o autografy. Zachwyca mnie Polska, uwielbiam tu przyjeżdżać. 
Wiesz, że wielu z nich nauczyło się hiszpańskiego dla Ciebie?
Tak, oczywiście. To jest to, co oni mi powiedzieli. Przychodzą do mnie ludzie, którzy mówią mi, że od 7 miesięcy uczą się hiszpańskiego i ja nie mogę w to uwierzyć, że naprawdę mówią po hiszpańsku świetnie. Ja próbuję mówić po angielsku i to jest taki język, który wszyscy trochę rozumiemy, ale oni rozmawiają świetnie po hiszpańsku.
Jak to przyjęcie w Polsce ma się do tych w innych krajach? Czy one są jakieś szczególne, jesteśmy bardziej serdeczni, gościnni?
Bardzo euforyczni są fani tutaj w Polsce i bardzo dużo śpiewają, krzyczą. Gdy spotykamy się z fanami, którzy krzyczą i śpiewają po hiszpańsku, mam wrażenie, że znam ich od zawsze i bardzo dużo uczę się z takich wizyt w Polsce. Gdy jestem w Ameryce Łacińskiej to jest to dla mnie naturalne, że wszyscy mówią i śpiewają po hiszpańsku, a tutaj w Polsce jest to zaskoczenie i to, jak ciepli są fani, których tu spotykam. 
Powiedz, czy nie męczy Cię ta sława? Przyjeżdżasz tutaj, wszędzie czekają na Ciebie ludzie, tłumy dookoła, a wpaść sobie tutaj cichutko, pójść w góry, popływać na jeziorze, na łódce, nie chciałabyś tak normalnie?
Tak naprawdę bardzo cieszy mnie miłość publiczności i ludzi i w tej chwili, kiedy zaczęłam nową ścieżkę w swojej karierze jestem jeszcze bardziej zaskoczona, bo wtedy gdy nadal jestem częścią programu telewizyjnego, to wszyscy jesteśmy do tego przyzwyczajeni, ale w tej chwili przy projekcie solowym, czując że ludzie mnie samą, jako jedyną mnie odbierają w emocjonalny sposób, to nie odczuwam, że to jest naprawdę dla mnie, że... To jest dla mnie niesamowite, że ludzie w ten sposób mnie odbierają.
Ale też na pewno masz tego świadomość, że to jest duża odpowiedzialność. Taka sława, taka skala sławy. Taka popularność, która przykłada się na jakieś oczekiwania tych młodych dzieci, tych młodych dziewczynek, które chcą Cię naśladować, chcą się na Tobie wzorować. Zdajesz sobie na pewno sprawę, że to jest jakiś rodzaj ciężaru.
Tak, ja wiem, że to jest ogromną odpowiedzialność, bo w tej chwili zarówno śpiewając jak grając, wiem że odbiera moje przesłanie bardzo wiele osób i bardzo wiele młodych dzieci, małych dzieci, a także ich rodzice. W związku z tym to jest ogromna odpowiedzialność, praca którą ja wykonuję. Nie tylko ze względu na ludzi, ale także ze względu na moje własne odczucia, moją moralność i serce. I z czasem, wiem że to także wpływa na moje własne życie, to co ja robię teraz i zawsze byłam dziewczyną, która sądziła, że gdy będę miała okazję wydać swoją płytę i mieć mikrofon, który pozwoli mi przekazywać informacje ludziom, to będę chciała to robić i cały czas pozostaje to w mojej świadomości. Uważam, że to jest coś pięknego, gdy podchodzą do mnie rodzice i mówią mi, że czują się bezpiecznie i miło im, gdy wiedzą że mogą powierzyć swoje dziecko, żeby oglądało telewizję i wiedzą, że to będzie dobre przesłanie, to co wychodzi ode mnie. I oczywiście wiem, że to jest ogromna odpowiedzialność i to jest dla mnie bardzo miłe. 
Mówisz o dzieciach, o rodzicach, ale teraz zdobywasz nowych fanów, nowy etap w Twoim życiu zawodowym. Nie masz żadnych obaw? Tutaj miałaś to wszystko ułożone, serial, absolutnie wszystko jasne. Teraz absolutnego pędu nabiera kariera wokalna. Będziesz stawiała teraz bardziej na śpiewanie, niż aktorstwo?
W tej chwili jestem skoncentrowana na muzyce. Muszę poświęcić na to bardzo dużo czasu, muszę przygotować trasę, podróżować po całym świecie, są próby i to zabiera bardzo dużo czasu, ale nie chcę pozostawić gdzieś poza nawiasem kariery aktorskiej, ponieważ uwielbiam grać. 

"Great Escape"


3 komentarze:

  1. Występ Tini w PNŚ był świetny ♥ Oglądałam wywiad ale niestety nie mogłam obejrzeć wystepu Tini na scenie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Tini pięknie zaśpiewała! Świetny wywiad ♥ Cieszę się, że przyjechała do Polski :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wywiad, a jej wykonanie jest boskie!

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!