12.10.2016

[WYWIAD] TINI DLA "EL MUNDO ENCUENTROS"

[WYWIAD] TINI DLA "EL MUNDO ENCUENTROS"

Piosenkarka, aktorka, tancerka, bohaterka ostatniego zjawiska telewizji Disney'a, "Violetty" obecnie znajduje się w Hiszpanii, aby promować swoją najnowszą pracę. Aktorka i piosenkarka przyjeżdża z Argentyny do Madrytu, by zaprezentować swój nowy, studyjny album, dzięki któremu osiągnęła wielki sukces na scenie muzycznej. Obecnie Tini Stoessel jest zaangażowana w promocję płyty i łączy z tym swój kanał Youtube, z którym przetacza portale społecznościowe. Martina kilka dni temu udzieliła w Madrycie wywiadu dla "El Mundo Encuentros", jednak Tini nie odpowiadała na pytania prowadzącego, lecz swoich własnych fanów! Więcej w rozwinięciu posta!





Gratulujemy albumu, zamierzasz przyjechać do Hiszpanii? Co najbardziej lubisz w tym kraju?
Cześć wszystkim, dziękuję za pytania. Mam nadzieję, że będziecie się cieszyć i bawić,. Bardzo lubię Hiszpanię, ponieważ tutaj jak w domu. Za każdym razem, kiedy tu wracam, te potrawy, kultura, wszystko...
Jakie jest Twoje najlepsze wspomnienie z trasy Violetty?
One zawsze będą we mnie odżywały, te emocje podczas interakcji ze światem i przewyższenie tylu emocji, nauczyłam się tak wiele... Wszystkie te rzeczy jakie zobaczyłam były dla mnie najlepsze.
Kiedy wrócisz do Francji?
Już niedługo, w ciągu jednego lub dwóch tygodni.
Co najbardziej lubisz w Pepe?
Jego sposób bycia.
Witaj Tini, moje pytanie do Ciebie to, kiedy zacznie się trasa w Argentynie? Wysyłam Ci pozdrowienia, kocham Cię.
W bardzo krótkim czasie, ale dopiero w przyszłym roku.

Cześć Tini!! Jestem Natalia Sevilla i chciałabym wiedzieć, czy #GotMeStartedTOUR odbędzie się w Hiszpanii. Bardzo zależy mi na odpowiedzi!!
W niedzielę odwiedzę Sevillę i zaśpiewam tam jeden z moich singli. Kocham Sevillę i nie mogę doczekać się mojego przyjazdu.
Przyjedziesz na Wyspy Kanaryjskie! Proszę?
Z wielką przyjemnością. Pojechałabym wszędzie, gdybym tylko mogła.
Co czujesz z powodu tej nowej drogi?
Dużo emocji, radości, nerwów, niepewności i ciepła!!
Czy istnieje jakieś zdanie, które Cię identyfikuje? Z jakiegoś utworu czy innego dzieła?
"Wszystko czego potrzebujesz to miłość" Beatlesów identyfikuje się ze mną. Jest to jedno z oznaczeń, które dużo dla mnie znaczy. Czuję, że bez miłości nie można działać.
Planujesz koncerty w Brazylii?
Tak, na pewno. Kocham swoich fanów.
Co byś powiedziała 16-latce, która chce być aktorką i tworzyć własną muzykę? Buziaki.
Nie należy przerywać szukanych przez siebie celów na tym świecie, ucz się, opieraj się na wartościach i i idź do przodu.

Podoba Ci się filmowe wykonanie piosenki "Siempre Brillaras"?
Kocham ją. Uważam, że jest bardzo oryginalna.
Masz zamiar zrobić koncert w Argentynie? Pozdrowienia z San Juan.
Kocham, bardzo kocham mój kraj i wiem, że fani czekają tam na mnie długi czas, kocham Was.
Zamierzasz rozwijać muzykę oraz aktorstwo?
Tak. Chciałabym połączyć obydwie te czynności. 
Zamierzasz z trasą wpaść do Hiszpanii?
Pewnie, wkrótce wszystkiego się dowiecie, wszystko Wam powiem.
Chciałabyś utworzyć nowy rozdział w Twoim życiu wraz z całą ekipą Violetty? Będziesz dalej kontynuować pracę z Disney'em? Kocham Cię z całego serca, wysyłam Ci wielkiego buziaka!
Ja również wysyłam Ci wielkiego buziaka. Tak, chciałabym zrobić spotkanie z nimi wszystkimi, pomimo że wszystko dobiegło końca. Wciąż pracuję z Disney'em. Kontrakt i linia ubrań szczególnie mnie z nimi łączy. Więc pozostaję z nimi w kontakcie. 
Cześć Tini, mam pytanie. gdybyś miała dwójkę dzieci (dziewczynka i chłopiec), to jakbyś dała im na imię? Buziaki, Genia! 
Dziewczynkę Alma, a nad chłopcem musiałabym się zastanowić. 
Będziesz w Barcelonie podczas trasy? Będą filmiki?
Naprawdę chciałabym Wam wszystko powiedzieć, ale musicie poczekać.

Co Cię kierowało wybierając nazwę trasy?
Jest to połączenie mojego imienia, trasy oraz drugiego, głównego singla.
Co Cię głównie trzyma przy życiu?
Dużo emocji, dużo szczęścia, chęć i możliwość, aby zacząć koncerty podczas trasy. 
Jesteś nominowana do "Najlepsza Artystka Ameryki Łacińskiej" na MTV EMA w tym roku. Czy to spełnione marzenie? 
Mój pierwszy album bardzo mnie zaskoczył, jestem zadowolona z tej nominacji, ale najbardziej, co podoba mi się w tej nominacji, to to ile osób oddaje na mnie swój głos. 
Możesz powiedzieć nieco więcej o swoich treningach i zajęciach z aktorstwa, śpiewu, tańca i muzyki, które się odbyły?? To jest marzenie każdego artysty? 
Bardzo mało uczyłam się tańca, tańczyłam dwa lata. Było bardzo trudno przyswoić niektóre kroki, ale próbowałam. Po dwóch latach zagrałam w komedii muzycznej, jazz gdy miałam 10 lat i w wieku 11 lat zaczęłam uczęszczać na lekcje śpiewu. Trudno robić to stale, ale czasami robię to przez facetime, ponieważ nie często jestem w Argentynie, aby robić to na żywo. Ja też nadal ćwiczę hip-hop i taniec z moją nauczycielką na całe życie.

Cześć Tini! Moje pytanie brzmi tak: Czy uważasz, że będziemy iść tak daleko z Twoją płytą? Uwielbiam ją i jestem z Tobą na bieżąco, kocham Cię.
Ja również. Wysyłam Ci wielkiego buziaka. Nie, nigdy nie przypuszczałam, że osiągnę tak dużo. Czekam na trasę i nie mogę się jej doczekać.
Kiedy wejdzie Un Fleur Pour Tini do sprzedaży? Szybko? 
Data nie jest jeszcze potwierdzona. Obietnica mało obiecująca. Dowiecie się wszystkiego w najmniej oczekiwanym momencie.
Tini? Myślałaś nad kolejnym albumem? Kocham Cię. 
No nie do końca, ale myślę o dotarciu do innej muzyki, innej publiki, innych rodzajów muzyki, chciałabym poznać nową siebie. Ale wciąż mam wiele rzeczy na uwadze.
Jakie są Twoje najlepsze wspomnienia? Kocham Cię. 
Podróż z moimi przyjaciółmi, moje 18-naste urodziny oraz koncert na arenie we Włoszech.
Jak opiszesz swoją drogę d Violetty, aż do dziś?
Dla mnie to było normalne dojrzewanie. Jak każdy od 14 do 20 lat dojrzewam. Jedyne, co mnie różni, to to że mogłam się nauczyć wielu rzeczy i odnaleźć siebie.



Jestem bardzo wdzięczna za wszystkie Wasze pytania i obiecuję, że wkrótce dowiecie się więcej o trasie, perfumach, ubraniach, wszystkim. Mam nadzieję, iż do zobaczenia wkrótce. Kocham Was.

Źródło: #1

3 komentarze:

  1. świetny wywiad! Nie mogę się doczekać tych wszystkich rzeczy oraz samej trasy ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega wywiad, w końcu pytania skierowane prosto od fanów! <3 Mam nadzieję, że Tini przyjedzie do Polski w ramach swojej trasy. :D

    http://karolsevillapoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!