8.10.2016

[MARTINA STOESSEL] TINI W POLSCE!

[MARTINA STOESSEL] TINI W POLSCE!

Chyba każdy z Was wie, kim jest Martina! Jeśli nie, to przypomnę, że była zagrała tytułową bohaterkę serialu "Violetta", który zdobył ogromną popularność na całym świecie jak i masę fanów z wielu krajów! Niespodzianka ogłoszona przez nią dzisiejszego dnia była dla nas naprawdę niespodziewana, ponieważ praktycznie na ostatnią chwilę. Odwiedziła nasze państwo już 3 razy, między innymi Kraków i Łódź, a już 13 października zagości ponownie w Warszawie, w celu promocji swojego solowego albumu o nazwie "TINI"!


Kochani, chyba nie muszę Wam tutaj niczego tłumaczyć, ponieważ sama artystka napisała tego posta w naszym ojczystym języku jak i języku angielskim. Jestem tak strasznie dumna z tego, że udało nam się sprowadzić Tini do Polski! A to zdjęcie, które dodała, czy tylko według mnie jest bardzo śliczne?

Zlot Tinistas przed spotkaniem z Martiną!

Oficjalna strona Eski ogłosiła, iż 13 października bieżącego roku przed spotkaniem się z Martiną, odbędzie się zlot Tinistas, dlatego też wszyscy, którzy jadą do Warszawy specjalnie z tej okazji będą mogli zintegrować się już trochę wcześniej, bowiem o godzinie 12:30 jest właśnie planowany zlot. Z tego powodu wszyscy fani przygotowują masę prezentów, a także akcje, o których możecie przeczytać tutaj: Klik 

SPOTKANIE ODWOŁANE !

Niestety spotkanie z naszą Tini zostało odwołane! Nie wiadomo co dokładnie się dzieje, ale jak będziemy coś wiedzieć więcej to od razu damy znać!

Niedawno artystka napisała na swoim Twitterze:


SZCZĘŚLIWY FINAŁ !



CO O TYM WSZYSTKIM SĄDZICIE?

5 komentarzy:

  1. Jak zobaczyłam ten post to płakałam przez kilka godzin, ponieważ nie mogłam w to uwierzyć! Jasne, że pojadę! :) <3
    disneychannelpolskablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam post i być może pojadę jeśli moja mama się zgodzi ♥!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaa! Ale super, że Tini do nas przyjeżdza <3 Ja niestety nie będę na spotkaniu :C

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiadomo już czy przyjedzie, czy też nie. Napisała Twita, że nic nie wie o odwołaniu spotkania, więc jest możliwe, że jej menadżer odwołał spotkanie za jej plecami. :)

    http://karolsevillapoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się doczekać! ♥ Super post! ♥

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!