18.09.2016

[MUZYKA] NOWY COVER AGUSA!

[MUZYKA] NOWY COVER NA KANALE AGUSTINA


Agustin Bernasconi jest Wam na pewno bardzo dobrze znany z roli Gastona w serialu "Soy Luna". Kariera chłopaka coraz bardziej się rozwija, a jedną z rzeczy o tym świadczącą jest jego kanał na YouTube, na który dodaje covery piosenek, różnych artystów. Mogliśmy już zobaczyć wykonanie wspólnej piosenki z Tini Stoessel, czy też nie jedno z Ruggero Pasquarelli. Jednak tym razem postanowił na solowy wykonanie hiszpańskiej wersji utworu, jakim jest piosenka Johna Legend "All Of Me". Jeśli jesteście ciekawi, jak to wyszło, to zapraszam do dalszej części posta!


TEKST PIOSENKI

¿Qué haría yo sin tu boca hoy?
Tú me dejas fuera cuando cerca estoy.
Mi mente da vueltas,
No puedo
Cesar todo este amor.

¿Que pasa por tu mente?
Dime quiero saber.
Es un viaje mágico h hermoso a la vez.
Todo me da vueltas,
No sé que sea...
Pero estaré bien.

Debajo del agua
Puedo respirar.
Por ti, una vez más
Quiero entregar.

Todo de mi
Te ama a ti
Amo tus imperfecciones,
Cada arista y temores.

Si das todo de ti
Todo dare de mi
Mi final y mi comienzo,
Aún gano si estoy perdiendo.

Y yo te do todo de mi
Si tu me das todo de ti.

Todo de mi
Te ama a ti
Amo tus imperfecciones,
Cada arista y temores.

Si das todo de ti
Todo dare de mi
Mi final y mi comienzo,
Aún gano si estoy perdiendo.

Y yo te do todo de mi
Si tu me das todo de ti.

3 komentarze:

  1. Covery na kanale Agustina dodawane są w zawrotnym tempie :) Ma on u mnie za to ooogromny plus :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chłopak ma świetny głos, powinien swoje piosenki pisać

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny cover :) Bardzo lubię głos Agustina!

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!