9.07.2016

[TINI] GREAT ESCAPE

[TINI] GREAT ESCAPE

Po dwóch teledyskach promujących zarówno nowy film "Tini - Nowe Życie Violetty", jak i przy okazji solową twórczość Martiny Stoessel przyszedł czas na kolejny! Dnia 8 lipca 2016 na kanale TiniVEVO miał premierę teledysk do piosenki "Great Escape" z solowej płyty wokalistki. Przyznaję, że to video jest dużo bardziej pikantne niż poprzednie teledyski z jej udziałem, gdzie jeszcze poniekąd musiała odgrywać rolę Violetty. Teraz po raz pierwszy pokazała pazur! Koniecznie zobaczcie klip, przeczytajcie opracowanie piosenki i wyraźnie opinię w komentarzach! Podoba wam się taka Tini?

TELEDYSK


TEKST

Easy come easy go for a minute
I can't keep my hands off you
You're a million dollar bill, don't forget it
I wanna spend my time on you

And I been wondering
From morning to night
Stuck in delirium
I'm losing my mind
Do you feel it?
Do you feel it?
Feels so real, real, real

You're my great escape
Feels too good to give away
And with every breath I take
I can't help myself
I can't help myself
You're my great ecape
I won't let you get away
And with every breath I take
I can't help myself
I can't help myself

Wide awake
Wanna stay tunnel vision
Falling for the sweetest sin
I wanna taste everything when we're kissing
I love it when we're skin to skin

And I been wondering
From morning to night
Stuck in delirium
I'm losing my mind
Do you feel it?
Do you feel it?
Feels so real, real, real

You're my great escape
Feels too good to give away
And with every breath I take
I can't help myself
I can't help myself
You're my great ecape
I won't let you get away
And with every breath I take
I can't help myself
I can't help myself

I'll be running, I'll be running, I'll be running
I'll be running, I'll be running, I'll be running

You're my great escape
Feels too good to give away
And with every breath I take
I can't help myself
I can't help myself
You're my great ecape
I won't let you get away
And with every breath I take
I can't help myself
I can't help myself

I'll be running, I'll be running, I'll be running
I'll be running, I'll be running, I'll be running
TŁUMACZENIE

Łatwo przychodzi, łatwo odchodzi na chwilę
I nie mogę trzymać rąk z dala od ciebie
Jesteś jak milion dolarów, nie zapominaj o tym
Pragnę poświęcić mój czas twojej osobie

I tak się zastanawiam
Od rana do wieczora
Utknęłam w szale radości
Straciłam głowę
Czujesz to?
Czujesz to?
Czuję się prawdziwa, prawdziwa, prawdziwa

Jesteś moją doskonałą ucieczką
Wydaję się czuć zbyt dobrze
I z każdym oddechem, który biorę
Nie mogę sobie poradzić
Nie mogę sobie poradzić
Jesteś doskonałą ucieczką
Nie mogę pozwolić ci uciec
I z każdym oddechem, który biorę
Nie mogę sobie poradzić
Nie mogę sobie poradzić

Zupełnie pobudzona
Chcę zostać w tunelu tej wizji
Spadam w najsłodszy grzech
Chcę spróbować wszystkiego kiedy całujemy się
Kocham to kiedy jesteśmy skóra przy skórze
 
I tak się zastanawiam
Od rana do wieczora
Utknęłam w szale radości
Straciłam głowę
Czujesz to?
Czujesz to?
Czuję się prawdziwa, prawdziwa, prawdziwa
 
Jesteś moją doskonałą ucieczką
Wydaję się czuć zbyt dobrze
I z każdym oddechem, który biorę
Nie mogę sobie poradzić
Nie mogę sobie poradzić
Jesteś doskonałą ucieczką
Nie mogę pozwolić ci uciec
I z każdym oddechem, który biorę
Nie mogę sobie poradzić
Nie mogę sobie poradzić

Będę biec, będę biec, będę biec
Będę biec, będę biec, będę biec
 
Jesteś moją doskonałą ucieczką
Wydaję się czuć zbyt dobrze
I z każdym oddechem, który biorę
Nie mogę sobie poradzić
Nie mogę sobie poradzić
Jesteś doskonałą ucieczką
Nie mogę pozwolić ci uciec
I z każdym oddechem, który biorę
Nie mogę sobie poradzić
Nie mogę sobie poradzić

Będę biec, będę biec, będę biec
Będę biec, będę biec, będę biec


5 komentarzy:

  1. Super post! Uwielbiam ta piosenkę! To moja ulubiona z płyty - TINI. Jeśli chodzi o teledysk to również bardzo mi się podoba. Cieszę się że Tini pokazała w nim ten swój pazur. Jeednak nie podbał mi się ten pocałunek na ostatku z Pepe :?? xDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenka jest fantastyczna! Pomysł na teledysk moim zdaniem jest świetny! Gdy pierwszy raz go obejrzałam, to od razu mi się spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem Tinista a ogladajac teledysk plakalam. Cudo! <3 Jest taka utalentowana ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, mega piosenka... i blog! zaczarowanyswiatdisneya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Great Escape znam już od dawna, często słuchałam tego utworu muzycznego w wersji "Audio Only", więc miałam już go wykutego na pamięć. Bardzo podoba mi się ten utwór, jeżeli chodzi o teledysk to zupełnie mnie zaskoczył. Tini pokazała swój "pazur", swój styl... wykazała to właśnie w tym utworze, co zrobiło na mnie ogromne wrażenie ❤ Podoba mi się nowa fryzura Tini, która nadała uroku i piękna stylizacji ❤ Jednak najbardziej podoba mi się fakt, że Martina opowiada historię wykorzystując jednocześnie tekst jak i choreografię utworu. Oceniam to 5/5 - nie mam negatywnych uwag, ponieważ zakochałam się w przemianie Martiny tak, że po prostu czuję się, jakbym była nie na tej planecie ❤

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!