4.09.2016

[KONKURS] SOY LUNA | WARSZAWA NASZE MIASTO

[KONKURS] AUTOGRAFY OBSADY ''SOY LUNA''!

Z okazji powrotu na ekrany naszych telewizorów serialu ''Soy Luna'' portal warszawa.naszemiasto.pl ogłosił niesamowity konkurs dla wszystkich fanów tego emocjonującego serialu! Przygotował mnóstwo gadżetów z oryginalnymi autografami, a także zdjęcia obsady, również podpisane przez nasze wspaniałe gwiazdy! Kto nie chciałby takiej fantastycznej nagrody?! Więc nie ma no co czekać i zrobić wszystko by trafiły w nasze ręce! Swoje zgłoszenia można wysyłać do 30 września do godz. 12:00!

Aby zgarnąć jedną z nagród wystarczy odpowiedzieć na jedno proste pytanie: 

Co najbardziej podoba ci się w serialu Soy Luna i dlaczego? 


 !ODPOWIEDŹ NALEŻY UDZIELIĆ W KOMENTARZU POD TYM ARTYKUŁEM!

[JEŚLI NIE JESTEŚ ZAREJESTROWANYM UŻYTKOWNIKIEM - PODAJ PO ODPOWIEDZI ADRES E-MAIL DO SIEBIE]  

Nagrody otrzymają autorzy najciekawszych i najbardziej oryginalnych odpowiedzi. Na Wasze zgłoszenia czekamy do 30 września do godz. 12:00. Zwycięzcy zostaną poinformowani e-mailem. 
 !ZAPOZNAJCIE SIĘ TEŻ Z REGULAMINEM!

ŹRÓDŁO: WARSZAWA NASZE MIASTO
 
ZGŁOSICIE SIĘ?

6 komentarzy:

  1. Na pewno wezmę udział! Co by to było jakbym mogła mieć ich autografy w swoim domu ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. A tak w ogóle to mogą brać udział osoby z innego miasta niż Warszawa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że mogą ;)

      Usuń
    2. To dobrze, bo już napisałam swój komentarz :D Gorzej, że musiałam zmieścić się 1500 znakach i byłam zmuszona okroić swoją pracę :/

      Usuń
  3. Ja nie wezme udziału. Kocham Ruggero ale jednak autografy i gadżety Soy Luny nie intresują mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanowię się nad wzięciem udziału :D Wszystkim życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!