10.09.2016

[SOY LUNA] POWRÓT

[SOY LUNA] JUŻ NIEDŁUGO NOWE ODCINKI!

Już 12 września o godz. 18:00 na Disney Channel powróci wyczekiwany przez wszystkich serial ''Soy Luna''! Do tej pory mogliśmy  obejrzeć dwadzieścia odcinków tej emocjonującej historii, a teraz czas na ciąg dalszy! Jak pójdzie Lunie i Simonowi w konkursie? Co czeka ich w kolejnych odcinkach? Do czego tym razem posunie się Ambar? A jak rozwinie się relacja między główną bohaterką, a Matteo? Podsumujmy jednak wszystko od początku!


A TERAZ FRAGMENT 21 ODCINKA!



CZEKACIE NA NOWE ODCINKI?

3 komentarze:

  1. Już z niecierpliwością czekam na nowe odcinki. Sama przerwa była dla mnie za długa. :D

    http://karolsevillapoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czekam na nowe odcinki tyle, że oglądając nie będę miała juź takiej frajdy, bo oglądałam po hiszpańsku xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też oglądałam po hiszpańsku :D Ta przerwa u nas była zdecydowanie za długa :C

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!