5.08.2016

[MCKENZIE SMALL] "CAUGHT FEELINGS"

[MCKENZIE SMALL] PIOSENKA "CAUGHT FEELINGS"

Widzieliśmy już pierwsze solowe utwory Avivy Mongillo oraz Josha Bogaerta - gwiazd z najnowszego serialu "Backstage"! Teraz przyszedł czas na kolejną artystkę, która zachwyci nas swoim głosem. Mowa oczywiście o Mckenzie Small, czyli serialowej Scarlett. Słyszeliśmy już kilka jej piosenek w serialu, a teraz przychodzimy do was z zupełnie nowym kawałkiem, który zapowiada debiutancką płytę piosenkarki. Koniecznie posłuchajcie, zobaczcie teledysk i zaśpiewajcie razem z Mckenzie! Nowe odcinki "Backstage" od poniedziałku do piątku o godz. 19:00 tylko na Disney Channel!

TELEDYSK


TEKST

Lying alone in the moonlight
Wondering, wondering if you're
Staring at the same night sky
Feeling so, feeling so
You keep running through my mind
You got me feeling hazy-eyed
Lying alone in the moonlight, light, light

You don't bring me flowers anymore
We used to talk for hours now we don't
I guess I got a little comfortable
Everything's clear but now I know

I caught feelings, feelings, feelings
I caught feelings, feelings, feelings

You may be over it but I'm not
Gave you all the good that I've got
Feelings, feelings, feelings

Crying alone till the sunrise
Wondering, wondering if I'm
Even on your mind

Were we love?
Baby cause...

You don't bring me flowers anymore
We used to talk for hours now we don't
I guess I got a little comfortable
Everything's clear but now I know

I caught feelings, feelings, feelings
I caught feelings, feelings, feelings

You might be over it but I'm not
Gave you all the good that I've got
Feelings, feelings, feelings

(I guess I caught the cold)
(I guess I caught the cold)

Were we love?
Baby cause...

You might be over it but I'm not
Gave you all the good that I've got
Feelings, feelings, feelings

I caught feelings, feelings, feelings
I caught feelings, feelings, feelings

You might be over it but I'm not
Gave you all the good that I've got
Feelings, feelings, feelings
TŁUMACZENIE

Leżąc samotnie w księżyca, świetle
Zastanawiasz się, zastanawiając się, czy jesteś
Wpatrując się w to samo nocne niebo
Czując się tak, czując się tak,
Ciągle plączesz mi się po głowie
Sprawiasz, że nie widzę wyraźnie
Leżąc samotnie w księżyca świetle, świetle, świetle

Nie przynosisz mi już kwiatów
Zwykliśmy mówić godzinami, ale teraz już nie
Wydaje mi się, że jest teraz zbyt komfortowo
Wszystko już jasne, teraz już wiem

Złapałam uczucia, uczucia, uczucia
Złapałam uczucia, uczucia, uczucia

Możesz być ponad to, ale ja nie jestem
Dałam ci wszystko, co posiadałam
 Uczucia, uczucia, uczucia

Płacząc samotnie aż do świtu
Zastanawiasz się, zastanawiając się, czy jestem
Choćby w twoich myślach

Jesteśmy zakochani?
Kochany, bo...

Nie przynosisz mi już kwiatów
Zwykliśmy mówić godzinami, ale teraz już nie
Wydaje mi się, że jest teraz zbyt komfortowo
Wszystko już jasne, teraz już wiem

Złapałam uczucia, uczucia, uczucia
Złapałam uczucia, uczucia, uczucia

Możesz być ponad to, ale ja nie jestem
Dałam ci wszystko, co posiadałam
 Uczucia, uczucia, uczucia

(Chyba złapałam przeziębienie)
(Chyba złapałam przeziębienie)

Jesteśmy zakochani?
Kochany, bo...

Możesz być ponad to, ale ja nie jestem
Dałam ci wszystko, co posiadałam
Uczucia, uczucia, uczucia

Złapałam uczucia, uczucia, uczucia
Złapałam uczucia, uczucia, uczucia

Możesz być ponad to, ale ja nie jestem
Dałam ci wszystko, co posiadałam
Uczucia, uczucia, uczucia

5 komentarzy:

  1. Ta piosenka jest świetna!Uwielbiam jak serialowa Scarlett śpiewa w serialu "Backstage".Ma taki oryginalny głos,a teledysk do tego utworu jest niesamowity.
    http://ludmi234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. I kolejna świetna piosenka :) Mackenzie śpiewa pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mackenzie ma przecudowny głos a ta piosenka jak i teledysk są niesamowite! Bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ona ma głos anioła! ♥ Cudne wykonanie. :D

    https://sofiacarsonpolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. W serialu nie lubię jej, bo za bardzo wywyższa się "swoim anielskim głosem",ale to nie zmienia faktu, że ma racje i jej głos jest mega!

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!