19.10.2016

[CRACKE]

[CRACKE] NOWY MINI SERIAL!

Od pewnego czasu bardzo zastanawiała mnie obecność tytułu "Cracke" w różnych programach telewizyjnych na kanale Disney Channel. W internecie niczego nie mogłam znaleźć na ten temat,  a codzienność obowiązków uniemożliwiała obejrzenie serialu w telewizji w odpowiednich godzinach... Dziś wreszcie miałam okazję zapoznać się z tajemniczym show na moim ulubionym kanale z programami dla dzieci i młodzieży. "Cracke" okazało się być serią jednominutowych odcinków opowiadających o codziennych zmaganiach pewnego ptaka z niesprzyjającą mu naturą...


Głównym bohaterem serialu jest czerwonopióry ptak, który ma pod opieką gromadkę jajek. Niestety nasz bohater ma ogromnego pecha i mimo starań zapewnienia swojemu potomstwu spokojnego "życia", bez przerwy siły natury wchodzą im w drogę. A to ulewy, innym razem huragany czy też olbrzymie nosorożce i ciekawskie małpy... Bywa również, że na ich drodze stanie jakiś aligator, który zwyczajnie ma ochotę na osiem jajek! I jak tu mały ptak ma sobie poradzić? Ptaszysko jednak nie daje za wygraną i bez chwili wytchnienia poszukuje odpowiedniego miejsca na gniazdo. Cała historia udekorowana jest piękną grafiką, trzymającą w napięciu akcją ratowania niewyklutego jeszcze potomstwa i oczywiście niezwykłym humorem. W serii nie usłyszymy żadnych dialogów, ale bardzo wymowne zachowanie bohaterów nie raz doprowadzi nas do śmiechu. Każdy z 50 odcinków składających się na pierwszą serię trwa zaledwie kilkadziesiąt sekund, a całość została przygotowana przez kanadyjsko-francuskie studio Squeeze.


"Cracke" możemy oglądać codziennie
o godz. 12:20 i 15:55 tylko na Disney Channel!

12 komentarzy:

  1. serial wydaje sie być fajny jednak o 12 jestem w szkole a po 15 przeważnie jestem zajęta a do tego raczej serial nie jest skierowany do mojego wieku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety też nie będę mogła oglądać tego serialu, bo będę w szkole :D Ale na pewno kiedyś na niego wpadnę i obejrzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, nie jestem jakoś przekonana do fabuły tego serialu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie oglądałam tego serialu, grafika rzeczywiście fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę gdzieś wypatrzeć ten serial, chętnie bym go obejrzała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna oprqawa graficzna. Muszę poszukać tego serialu na dostępnych programach

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda fajnie i zachęcająco ale czy jest jeszcze gdzieś emitowany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałam, był bardzo fajny, chętnie zobaczyłabym go ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie widziałam, żałuję, może będzie jeszcze puszczany:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak, oglądałam te wszystkie króciutkie odcinki, były naprawdę zabawne :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Kilka lat temu oglądałam ten serialik na kanale Disneya, bardzo mile go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śmieszny ptaszek, niestety nie oglądałam tego serialu :)

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!