10.07.2016

[MUZYKA] NAJLEPSZE PIOSENKI Z FILMÓW #1

[MUZYKA] NAJLEPSZE PIOSENKI Z FILMÓW

Ostatnio oglądając film ''Teen Beach 2'' i słuchając piosenek z filmu wpadłam na pewien pomysł na serię postów. Co jakiś czas na blogu będą pojawiały się różne zestawienia najlepszych piosenek z seriali i filmów Disney'a, zarówno tych animowanych jak i fabularnych. W dzisiejszym poście znajdują piosenki solowe śpiewane przez różnych bohaterów.


#1 | LIGHT YOUR HEART - LEON | JORGE BLANCO - TINI - NOWE ŻYCIE VIOLETTY


#2 | ON MY OWN - BRADY | ROSS LYNCH  - TEEN BEACH 2


#3 | SCREAM- TROY BOLTON | ZAC EFRON - HIGH SCHOOL MUSICAL3: OSTATNIA KLASA


#4 | SIEMPRE BRILLARAS - TINI | MARTINA STOESSEL - TINI - NOWE ŻYCIE VIOLETTY


#5 | SHE'S SO GONE - MOHINI ''MO'' BANJAREE | NAOMI SCOTT - LEMONIADA GADA


#6 | IF ONLY - MAL | DOVE CAMERON - NASTĘPCY


#7 | DONT RUN AWAY - CYRUS DEBARGE | TYLER JAMES WILLIAMS - LET IT SHINE


#8 | GOTTA FIND YOU - JOE JONAS | SHANE GRAY - CAMP ROCK


#9 | HERO - CHRISTOPHER WILDE | STIRLING KNIGHT - RANDKA Z GWIAZDĄ


#10 | THE CLIMB - MILEY STEWARD | MILEY  CYRUS - HANNAH MONTANA: FILM


Kierowałam się tutaj własnym gustem, wiem, że każdy może uważać inaczej, dlatego chciałabym abyście w komentarzach napisali jakie są waszym zdaniem najlepsze piosenki z filmów. Powstanie wtedy następny post z tej serii, stworzony właśnie przez WAS!

6 komentarzy:

  1. Moje ulubione piosenki to:

    Breaking Free
    Wouldn't Change a Thing
    Can't Stop Singing
    That's How We Do
    Set it Off
    One And The Same
    Magic
    I Dare You
    The Climb
    Here We Go

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na post! Mam mnóstwo ulubionych piosenek m.in "Rotten to the Core", "Did I Mention", "Wildside", "Alas", piosenka z filmu "Cloud9". Jest ich naprawdę dużo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na serie! Bardzo mi się podoba :) Moje ulubione piosenki to:
    Mam tę moc
    Losing the love
    This is me
    jeden głos

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny pomysl ❤️ z wymienionych nie slyszalam wszystkich, ale z tych co znam to nie przepadam za Light your heart, a uwielbiam Siempre Brillaras i If only :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och... "If Only" to jedna z moich ulubionych utworów muzycznych z serii "Następcy". Jednak najbardziej podbiła moje serce Martina Stoessel w utworze "Siempre Brillaras" ❤ Słucham ją dzień w dzień, nucę sobie podczas snu, jest moim życiem ❤ Świetny pomysł na stworzenie postu muzycznego, ponieważ sprawił, że mój dzisiejszy dzień, będzie pełen bajecznych utworów muzycznych ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Świetny post! Wszystkie piosenki naprawdę wpadają w ucho ♥

    OdpowiedzUsuń

ZACHĘCAMY DO UDZIELANIA SIĘ W KOMENTARZACH!