4.07.2016

[WSPOMNIENIA] "HIGH SCHOOL MUSICAL"

[WSPOMNIENIA] "HIGH SCHOOL MUSICAL"

W dzisiejszym poście chciałabym wrócić z Wami wspomnieniami do jednego z najbardziej znanych filmów Disney'a, a mianowicie jak sam tytuł wskazuje "High School Musical". Jest to jedna z najbardziej lubianych przeze mnie ekranizacji, która opowiada wspaniałą historię nastolatków. Dlatego, jeśli chcecie dowiedzieć, przypomnieć sobie coś ciekawego, to zapraszam Was do przeczytania tego posta.


"High School Musical" to amerykański film telewizyjny, pierwsza część serii ekranizacji. Wyemitowany premierowo 20 stycznia 2006 roku w Disney Channel, odniósł największy sukces ze wszystkich produkcji Disney Channel Original Movie. Z tego powodu nakręcono sequele: "High School Musical 2" oraz "High School Musical 3" Jestem pierwszym w historii DCOM filmem mającym kontynuację kinową.

Przejdźmy do tego, że film opowiada o losie dwojgu uczniach liceum w East High z dwóch innych klik- Troyu Boltonie (Zack Efron), kapitanie szkolnej drużyny koszykarskiej "Dzikie Koty" oraz Gabrieli Montez (Vanessa Hudgens), dziewczynie z kółka naukowego, kochającej się uczyć.




Główni bohaterowie, czyli Troy i Gabriela poznają się podczas sylwestrowej imprezy, gdy zostają wybrani do zaśpiewania piosenki "Something New". Już od samego początku widać, iż dziewczyna wpadła chłopakowi w oko. Gabriela na pierwszy rzut oka wydaje się być bardzo nieśmiała, o czym świadczy jej niepewność na scenie. Natomiast Troy to zupełne przeciwieństwo nastolatki, jest chłopakiem pełnym energii i radości. 

Zapewne tak przystojny chłopak, jak Troy ma duże powodzenie u dziewczyn i niejedna się za nim ugania, lecz najbardziej podoba się Sharpay Evans. To największa diva w liceum East High, która swoim wyglądem czaruje każdego chłopaka. Jest dosyć wredną dziewczyną, ale potrafi okazać również tą swoją dobrą stronę. Ma brata Rayana oraz bogatych rodziców.


Nie zapominajmy również o innych bohaterach filmu, takich jak Chad Dantforth, Taylor McKessie, Kelsie Nielsen, Jason Cross. Naprawdę jest ich wielu, dlatego nie będę wymieniać, ale są tak barwnymi postaciami, że trudno mi ich opisać. Każdy z nich ma swoją własną osobowość, dzięki której się wyróżniają. 

Cała historia to ciąg niesamowitych przygód. Jest miłość, przyjaźń, zazdrość i wiele, wiele innych. Najbardziej jednak podoba mi się wątek w jaki rozwinęli znajomość Troy'a oraz Gabrieli. Wiadomo, że jak to na filmy Disney'a przystało muszą się one kończyć szczęśliwie, więc też dlaczego ten nie miał by się tak skończyć? Na sam koniec dwójka nastolatków występuje podczas szkolnego przedstawienia, śpiewając piosenkę "Breaking Free".

W ekranizacji występuje wiele świetnych piosenek, ponieważ przypominam, iż film jest w większości musicalem, aktorzy w nim grający są naprawdę uzdolnieni. Naprawdę oceniam ten film pozytywnie, bez żadnych zastrzeżeń. 


Oglądaliście "High School Musical"?

5 komentarzy:

  1. Kochałam ten film! HSM, miałam kiedyś z niego pełno gadżetów :D Kooocham <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To był pierwszy film jaki obejrzałam na DC, później dostałam HSM na DVD to oglądałam na oglądało przez bardzo długi czas.:-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam dużo razy! Bardzo mi się podoba ten film!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam go i zakochałam się w nim od pierwszego obejrzenia! Uwielbiam Troya i Gabrielę! Kibicowałam im. Kochałam piosenki z filmów.

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Kolejna część serii "Wspomnienia", wreszcie! Och... High School Musical to produkcja, która napełniła moje życie muzyką. Trudno o niej zapomnieć, ponieważ to ona sprawiła, że moim marzeniem jest zostać gwiazdą muzyki. Pamiętam, jak kiedyś szalałam na punkcie głównego bohatera - śnił mi się, miałam z nim plakaty w całym pokoju 😍 Po prostu się w nim ogromnie zakochałam, lecz teraz przyznam, że nadal coś czuję do niego 😍 Hehe, zachowuję się jak dzieciak - pewnie dlatego, że oglądałam High School Musical wtedy, gdy byłam jeszcze dzieckiem, lecz teraz, gdy mi przypomnieliście o magii tego filmu, nie mogę się powstrzymać i wkraczam na YouTube - High School Musical cz.1 😍

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!